Battlefield 3 – ny multiplayertrailer

Medlem
Skrivet av krad:

Alla flaggor placerade i mitten, typ 150 meter ifrån varandra... Nej, detta spel hypas för jävla mycket, snacka om att det skulle hetat BFBC3 och inte BF3... Trött man blir på att DICE säljer ut sig som dom gör. Allt för att få CoD spelare intresserade.

zh1nt0 har redan uttalat sig om detta. Håll vänligt käften om du inte ens testat hur det fungerar.

Medlem
Skrivet av Hannu:
Skrivet av krad:
Skrivet av Digu21:
Skrivet av krad:

Alla flaggor placerade i mitten, typ 150 meter ifrån varandra... Nej, detta spel hypas för jävla mycket, snacka om att det skulle hetat BFBC3 och inte BF3... Trött man blir på att DICE säljer ut sig som dom gör. Allt för att få CoD spelare intresserade.

typ 150m ? har du mätt ?

Inte jag men killarna på EAUK

Låter inte bra det, om flaggorna är väldigt nära varandra. :/

Men lär bli årtiondes FPS iaf. So it's all gooooood!

Blir säkert ett jävligt kul spel, men jag är besviken på att det inte finns kartor där flaggorna ligger lite utspridda som i BF2 och tidigare spel i serien. Kommer bli en stor köttkvarn i mitten om flaggorna är så pass nära varandra.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

DICE är helt klart bättre på att göra trailers än att göra en beta. Jag sätter mitt hopp till releaseversionen.

Du har tydligen inte fattat vad en beta är till för eller hur?
Aja att slösa mer tid på en idiot är som att slänga tiotusen kronor i sjön per sekund

Medlem

Längtar!!!

Sen blir jag så sjukt less på alla som gnäller på att flaggorna är så tätt ihop! 70% av spelarna på servern ryms inte i något fordon och måste kuta hela vägen. kul om det är 1km mellan flaggorna då!? NOT!

Spela Bf2 och börja spring, om nu det är så jäkla tillfredsställande.

Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:

Längtar!!!

Sen blir jag så sjukt less på alla som gnäller på att flaggorna är så tätt ihop! 70% av spelarna på servern ryms inte i något fordon och måste kuta hela vägen. kul om det är 1km mellan flaggorna då!? NOT!

Spela Bf2 och börja spring, om nu det är så jäkla tillfredsställande.

Så kan man ju också se det, återstår att se. Har själv inte lirat Conquest ännu på BF3.

Medlem
Skrivet av Hannu:
Skrivet av KnäckeHäxan:

Längtar!!!

Sen blir jag så sjukt less på alla som gnäller på att flaggorna är så tätt ihop! 70% av spelarna på servern ryms inte i något fordon och måste kuta hela vägen. kul om det är 1km mellan flaggorna då!? NOT!

Spela Bf2 och börja spring, om nu det är så jäkla tillfredsställande.

Så kan man ju också se det, återstår att se. Har själv inte lirat Conquest ännu på BF3.

Personligen tyckte jag Caspian Border var riktigt rolig.
Alla tycker inte likadant, men att kalla det för Bad Company 3 är felaktigt (i min mening).


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Alltså, hur fan kan folk klaga på det här spelet och kalla det för flopp/kalkon spel osv? Är dom helt blinda eller!?
Det kommer bli så jäkla fett att hoppa ner för klippan, det bästa i hela BF serien imo var att hoppa ut ur en exploderande Titan på Bf 2142

Bara åtta dagar kvar nu...börjar känna mig som ett ivrigt barn inför julafton


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av LoA.:
Skrivet av krad:

Alla flaggor placerade i mitten, typ 150 meter ifrån varandra... Nej, detta spel hypas för jävla mycket, snacka om att det skulle hetat BFBC3 och inte BF3... Trött man blir på att DICE säljer ut sig som dom gör. Allt för att få CoD spelare intresserade.

zh1nt0 har redan uttalat sig om detta. Håll vänligt käften om du inte ens testat hur det fungerar.

Stämmer det du skriver, men ändra din attityd.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av warh0g:
Skrivet av Hannu:
Skrivet av KnäckeHäxan:

Längtar!!!

Sen blir jag så sjukt less på alla som gnäller på att flaggorna är så tätt ihop! 70% av spelarna på servern ryms inte i något fordon och måste kuta hela vägen. kul om det är 1km mellan flaggorna då!? NOT!

Spela Bf2 och börja spring, om nu det är så jäkla tillfredsställande.

Så kan man ju också se det, återstår att se. Har själv inte lirat Conquest ännu på BF3.

Personligen tyckte jag Caspian Border var riktigt rolig.
Alla tycker inte likadant, men att kalla det för Bad Company 3 är felaktigt (i min mening).

Hade gärna lirat Caspian border i betan men var inte hemma den helgen ;/. Men av det jag sett så är det Battlefield!

Medlem
Medlem

Klippet vägrar ladda för mig just nu iaf (18:25), misstänker att det beror på högt tryck.

edit: Nu så, siten blev seg som sirap ett tag där. Riktigt nice klipp!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

GAAAAAAAAH! SLÄPP spelet för faaaaaaaaaaaan!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Grymt! Nästa vecka smäller det, taggad till tusen


signatur

Så kan man ju också göra, men det är inte rätt.

Medlem
Skrivet av eCore:

Längesedan man längtade så efter ett spel! Även om det är mer BC3 än BF3

Ser inget BC3 i detta spel tyvärr... inte heller ett BF2 , vilket är också bra!
Jag ser ett helt nytt och fräscht Battlefield!

Medlem

Så jäkla taggad! Tagit ledigt från jobbet nästa vecka! Press!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av LoA.:
Skrivet av krad:

Alla flaggor placerade i mitten, typ 150 meter ifrån varandra... Nej, detta spel hypas för jävla mycket, snacka om att det skulle hetat BFBC3 och inte BF3... Trött man blir på att DICE säljer ut sig som dom gör. Allt för att få CoD spelare intresserade.

zh1nt0 har redan uttalat sig om detta. Håll vänligt käften om du inte ens testat hur det fungerar.

Stämmer det du skriver, men ändra din attityd.

Jag skrev ju vänligt iallafall.

Ska bättra mig.

Medlem
Skrivet av Hannu:
Skrivet av warh0g:
Skrivet av Hannu:
Skrivet av KnäckeHäxan:

Längtar!!!

Sen blir jag så sjukt less på alla som gnäller på att flaggorna är så tätt ihop! 70% av spelarna på servern ryms inte i något fordon och måste kuta hela vägen. kul om det är 1km mellan flaggorna då!? NOT!

Spela Bf2 och börja spring, om nu det är så jäkla tillfredsställande.

Så kan man ju också se det, återstår att se. Har själv inte lirat Conquest ännu på BF3.

Personligen tyckte jag Caspian Border var riktigt rolig.
Alla tycker inte likadant, men att kalla det för Bad Company 3 är felaktigt (i min mening).

Hade gärna lirat Caspian border i betan men var inte hemma den helgen ;/. Men av det jag sett så är det Battlefield!

Oja, Caspian Border är en sann Battlefield karta


signatur

Game long and prosper

Medlem
Medlem
Skrivet av StrongBad:

DICE är helt klart bättre på att göra trailers än att göra en beta. Jag sätter mitt hopp till releaseversionen.

Missade du möjligtvis att det var en väldigt gammal kod vi fick ta del av och den var huvudsakligen till för att testa trycket på servrarna?

Skrivet av Javas:
Skrivet av Hannu:
Skrivet av warh0g:
Skrivet av Hannu:
Skrivet av KnäckeHäxan:

Längtar!!!

Sen blir jag så sjukt less på alla som gnäller på att flaggorna är så tätt ihop! 70% av spelarna på servern ryms inte i något fordon och måste kuta hela vägen. kul om det är 1km mellan flaggorna då!? NOT!

Spela Bf2 och börja spring, om nu det är så jäkla tillfredsställande.

Så kan man ju också se det, återstår att se. Har själv inte lirat Conquest ännu på BF3.

Personligen tyckte jag Caspian Border var riktigt rolig.
Alla tycker inte likadant, men att kalla det för Bad Company 3 är felaktigt (i min mening).

Hade gärna lirat Caspian border i betan men var inte hemma den helgen ;/. Men av det jag sett så är det Battlefield!

Oja, Caspian Border är en sann Battlefield karta

Folk som tycker att Battlefield 3 ens är likt Bad Company kan omöjligen ha spelat båda spelen, eller kanske bara riktigt usla gamers. De skiljer sig något enormt bortsett från ljudet, som till och med är mycket bättre nu!

Att flaggorna satt tätt enligt vissa är ju lite konstigt, oftast var det ju en jävla massa hinder emellan så man såg ju inte från den ena till den andra iaf och det gör inte mig det minsta iaf om det skulle göra fighterna mer centrala! Blev en hel del springande ändå på Caspian Border!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av StrongBad:

DICE är helt klart bättre på att göra trailers än att göra en beta. Jag sätter mitt hopp till releaseversionen.

Missade du möjligtvis att det var en väldigt gammal kod vi fick ta del av och den var huvudsakligen till för att testa trycket på servrarna?

Skrivet av Javas:
Skrivet av Hannu:
Skrivet av warh0g:
Skrivet av Hannu:
Skrivet av KnäckeHäxan:

Längtar!!!

Sen blir jag så sjukt less på alla som gnäller på att flaggorna är så tätt ihop! 70% av spelarna på servern ryms inte i något fordon och måste kuta hela vägen. kul om det är 1km mellan flaggorna då!? NOT!

Spela Bf2 och börja spring, om nu det är så jäkla tillfredsställande.

Så kan man ju också se det, återstår att se. Har själv inte lirat Conquest ännu på BF3.

Personligen tyckte jag Caspian Border var riktigt rolig.
Alla tycker inte likadant, men att kalla det för Bad Company 3 är felaktigt (i min mening).

Hade gärna lirat Caspian border i betan men var inte hemma den helgen ;/. Men av det jag sett så är det Battlefield!

Oja, Caspian Border är en sann Battlefield karta

Folk som tycker att Battlefield 3 ens är likt Bad Company kan omöjligen ha spelat båda spelen, eller kanske bara riktigt usla gamers. De skiljer sig något enormt bortsett från ljudet, som till och med är mycket bättre nu!

Att flaggorna satt tätt enligt vissa är ju lite konstigt, oftast var det ju en jävla massa hinder emellan så man såg ju inte från den ena till den andra iaf och det gör inte mig det minsta iaf om det skulle göra fighterna mer centrala! Blev en hel del springande ändå på Caspian Border!

Det var roligt att springa från Forrest (C) till Hilltop (B) när man kom till "vägen" nedanför B och langa upp en frag medans man cirklade runt

Men som sagt, det var mycket springande och cirkulerande runt för att faktiskt kunna ta sig till flaggorna. Ofta kunde man ta sig fram helt obemärkt genom att ta en av de fyra vägarna upp till t.ex. B.

Men nog talat! Vill spela nuuuu!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

"Another week. Another trailer. How many are we at now?"

Källa:Incgamers.com

Medlem
Skrivet av LoA.:
Skrivet av krad:

Alla flaggor placerade i mitten, typ 150 meter ifrån varandra... Nej, detta spel hypas för jävla mycket, snacka om att det skulle hetat BFBC3 och inte BF3... Trött man blir på att DICE säljer ut sig som dom gör. Allt för att få CoD spelare intresserade.

zh1nt0 har redan uttalat sig om detta. Håll vänligt käften om du inte ens testat hur det fungerar.

Vad har du för problem med attityden? Tänkte jag fråga först. Men sen insåg jag att du var en liten 95:a, antagligen ett litet fjunigt och aggressivt CoD fan också... Inte undra på att du inte kan bete dig. Tragiskt... Men kul. Hahahaha

zh1nt0 har "bekräftat" flera saker som sedan tagits tillbaka. Och om du följt med i diskussionerna på EA UK så är det inte alls så säkert som vissa vill försöka få det att låta.

Se bara på Caspian, vad mycket onödigt kartutrymme som bara går till spillo.

Medlem
Skrivet av Javas:

Det kommer bli så jäkla fett att hoppa ner för klippan, det bästa i hela BF serien imo var att hoppa ut ur en exploderande Titan på Bf 2142

Du lirade inte BF1942 va? Wingwalk med 5-6 pers, hotdrop över fiendebasen, spöa skiten ur dom. DET var win

Medlem
Medlem
Skrivet av Katana:
Skrivet av Javas:

Det kommer bli så jäkla fett att hoppa ner för klippan, det bästa i hela BF serien imo var att hoppa ut ur en exploderande Titan på Bf 2142

Du lirade inte BF1942 va? Wingwalk med 5-6 pers, hotdrop över fiendebasen, spöa skiten ur dom. DET var win

Hade modem på 1942 tiden så det blev inget 1942 för min del :/


signatur

Game long and prosper

12
Skriv svar