Nytt XIII i november

Robot
Nytt XIII i november

Den celshadade förstapersonspangaren återuppstår i någon form till Windows, Mac och andra äppelprodukter.

#xiii, #anuman-interactive


Medlem
Nytt XIII i november

Lirade det här när det var nytt. Det var förhållandevis underhållande när jag var yngre. Minns inte storyn som överdrivet begåvad, men... håller ögonen på en uppföljare.

Medlem

Ubisoft, eh? Kan ju bara gå åt helsike.

Inaktiv

När kommer XIV? Hur länge ska vi behöva vänta?

Medlem

Bra, då första XIII slutade med en cliffhanger. Gillade första XIII rätt mycket förutom när man skulle smyga på ubåten och bossarna.

Medlem

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Fucking äntligen! Trodde först detta var ytterligare en FF nyhet (Ni har ju lurat en några gånger förut).


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

ÅH!!!!!!!! ÅHHHHHH!!!! Äntligen! Efter så jävla många år! ÄNTLIGEN!! Brukar lira XIII ungefär en gång varje år.. Perfekt! Väntar på att detta ska släppas sen kör man båda i ett svep. Underbar nyhet!

Medlem

mina XIII skivor är skadade bortom all räddning
gött mos!

Medlem

Jag tyckte det var jättekul när det kom. Och sen var det hysteriskt roligt att i multiplayer spela i läget där man ska skjuta Döden som springer omkring som en vessla^^

Medlem

spelade aldrig klart det när det begav sig.. men det var riktigt kul det lilla jag spela


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

ÅH GUD, ÅH GUD, ÅH JESUS BARNET.

Medlem

Ah minns när man spelade det på ps2. Var ju riktigt bra tyckte jag då iallfall :D. Synd att det inte släpps till konsolerna bara.

Medlem

Köpte det billigt men har fortfarande nog inte ens öppnat det, nu blev man ju lite sugen på att spela det. Gillade demot på det, hade det varit ett spel som inte var intressant hade jag inte köpt det ens för en krona.

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Köpte det billigt men har fortfarande nog inte ens öppnat det, nu blev man ju lite sugen på att spela det. Gillade demot på det, hade det varit ett spel som inte var intressant hade jag inte köpt det ens för en krona.

gör du så med alla spel som du inte gillar?


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av joary639:

gör du så med alla spel som du inte gillar?

Hur menar du? Ja jag köper inte spel som jag inte gillar oavsett vad de kostar.

Medlem

Så länge mini-liemannen finns med på ett hörn är det klarrrrrt!

Medlem

Jag tänker på XIII i Final Fantasy VII när jag ser titeln. Men jo, jag kommer ihåg XIII från Ubisoft. Celshadad shooter byggd på en serietidning, mycket mer än så kommer jag inte ihåg då det aldrig var nåt jag spelade. Släpptes samma höst som Ubi även släppte Sands of Time och Beyond Good & Evil (och något spel i Mystserien) och våren därpå gav de väl ut FarCry också om jag minns rätt. Det var Ubertider för Ubi. Sen insåg de väl att såna spel inte sålde såvärst (FarCry undantaget) och släppte en massa Rainbow Six, Splinter Cell och Raving Rabbits -spel samt ett mörkare PoP. Och sen drivor av Petz, Catz , Just Dance och annat flams. Men Assassins Creed och en del annat förvisso ganska kommersiellt men också väldigt bra har de ju även gett ut på senare år. Men även drivor av Tom Clancyspel och filmspel baserade på Avatar och nu Tintin. Å andra sidan, Rayman Origins...och nu alltså ett nytt XIII. Ja Ubi blandar och ger.

Medlem

Från ingen info alls, till släpp nästa månad? Läskigt.

Medlem

XIII var ju ganska spexigt... men blir ju lite svårt o tävla med de andra storsläppen nu heh..


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av fluffmajster:

mina XIII skivor är skadade bortom all räddning

Känner igen mig, repor överallt!

Medlem

Åfy vad härligt, hoppas det blir nice.

Medlem

Klockrent! Älskade XIII när det kom, och lirade igenom det igen för 3-4år sedan. Klockren style med Cel-shading och allt.

Skrivet av Krokarmajja:
Skrivet av fluffmajster:

mina XIII skivor är skadade bortom all räddning

Känner igen mig, repor överallt!

Trist med skivorna, men plocka annars upp ett nytt digitalt ex. Finns hos GOG för $5.99!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av jonis:

Trist med skivorna, men plocka annars upp ett nytt digitalt ex. Finns hos GOG för $5.99!

Tack för tipset! Ska hämtas!

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ett av mina absoluta favoritspel. Jag hoppas verkligen på en uppföljare, och inget spinoff/HD-remake-tjaffs1

Medlem

Jag tycker om den här kommentarstråden. Så borde alla trådar se ut.

OnT: YAES! Äntligen! Trodde verkligen inte att det skulle släppas en uppföljare.

Medlem

Det kanske finns en gud ändå!

Gen
Medlem

Jotack, originalet var bra. Men de glömde Android

Medlem

Helvetet fryser till is igen!
Bästa nyheten i år för farao!


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Oh, det här hade jag kul med på xboxen. Spelade tyvärr aldrig ut spelet, så får se ifall det går att få tag på en pc version någonstans


signatur

Game long and prosper

Medlem

Efter 8 år så kommer fortsättningen av XIII det var fasen på tiden att det gör det. Efter man fick fortsättning följer" kunde man fasen inte vänta men nu har man väntat i 8 år och bom är det här. Tydligen finns det en gud i spel världen med

12
Skriv svar