Filmexplosion från Zelda: Skyward Sword

Robot
Filmexplosion från Zelda: Skyward Sword

Avnjut en trippel nya Zelda-rullar med FZ Play – men popcornen står du för själv!

#nintendo, #the-legend-of-zelda-skyward-sword


Filmexplosion från Zelda: Skyward Sword

Vet inte... Men Nintendo blev sämst efter N64. That's it.

Medlem

Varför känns det som att Skyward sword-hypen inte är lika stor här i norden som i övriga världen?

Medlem

Finfina grejor


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Jag längtar så jag håller på att spricka!


signatur

Jag är del av spelpodden GOTY - Årets spel
Lyssna gärna:
https://podcasters.spotify.com/pod/show/goty

Medlem

Har aldrig blivit besviken på ett Zelda-spel, så det här lär nog inte göra det heller

Medlem

Jag fattar inte denna ovilja från Nintendos sida att använda Zelda-seriens legendariska theme musik oftare... visst är det bra att de inte överanvänder den men skulle ha fått rysningar i slutet av introt om någon form av den skulle spelats (och min hype för detta spelet är annars noll)

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

Vet inte... Men Nintendo blev sämst efter N64. That's it.

Tur du kommer med något kreativt att säga. Vad baserar du det på? Mario Galaxy 1/2? Metroid Prime serien? Twilight Princess? Eller du kanske tänker på zumba fitness. Ja för det finns ju inga andra spel till konsollerna trots allt...
Ontopic: Spelet kommer troligtvis bli väldigt episkt i sann nintendo anda. Förbeställt collectors edition så kommer sitta här och vifta med min guldiga wii-kontroll. Lyckades beställa det innan priset var satt från från cdon.com för 799 så var rätt bra tyckte jag. Ligger väl på runt 1000 nu.

Medlem

Tyckte nog att Windwakers tecknade intro var bättre, mer stämning. Men säkert köp ändå...
Nintendo är dock skyldiga alla oss äldre ett riktigt Zeldaspel på Wii-u... rated M for mature....

Medlem

Jaha, mitt tidigare inlägg "Ska man skratta eller ska man gråta" är borttaget. Nintendo har pajat Zelda serien, såsom SEGA har förstört Sonic.

Medlem

Men... vänta lite... De två nedersta filmerna har ni ju haft i arkivet ett per veckor nu? Det är väl bara den översta som är ny?

Medlem

"mysiga skogsområdet Dowsing"? Dowsing är väl den där funktionen när han letar efter nån "pingvin"? Inte ett skogsområde?

Medlem

Åh nice, nu är Link klervoyant också så nu ska man vispa runt med svärdet och den förskräckliga Wii Remoten ännu mer... Seriöst jag hoppas spelet ger stöd åt "klassisk" kontroll annars får det nog vara. Imo har inte Nintendo och deras spelutvecklare gjort mycket bra sedan Wii kom ut. Åt sidan med spelkänslan, storheten och glädjen i spelen för att lägga tid och kraft på att anpassa varenda spel till den där hemska Wii remoten och utnyttja den på alla tänkbara (och otänkbara) sätt. Aja, smaken är som baken I guess...

Medlem

De två sista skrev ni ju om den 8 oktober? http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20111008/dubbla-zelda-skywa...

Så dom är ju inte sååå färska e..

1
Skriv svar