Test: Hösten 2011

Medlem
Test: Hösten 2011

Inga större nyheter i år, det regnar och blåser fortfarande. I år igen. Frost på rutorna, kallt på mornarna, kaffet tar fortfarande slut(!) och det är mörkt nästan hela tiden. Köldtestet får samma resultat som i fjol, går man utan halsduk i regn och rusk en vecka i sträck, så får man fortfarande snuva och halsont. Det skulle inte förvåna mig det minsta om man fortfarande sjuk om man äter flugsvamp, även denna höst. Som tur är släpps det ovanligt mycket bra spel som man kan traska runt i och glömma mörkret, snuvan och de frostiga fönstrena. Se där, löven föll i år också. Antecknat.

Vilket spel räddar din höst?

#blogg

Medlem
Test: Hösten 2011

Jag skulle säga Skyrim fast det kommer ju i vinter... Så jag måste då välja BF3.

Det som vore underbart vore om det inte fanns en tropisk strand med svalkande vågor i Skyrim så man slipper tänka på det kalla höst/vinter klimatet ...

Medlem

Oh, är det officiellt att Skyrim kommer bli försenat? Är inget Morrowwind-fan men Skyrim har gjort mig sugen att pröva på.
Det jag såg mest framemot i höst var faktiskt att få reda på om Silent Hill: Downpour blev bra eller inte, men det är försenat... så jag röstar Batman. Har Dark Souls också som jag ska klyva mig igenom

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Oh, är det officiellt att Skyrim kommer bli försenat? Är inget Morrowwind-fan men Skyrim har gjort mig sugen att pröva på.
Det jag såg mest framemot i höst var faktiskt att få reda på om Silent Hill: Downpour blev bra eller inte, men det är försenat... så jag röstar Batman. Har Dark Souls också som jag ska klyva mig igenom

11.11.11 är ju i november som i min mening räknas in i vinter perioden.

Nu när du säger det så är jag väldigt sugen på att spela Dark Souls.:)

Skägg.
10 Chambers

Batman, Battlefield, (Assassin's Creed) Brotherhood!


signatur
Medlem

Triple B, dawg!

1
Skriv svar