Nya bilder från Skyrim

Robot
Nya bilder från Skyrim

Den elfte november drar närmare vilket firas med elva nya skärmdumpar.

#nyhetstips, #the-elder-scrolls-v-skyrim


Medlem
Nya bilder från Skyrim

Ge mig detta nu !

Medlem

Fy fan, dom där undead ser fan riktigt kusliga ut! Hoppas dom låter.... vidrigt..


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Fy fan, dom där undead ser fan riktigt kusliga ut! Hoppas dom låter.... vidrigt..

Där sa du något, hoppas spelet har riktigt bra "tunnel ljud". Så det ekar så där mysigt och känns läskigt o krypa runt i en grotta.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Meh.

Ser lite väl 2005 ut.

Medlem
Skrivet av aesdana:

Meh.

Ser lite väl 2005 ut.

Förväntade du dig ett Crysis?
Själv tycker jag det ser skitbra ut. Visst, det är inte på par med vad Frostbite 2 levererar, eller CryEngine, men couldn't care less. Det är fortfarande skitsnyggt oavsett om det inte är snyggast. Med en så öppen värld så är det mer än godkänt.

Och 2005 är nog lite att ta i. Du kanske minns det som assnyggt men kollar du tillbaka är det inte så värst många.

Medlem

Grafiken ser bra ut, gillar den själv skarpt.. inge bra när företag satsar enbart på grafiken och skiter i storyn. Sedan brukar Scrolls spelen väga upp med att dom inte har senaste ala BF3 frostbite motorn med riktigt bra och härlig känsla! BF3 har bra känsla också ja, men ni fattar vad jag menar.

Medlem
Skrivet av bushkalle:

Grafiken ser bra ut, gillar den själv skarpt.. inge bra när företag satsar enbart på grafiken och skiter i storyn. Sedan brukar Scrolls spelen väga upp med att dom inte har senaste ala BF3 frostbite motorn med riktigt bra och härlig känsla! BF3 har bra känsla också ja, men ni fattar vad jag menar.

Helt olika spel kräver helt olika känsla. För de som faktiskt tycker grafiken är ful(galenskap) så finns det ju alltid alternativet till mods. Om man sitter på konsol istället så bör man inte klaga från första början.

Medlem
Skrivet av bushkalle:

Grafiken ser bra ut, gillar den själv skarpt.. inge bra när företag satsar enbart på grafiken och skiter i storyn. Sedan brukar Scrolls spelen väga upp med att dom inte har senaste ala BF3 frostbite motorn med riktigt bra och härlig känsla! BF3 har bra känsla också ja, men ni fattar vad jag menar.

Menar du Mojang's Scrolls eller Bethesda's Scrolls nu?

Medlem
Skrivet av save:
Skrivet av bushkalle:

Grafiken ser bra ut, gillar den själv skarpt.. inge bra när företag satsar enbart på grafiken och skiter i storyn. Sedan brukar Scrolls spelen väga upp med att dom inte har senaste ala BF3 frostbite motorn med riktigt bra och härlig känsla! BF3 har bra känsla också ja, men ni fattar vad jag menar.

Menar du Mojang's Scrolls eller Bethesda's Scrolls nu?

Något säger mig att hela denna grejen med Scrolls-namnet har backfire:at på Zenimax.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Något säger mig att hela denna grejen med Scrolls-namnet har backfire:at på Zenimax.

Bli inte förvånade om sådana citat kommer tas med i Zenimax överlägganden.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

"Scrolls spelen" tyder nog nästan på flera så Elder Scrolls spelen då, då förstår och vet alla.

Medlem

Just doin' my part, ma'am.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Boomer:

Just doin' my part, ma'am.

At ease, tipster!


signatur
Medlem

Ser makalöst bra ut. Elder Scrolls är överlägset bäst.


signatur

Memento Mori

Medlem

Är pilbågen magisk eller fysisk? Kommer göra min klass typ battlemage men om bågen är helt magisk så kanske jag ska överge klassiska vapen helt och hållet? I NEED TO KNOW NAOW!!

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Om man sitter på konsol istället så bör man inte klaga från första början.

Så sant!

Medlem
Skrivet av Frgo10:

Är pilbågen magisk eller fysisk?

Pilbågen på bilden är både och. Vapnen är fysiska, vissa har enchantments som ger vapnen magiska förmågor.

Medlem

Mysrys! Hoppas det är ett kul spel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

GotY tror jag.

Medlem

Spelet ser awesome ut
Men Bethesda får inga pengar av mig med tanke på vad dom gjort, fy fy


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Spelet ser awesome ut
Men Bethesda får inga pengar av mig med tanke på vad dom gjort, fy fy

Borde hålla med dig men jag är för mycket av en rollspels-nörd för att kunna motstå. Förbokade mitt ex förra veckan så får hoppas det dimper ner i lådan 11/11/11. Jag gillar grafiken dock, med lite ny högupplöst grafik till datorn så kan det inte bli mer magiskt. Hoppas datorn pallar de stora områdena dock. Annars blir det att lägga en 15k på ny dator också.

Medlem

Synd att grafiken är så tafflig. Märks att detta spel är gjort för konsoler också. Tycker faktiskt Witcher2 (som säkert finns till konsol också) är vackrare. Det känns så pixligt och gammalt på någotvis. Hoppas det känns bättre när man spelar det. Man kommer ju inte orka vänta på alla moddar, då får man ju spela spelet nästa år när något bättre kommit ut

Medlem
Skrivet av brinkstar:
Skrivet av Javas:

Spelet ser awesome ut
Men Bethesda får inga pengar av mig med tanke på vad dom gjort, fy fy

Borde hålla med dig men jag är för mycket av en rollspels-nörd för att kunna motstå. Förbokade mitt ex förra veckan så får hoppas det dimper ner i lådan 11/11/11. Jag gillar grafiken dock, med lite ny högupplöst grafik till datorn så kan det inte bli mer magiskt. Hoppas datorn pallar de stora områdena dock. Annars blir det att lägga en 15k på ny dator också.

15k? Köper du enbart delar och sätter ihop i ditt chassi så borde du få ner kostnaderna till 10k åtminstånde. Onödigt att köpa hela paket när man redan har skärm, mus och tangentbord.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Underbart vackert


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

http://www.fz.se/bilder/?id=423802#pagetop
Såg riktigt fint ut!
Men jag vill se mer högupplöst och hoppas verkligen inte det här är PC versionen för då är det fan inte rockigt!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Kommer bli grymt skoj att spela detta! Oblivion och Morrowind var ju magiska att vandra runt i, och det spelade ingen roll om det var på PC eller konsol.

Älskar att så många reagerar på grafiken, sen när är grafiken i ett RPG något superviktigt? Chrono Trigger är ett utmärkt exempel detta. Lite tråkigt att man jämt läser " Men.. men..crysis och BF3 " kommer inte i närheten av detta om vi går på estetiskt tilltalande, även om BF3 kommer bli awesome!

Medlem
Skrivet av aesdana:

Meh.

Ser lite väl 2005 ut.

Så du tycker det ser sämre ut än oblivion som släpptes 2006?


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av Frgo10:

Är pilbågen magisk eller fysisk? Kommer göra min klass typ battlemage men om bågen är helt magisk så kanske jag ska överge klassiska vapen helt och hållet? I NEED TO KNOW NAOW!!

Jag skulle gissa på att det är någon typ av conjure magic som på oblivion då man trollade fram armors och vapen. Fast nu ser det mer magiskt ut istället.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av brinkstar:
Skrivet av Javas:

Spelet ser awesome ut
Men Bethesda får inga pengar av mig med tanke på vad dom gjort, fy fy

Borde hålla med dig men jag är för mycket av en rollspels-nörd för att kunna motstå. Förbokade mitt ex förra veckan så får hoppas det dimper ner i lådan 11/11/11. Jag gillar grafiken dock, med lite ny högupplöst grafik till datorn så kan det inte bli mer magiskt. Hoppas datorn pallar de stora områdena dock. Annars blir det att lägga en 15k på ny dator också.

15k? Köper du enbart delar och sätter ihop i ditt chassi så borde du få ner kostnaderna till 10k åtminstånde. Onödigt att köpa hela paket när man redan har skärm, mus och tangentbord.

Absolut men jag brukar vilja köpa värsting-delarna. Får väl dock vänta på nya intel processorerna och amd korten (som kommer i december). Men skulle gissa på att ifall man vill få det värsta värsta så går det säkert på mer än 15. Nåja, jag har inte brist på pengar för stunden så kan gott undvara mig lite finare saker

12
Skriv svar