Devil May Cry HD-samling officiellt bekräftad

Robot
Devil May Cry HD-samling officiellt bekräftad

Innehåller de första tre spelen i högupplöst format, plus bonusmaterial.

#capcom, #devil-may-cry-hd-collection, #enslaved-odyssey-to-the-west, #ninja-theory, #dmc-1


Medlem
Devil May Cry HD-samling officiellt bekräftad

borde göras en HD collection till syphon filter -.-

Medlem

Gott! Har alla 3 spelen(med Dante som huvudkaraktär), och älskar de så enormt. 2an var väl den sämre av de 3 men fortfarande helt okej. Om det blir en ordentlig HD-samling, inte bara något hyfsat och snabbt ihopkastat(skräp) så blir det möjligtvis ett köp. Saknar spelen!

Medlem

Trevligt för alla DMC-fans, men inget för mig. Själv sitter jag och väntar på att Sony ska få ändan ur vagnen och utannonsera en Ratchet & Clank HD-samling

Medlem

Väldigt trevligt med tanke på att mitt ps2 precis pajade.

Medlem

Ja fast Xbox och PS3 är ju inte HD för det mesta...

Medlem

fuck yeah. ZOE, Jak & Daxter... och nu DMC samling. Perfa! Ge mig Ratchet & Clank HD också


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

godis!
Alla borde spela dessa spel! ^^


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Do want.


signatur

Rawr

Medlem
Medlem

Jag har delade meningar om första spelet, jag gillade det men ändå inte. Det som jag störde mig mest på var att fiender man dödat i ett rum, var tillbaka när man sedan var tvungen att bege sig dit igen, inte så stort fan av den speltypen. Men det var ändå något som fick mig att spela klart det och som får mig att bli sugen på uppföljarna.

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Atlas Redscale:

Ja fast Xbox och PS3 är ju inte HD för det mesta...

Du återkommer med detta ganska frekvent fast du uppenbarligen inte vet vad fördelen med HD är. Vad har din PC-skärm för dpi ?

Medlem

Trevligt!


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Gen
Medlem
1
Skriv svar