Unreal Engine 3-mmorpg:t Bless tillkännagivet

Robot
Unreal Engine 3-mmorpg:t Bless tillkännagivet

150 personer har sedan 2009 slipat under Neowiz free-2-play-flagg. Spana in första trailern.

#epic-games, #bless, #neowiz


Medlem
Unreal Engine 3-mmorpg:t Bless tillkännagivet

Haha, stadig asiatisk fan service med den där magikerns string rakt upp i ansiktet på en i början av trailern

Snygg trailer. Verkar mindre "asien-fult" än många spel jag sett. Men känns ändå kanske som att både stilen och storyn kommer bli lite för svampade för att kännas seriösa. Gillar leriga västerländska rollspel bäst.

Medlem

Personligen gav det mig ingen "vill testa" känsla då det enda UE3-MMORPG på min radar framöver är Tera Online.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

int så pjåkig trailer, men som vanligt ser de ut som nå grind...with a twist! kanske? Sidenote: KatOne, måste ju hålla med & säga välgjord var den!

Medlem

Mjo, såg ju GANSKA instressant ut. Men, modellerna såg så jävla asiatiska ut och sånt skrämmer mig lite. Framför allt lär jag bli avskräckt när man får se hur gubbarna springer.

Lär nog hålla detta lite under uppsikt men njaaaa. Free-2-play är ju inte heller ett koncept jag tror på, oftast så implementeras ju oftast något som ger andra spelare överhanden pga deras ekonomiska situation (och detta visas ju VERKLIGEN när MMO's kommer från asien)


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Medlem

verkar väll intressant, men trailer sa inte så mkt.
Blir att testa lite senare iaf, beroende på när det kmr.

huh... fattar inte asien och string.
Alltså man (jag) vill inte vara max levlad och fett badass och springa omkring i stringtrosor o spets bh, Alt om man spelar som kille, ha skittjata tröjor o byxor och se allmänt *** ut. (Vet inte vad man får skriva o inte här haha)


signatur

Rwa?

Inaktiv

Ett stort nej tack. Kommer vara precis lika enformig och gameplay som vilket annat koreanskt mmorpg som helst. Det där med stringtroserna upp i ansiktet visar ju också att deras marketingstrategi riktar sig åt folk som faller för billig marketing. Dvs 14-åriga pojkar och äldre losers.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Inaktiv
Skrivet av SToFo:

Ett stort nej tack. Kommer vara precis lika enformig och gameplay som vilket annat koreanskt mmorpg som helst. Det där med stringtroserna upp i ansiktet visar ju också att deras marketingstrategi riktar sig åt folk som faller för billig marketing. Dvs 14-åriga pojkar och äldre losers.

Här haglar fördomarna tätt. Du glömde ju dock inkludera 14åriga tjejbögar, men nu är listan complete.

Medlem
Skrivet av SToFo:

Ett stort nej tack. Kommer vara precis lika enformig och gameplay som vilket annat koreanskt mmorpg som helst. Det där med stringtroserna upp i ansiktet visar ju också att deras marketingstrategi riktar sig åt folk som faller för billig marketing. Dvs 14-åriga pojkar och äldre losers.

föredra du håriga orangutang rövar istället?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Blir inte intresserade innan jag får se gameplay... att visa cinematics som första trailer tycker jag bara är slöseri på tid!


signatur

Everybody needs help.

Dragon Age och Guild Wars och tio andra liknande spel i ett, faller bort för egen del. Nog kan man kräva lite originalitet?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av vampyrer_suger:
Skrivet av SToFo:

Ett stort nej tack. Kommer vara precis lika enformig och gameplay som vilket annat koreanskt mmorpg som helst. Det där med stringtroserna upp i ansiktet visar ju också att deras marketingstrategi riktar sig åt folk som faller för billig marketing. Dvs 14-åriga pojkar och äldre losers.

Här haglar fördomarna tätt. Du glömde ju dock inkludera 14åriga tjejbögar, men nu är listan complete.

Visste väl att "äldre losers" skulle trampa någon på tårna.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Inaktiv
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av SToFo:

Ett stort nej tack. Kommer vara precis lika enformig och gameplay som vilket annat koreanskt mmorpg som helst. Det där med stringtroserna upp i ansiktet visar ju också att deras marketingstrategi riktar sig åt folk som faller för billig marketing. Dvs 14-åriga pojkar och äldre losers.

föredra du håriga orangutang rövar istället?

Det har jag inte sagt. Du har ju uppenbarligen tänkt den tanken dock. Men tycker det är jävligt billig marketing att köra ett sådant säljstunt som man ser i trailern.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem
Skrivet av SToFo:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av SToFo:

Ett stort nej tack. Kommer vara precis lika enformig och gameplay som vilket annat koreanskt mmorpg som helst. Det där med stringtroserna upp i ansiktet visar ju också att deras marketingstrategi riktar sig åt folk som faller för billig marketing. Dvs 14-åriga pojkar och äldre losers.

föredra du håriga orangutang rövar istället?

Det har jag inte sagt. Du har ju uppenbarligen tänkt den tanken dock. Men tycker det är jävligt billig marketing att köra ett sådant säljstunt som man ser i trailern.

det kan jag hålla med om


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

När jag såg den där stora stenjätten anfalla slottets väggar, så tänkte jag direkt: Lineage 2 Castlesiege Siege Golem


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

När jag såg den där stora stenjätten attackera slottsmuren så tänkte jag direkt, Lineage 2 castlesiege Siege Golem


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av Dave Lister:

När jag såg den där stora stenjätten attackera slottsmuren så tänkte jag direkt, Lineage 2 castlesiege Siege Golem

Precis mina tankar, Åh shit vad jag vill ha ett värdigt Lineage 3, GIF NAO. Ser fantastiskt ut. Detta blir nog mitt nästa mmo.

Medlem

Utifrån trailern så ser det faktiskt ganska bra ut.

Medlem

Såg riktigt najs ut från trailen, modellerna är minst sagt välgjorda ^^
Att springa runt med string och lättklätt hör knappast hemma i ett MMO men men..

Medlem

När jag såg den där stora stenjätten anfalla slottet, tänkte jag direkt: Lineage 2 castlesiege Siege Golem ^^


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Åhh många sköna minen från L2 sieges! Och då var jag inte ens med på dom riktigt feta med golems och drakar etc. Så det här ser ju klart kul ut iaf ur det perspektivet.

Medlem

TERA?


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Nej tack här också! har testat ALLA mmorpg tror jag men detta kommer jag inte testa. RIFT är enligt mitt tycke det bästa spelet än så länge i kategorin! Jag skulle vilja se ett mmorpg i fornnordisk miljö utan massa japanska drakar och spinkiga ytliga brudar i stringtrosor.
Nu har jag lirat mmo sedan 2004 och är 30 år så jag är rätt kräsen!

Medlem

Härlig men;

". Det är free-2-play och .."

Noty.

Medlem
Moderator | Testpilot

I like those cats, raaaaaaaaaaaaaaawr.

I'm not sure. Svårt att säga från en sådan trailer men... Katterna var grymma!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Dat thong.


signatur

Imperator

Medlem

Fortsätter spela mitt trygga gammlaEverquest 1. Men en väldigt fin animation på den röven må jag säga..

Medlem

Fortsätter spela mitt trygga gamla Everquest 1, men en väldigt fint animerad röv må jag säga iaf..

Medlem

Nice trailer ,, Dock säger det inte ett skit mer än att det finns "lättklädda" töser och lite troll osv
Men kan alltid hoppas att det är ingame foton som e me : 3


signatur

Kan ej skriva åäö

12
Skriv svar