Medlem
SWTOR Beta

Beta nycklar till swotor har börjat skickas ut någon som fått?

Själv fick jag min runt 19 igår

Medlem

Nope önska dock att jag fick

Medlem

allvar!?! Riktigt nice! Grattis
hoppas på betanyckel!!!!!

Medlem

En bekant fick också betanycklar häromdagen. Har suttit och kollat min mail en gång i kvarten i två dygn nu Men det är såklart försent, betan drar igång imorgon och varar till den 11:e


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

varför skulle det vara för sent? det var ju imorgon som testhelgen skulle börja....
en dag kvar sen är det nog försent....
men det kommer ju fler helger med tester så hoppas på nästa då!

Medlem

fan hoppas verkligen jag får en nyckel till nästa test..


signatur

Suup homie

Medlem

Jag körde 30 dagars betan i juni - juli så jag tror inte att jag kommer att få komma in på någon mer innan spelet släpps.

Medlem

Har precis börjat kika på swotor.
Men har kanske 2 konstiga frågor som någon som ser spelet från en distans ska svara och ingen fanboi.

1. Liknar det inte lite väl ett wow med bara ett starwars skin över? (lirade wow ett tag, men inte längre)
2. Tittade på Trooper som verkar vara Tank. Men? han står i melee range med avståndsvapen och tankar? what the fudge? är detta sant?

Älskar Bioware spelen, men som SP Rpg's. Frågan är om detta håller?

Cheers!


signatur

Bara gör det.

Medlem

1. Stridssystemet är inget speciellt och är väldigt lik den gamla mmo mallen.

2. Trooper kan fungera som en tank, men vad jag såg så brukar Jedi Guardian och Sith Juggernaut vara de som är main tank.

Medlem
Skrivet av Räven:

1. Stridssystemet är inget speciellt och är väldigt lik den gamla mmo mallen.

2. Trooper kan fungera som en tank, men vad jag såg så brukar Jedi Guardian och Sith Juggernaut vara de som är main tank.

Ah tack för det snabba svaret. (ang. klass roller)
Hitta denna nu: http://www.swtor-europe.com/images/stories/swtor-classes.jpg

Kanske värt om Bioware håller RPG/storyn bra. iafall för att spela igenom en gång.


signatur

Bara gör det.

Medlem

De interaktiva dialogerna, röstskådespeleriet och storyn är vad som gör spelet värt att spela imo.

Sen kan jag inte säga för hur det var för de andra klasserna, men för mig så var storyn för Imperial Agent awesome.

Medlem

Altså vad är det med FZ?
Jag testa posta det där för ett tag sen, och fick error ett par gånger. sket it.

Nu ser jag 2 posts... fast jag fick error? och nu när jag förker ta bort det ena svaret (testat 3ggr) så är det fortafarande kvar?

Undrar om mitt kära Chrome börjar braka eller om FZ brakar..


signatur

Bara gör det.

Medlem

Jag hoppas bara att ni som inte haft möjlighet att spela betan får möjlighet att spela någon form av trial innan ni slösar pengar på spelet.

Medlem
Skrivet av alorelei:

Jag hoppas bara att ni som inte haft möjlighet att spela betan får möjlighet att spela någon form av trial innan ni slösar pengar på spelet.

Dåligt spel enligt dig eller? jag har slösat pengar på varje MMO hittils och inte lidit av det


signatur

Bara gör det.

Medlem

Ja jag får ju egentligen inte uttala mig om min spelupplevelse. Men try before buy är att rekommendera i det här fallet.

Medlem
Skrivet av alorelei:

Ja jag får ju egentligen inte uttala mig om min spelupplevelse. Men try before buy är att rekommendera i det här fallet.

fan, det lät inte bra ju....
hoppas som tusan på en liten test så man kan få en egen uppfattning.
Tycker allting låter som guld och gröna skogar om man ser till vad de som provat skriver men självklart är det ju personligt.

Medlem

Någon av er som har kommit in i betan som vet hur dem sociala aspekterna är anpassade i spelet? tänker först och främst på möjligheterna att utföra rollspel men också på alla funktioner och saker att göra när man helt enkelt inte orkar grinda eller questa utan bara slappa och ha det social ingame

tror knappast det bryter mot NDA att svara på dessa frågor om någon känner sig osäker men om ni vill hålla det kort svara bara med att det är bra/finns mkt att göra eller nej osv

Medlem

kört betan och kan säga att spelet riktar in sig på folk som är uppvuxna under starwars eran 1975-1985 alltså folk runt 25-35 kommer garanterat älska detta spel.
själv kan jag allt om starwars och kommer ihåg det glada 80-talet hehe.
hoppas att lite yngra publik också kommer uppskatta detta spel för det är ganska historiebaserat!

ger betan 6/10. godkännt
+ känslan
+ historian
+ Socialt
- stelt
- grafik
- obalanserade karaktärer (pvp)

1
Skriv svar