Nytt spel att recensera

Flakmonkey
Nytt spel att recensera

[ia=423896; large]

Ibland är det snabba ryck som frilansade spelskribent (jo är lite pretto av mig att kalla mig det med tanke på hur lite jag skriver). Kring lunch ringde redaktörs-Tompa och frågade om jag hade lust att recensera #Ratchet & Clank: All 4 One. Som ett fan av serien var jag givetvis sugen men som vanligt beror det ju också på vilken deadline som finns. Har ju inte hur mycket tid att lägga på det som helst och kan inte flytta runt i planeringen hur som helst heller samtidigt som man ju vill lira spelet tillräckligt för att kunna ge ett rättvist betyg. Som tur var så fungerade början av nästa vecka så den kommer tampas med #Battlefield 3-recen. Lär ju inte få så mycket uppmärksamhet kanske, men spelet ska iaf få gott om uppmärksamhet från mig ändå, man har ju sin yrkesstolthet trots allt.

Så ja hursomhelst så har jag nu fått spelet levererat till mig på jobbet och nu återstår bara att boka in tid för gaming i all min ensamhet men också tillsammans med goda vänner. Spelet är ju trots allt byggt för att spelas med en samling goda vänner så tanken är att få ihop några stycken till lördag kväll så att vi kan testa den biten av spelet också. Det ser jag fram emot helt klart. Sen kommer det nog bli rätt stressigt med själva skrivandet, men det ska nog gå bra det också... hoppas jag

[video=9977]

#blogg

Medlem
Nytt spel att recensera

När får man "släppa" recensionen då?

Medlem

lollol, spelet släpps ju idag. Då borde jag få spelet imorgon. Wunderful!

Medlem

Jag tycker ändå att Ratchet & Clank borde hålla sig till vad de gör bäst = singleplayer äventyr

Medlem

Som en av de största R&C-fansen som finns så tycker jag tyvärr att det här ser ut som dålig mjölk från Sony och insomniac... Men jag hoppas att jag har fel.

Flakmonkey

Det tycks ju dock vara full spelbart om du sitter ensam... Men men det får framtiden utvisa helt enkelt. Snart är det iaf redo att spelas efter en lååååååång installation, så det blir med recensionsex ibland, tror inte det blir så för butiksvarianten direkt

1
Skriv svar