Valhack v4.0 - I Skövde

Medlem
Valhack v4.0 - I Skövde

Mina vänner

Nu i November, 1-3:e, skall LAN föreningen Valhack ha ett nytt LAN för alla. Vi beräknar med att 250 Gamers skall delta på LANet, då vi har bokat en mycket större, bättre och coolare party hall.

Turneringar:

På detta LAN kommer vi ha 3 stora turneringar i StarCraft 2, CS 1.6 och League of Legends! Detta är våra priser.

CS 1.6 (5vs5)
1 pris. 5000 Kr
2 pris. 1000 Kr

League of Legends (5vs5)
1 pris. 5000 Kr
2 pris. 1000 Kr

Starcraft 2 (1vs1)
1 pris. 2000 Kr
2 pris. 1000 Kr
3 pris. 500 Kr

- Vi kommer även ha roliga och trevliga tävlingar då du har chans att vinna andra slags priser och prylar för din dator.

Riot Games Sponsrar - Unika Skins, Skin Bundles och RP (upp till 25€)

Vart?
Vi kommer befinna oss i Skövde (Kulturhuset) mycket nära resecentrum, det är lätt att hitta!

När?
1-3:e November 2011

Kostnader
150kr - Om du bokat din plats innan vi öppnar
200kr - Vid dörren

Besök våran hemsida - Valhack

Jag hoppas många av er som läser kommer! Ju fler som kommer, ju roligare blir det och ju större blir nästa LAN

Medlem

Snabb fråga!

Parkeringsplatser?

Och en liten notering på att länken till League of Legends' Regelverk på hemsidan ej fungerar, iaf inte för mig.

Twatch

Medlem
Skrivet av Twatch:

Snabb fråga!

Parkeringsplatser?

Och en liten notering på att länken till League of Legends' Regelverk på hemsidan ej fungerar, iaf inte för mig.

Twatch

Parkeringsplatser - Vi skall strax lägga upp en karta där du kan se vart du kan parkera

Regelverk - Vi skall kolla på problemet, den funkar för vissa men inte för mig, kan bero på vad du öppnar det med.

1
Skriv svar