Oförlåtande dungeon crawlern Wizardry Online filmad

Robot
Oförlåtande dungeon crawlern Wizardry Online filmad

Den klassiska rollspelsserien tar steget in i MMO-världen i form av pc-exklusiva Wizardry Online.


Oförlåtande dungeon crawlern Wizardry Online filmad

OMG. Jag älskar Wizardry serien. Nostalgia HO!! (Det vackraste indie spelet någonsin).


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Haha, ge dig Traveller...

Medlem

Man ska använda "Cash items" för att öka sina chanser att bli ressad, hoppas verkligen inte att de menar saker man köper för riktiga pengar som typ cash shops som finns i f2p-spel. Någon som vet?

Medlem

gillar iden. fast i grund är det väl bara en till grindfest.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Ser uråldrigt och oinspirerat ut. Betala pengar för att bli återupplivad? Skulle inte ens spela det där om jag fick betalt. Tacka vet jag Dark Souls.

Medlem

När jag såg mangafigurerna blev jag genast helt ointresserad, jag tål verkligen inte gulligullmanga. :/

Medlem

Var intresserad av spelet ända tills jag såg den här trailern..

Medlem

Så verkligen skit tråkigt ut

Medlem

"så är serien antagligen äldre än de flesta av er som läser detta"
fffffuuuuuu

Medlem

Uhm. Aldrig hört talas om och det enda intressanta var att man kunde dö permanent... Får se om det blir ett test när det släpps dock, beror på när gw2 släpps ^^

Medlem

uch förfan vad lamt det såg ut.
Dock gillar jag iden, blir att spana in lite på de äldre delarna i spelet.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Kuci:

"så är serien antagligen äldre än de flesta av er som läser detta"
fffffuuuuuu

Ja. Har för mig att The Hobbit var rätt så "unforgiving" också. Man får dock ge en eloge till japanerna att de skriver ut "you died" på engelska, eftersom det nog inte är så lätt som det verkar att bygga en bra karaktär som de låter påskina i trailern ifall man inte kan japanska.

1
Skriv svar