Battlefield 3 – ny multiplayertrailer

Robot
Battlefield 3 – ny multiplayertrailer

Explosiva stridsscener från flera av slagfälten i senaste trailern.

#nyhetstips, #battlefield-3, #battlefield-2


Medlem
Battlefield 3 – ny multiplayertrailer

F.E.T !


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Frilansare
Medlem

Karkand <3 destruction <3<3<3


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem
Medlem

Yay Littlebird+Flyga igenom tunnel=Ive found my purpose in life

Medlem

Snart smäller det!

Medlem

Ser så jädra bra ut!

Men PEGI 16, var det inte 18 innan?


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Inaktiv

Ser riktigt trevligt ut!

Medlem

Nästa vecka!

Medlem

DICE är helt klart bättre på att göra trailers än att göra en beta. Jag sätter mitt hopp till releaseversionen.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

basejump ser fint ut. det enda som såg lite keff ut var träden som svajade i början. såg weird ut. blir nog skoj det här.

Medlem

*habba habba*


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem
Skrivet av fredo:

basejump ser fint ut. det enda som såg lite keff ut var träden som svajade i början. såg weird ut. blir nog skoj det här.

Med tanke på hur mycket dom svaja i tidigare spel så får jag väl anse att det är en förbättring?

Medlem

ser fruktansvärt.. bra ut!!

Medlem

Längesedan man längtade så efter ett spel! Även om det är mer BC3 än BF3

Medlem
Skrivet av eCore:

Längesedan man längtade så efter ett spel! Även om det är mer BC3 än BF3

Medlem

Jag tyckte att det både lät och såg ut som en rejält grym Battlefield 2 uppföljare. Jag spelade betan och tyckte det var riktigt grymt, tycker inte det är likt bc 2 knappt alls... Smells like a GOTY !

Medlem

Alla flaggor placerade i mitten, typ 150 meter ifrån varandra... Nej, detta spel hypas för jävla mycket, snacka om att det skulle hetat BFBC3 och inte BF3... Trött man blir på att DICE säljer ut sig som dom gör. Allt för att få CoD spelare intresserade.

Medlem

Kan inte tro att spelet släpps redan nästa vecka efter en så lång väntan


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Karkand kartorna skymtade till Sen var det uppenbart (tror jag ) att hangar klippet var från Wake Island.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av krad:

Alla flaggor placerade i mitten, typ 150 meter ifrån varandra... Nej, detta spel hypas för jävla mycket, snacka om att det skulle hetat BFBC3 och inte BF3... Trött man blir på att DICE säljer ut sig som dom gör. Allt för att få CoD spelare intresserade.

typ 150m ? har du mätt ?

Medlem
Skrivet av Digu21:
Skrivet av krad:

Alla flaggor placerade i mitten, typ 150 meter ifrån varandra... Nej, detta spel hypas för jävla mycket, snacka om att det skulle hetat BFBC3 och inte BF3... Trött man blir på att DICE säljer ut sig som dom gör. Allt för att få CoD spelare intresserade.

typ 150m ? har du mätt ?

Inte jag men killarna på EAUK

Medlem

Grymt taggad!

Medlem
Medlem
Medlem

Detta gäller för både BF2 och Skyrim!
http://www.youtube.com/watch?v=c9eGtyqz4gY&feature=relmfu

Upptäckte förresten en felstavning i trailern. I början står det längst ner:
"The depiction of any weapon or vehicle in this game does not indicate affiliation, sponsorshop or endorsement by any weapon or vehicle manufacturer."

sponsorshop

Medlem
Skrivet av krad:
Skrivet av Digu21:
Skrivet av krad:

Alla flaggor placerade i mitten, typ 150 meter ifrån varandra... Nej, detta spel hypas för jävla mycket, snacka om att det skulle hetat BFBC3 och inte BF3... Trött man blir på att DICE säljer ut sig som dom gör. Allt för att få CoD spelare intresserade.

typ 150m ? har du mätt ?

Inte jag men killarna på EAUK

Låter inte bra det, om flaggorna är väldigt nära varandra. :/

Men lär bli årtiondes FPS iaf. So it's all gooooood!

Medlem
Skrivet av krad:

Alla flaggor placerade i mitten, typ 150 meter ifrån varandra... Nej, detta spel hypas för jävla mycket, snacka om att det skulle hetat BFBC3 och inte BF3... Trött man blir på att DICE säljer ut sig som dom gör. Allt för att få CoD spelare intresserade.

zh1nt0 har redan uttalat sig om detta. Håll vänligt käften om du inte ens testat hur det fungerar.

Medlem
Skrivet av Hannu:
Skrivet av krad:
Skrivet av Digu21:
Skrivet av krad:

Alla flaggor placerade i mitten, typ 150 meter ifrån varandra... Nej, detta spel hypas för jävla mycket, snacka om att det skulle hetat BFBC3 och inte BF3... Trött man blir på att DICE säljer ut sig som dom gör. Allt för att få CoD spelare intresserade.

typ 150m ? har du mätt ?

Inte jag men killarna på EAUK

Låter inte bra det, om flaggorna är väldigt nära varandra. :/

Men lär bli årtiondes FPS iaf. So it's all gooooood!

8 år 2 månader och 14 dagar kvar tills nästa årtioende. BF3 Kommer hålla så länga o fortfarande vara bäst tror du?

12
Skriv svar