DLL Files Fixer

Medlem
DLL Files Fixer

Jag undrar ifall någon har en aning om vad tusan det här är för program? Jag råkade ut för 9000 errorn när jag installerade Batman: Arkham Asylum ikväll, dvs en dll fil som saknas för att köra igång spelet. Efter jag googlade och letade svar så fick jag flera tips om att ladda ner ett program kallat Dll-Files.com Fixer.

Först kändes det väldigt scam/virus men jag bestämde mig för att pröva ändå, 309 problem blev upptäckta men bara 15 gick att fixa i gratisversionen. Efter det så fungerade Batman perfekt att starta igång! Nu blev jag intresserad av programet, men kruxet är att när jag söker på google så hittar jag ingen "legit" sida med information om programet (förutom deras egna hemsida)

Då börjar jag tänka, ska inte ett så här effektivt program vara känt över internet..det finns inte ens med på Piratebay, nu börjar jag bli riktigt wtf i skallen.

Programet påstår sig kunna fixa snabbare prestanda genom att rätta till all dll filer som strulat till i datorn, men programmet kostar 29 dollar och jag är ärligt talat jäkligt förvirrad ifall det är ren scam eller om det är sant. Kan det fungera som dom säger?

Hur som helst har jag inte hittat en enda sida med information, har frågat på deras egna forum men ej fått svar än. Ett program som fixar sånt här bör väl ändå finnas med på internet kartan? Det känns som jag kommit över Davinci koden eller nåt

please help


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag lägger till mitt inlägg från hemsidans forum ifall det hjälper något.

Hi, I installed Batman: Arkham Asylum this evening and experienced the 9000 error, a missing dll file.
I googled for a long time and most solutions pointed to the dll fixer program. I downloaded it and scanned the computer, 309 detected problems. I fixed 15 of them which was the limit for the free version, and Batman started working!

Now I was thinking "this program might be a good one" so I googled around to find more info. The thing is, I found absolutely nothing! Shouldnt a program this effective be known over the internet? I even checked piratebay and there was nothing.

Now Im actually really confused about this program, at first it felt like this was just another scam or virus, but since it helped me fix the missing dll for Batman, this must be legit?

Can someone please explain this to me? And does it really improve the performance of the computer? Im a hardcore gamer so if it truly does that this will be awesome to buy so I can improve the high demanding perfomance games, such as battlefield 3.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Hej!

Filip Larsson heter jag och är grundare till DLL-files.com (och bolaget Tilf AB som äger sajten). Jag startade sajten 1998 och har nu även 3 st anställda som jobbar heltid med tjänsten på ett kontor här i Malmö.
Det är så klart väldigt kul att höra att du har haft nytta av vår mjukvara!

"DLL-files.com Fixer" är en ganska ny produkt som vi lanserade i smyg i mars i år. Men det är först nu i oktober som vi har testat den färdigt och lanserat den fullt ut på vår sajt. Tidigare var vi helt finansierade av annonser, men nu kör vi fullt ut på vår egna mjukvara.

Att få upp förtroendet för vår tjänst är något vi jobbar med, men som tar tid. Vi håller på att fixa lite certifieringar att visa upp på vår sajt som förhoppningsvis hjälper oss att visa att det vi gör är bra. Om det finns något som du direkt tänker på som du tycker verkar konstigt, får du gärna skriva direkt till mig på filip [snabel-a] tilf.se.

Då programmet är såpass nytt, så har det inte hunnits skriva så mycket om den på nätet. Men nu när vi har någonstans runt 70 000 nerladdningar per dag, så borde snacket snart komma igång.

Jag kan se på våra supportärenden att våra kunder är nöjda. Är man inte nöjd med mjukvaran, så har vi en "30 dagars pengarna tillbaka"-garanti och det är väldigt få som väljer att utnyttja den. Om du väljer att betala för den fulla versionen så hoppas jag att du blir nöjd och att du får avhjälpt ännu fler problem som kan finnas på din dator. Om du inte blir nöjd, så är det bara att skriva till vår kundtjänst så får du tillbaka pengarna inom 30 dagar.

Jag hoppas att du känner att du fått svar på dina frågor. Jag såg nu också att du hunnit fått svar av en av mina kollegor på vårt forum, så du kan antingen posta fler frågor här eller fortsätta på vårt forum:
http://forum.dll-files.com/Questions-about-DLL-files-fixer-ft...


signatur

http://www.dll-files.com - startad 1998 med 4 miljoner besökare i månaden.

Medlem

Åfan, hade ingen aning om att ni är svenskar
Tusen tack för snabbt svar, både här och på erat egna forum.

Det blir nog ett köp i framtiden!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Mycket intressant får jag säga.
Lycka till både Javas med datorn och DLL-files med företaget.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av Konfucius:

Mycket intressant får jag säga.
Lycka till både Javas med datorn och DLL-files med företaget.

Man tackar


signatur

Game long and prosper

Medlem

Okej ofta det var äkta?

Namnet låter as SCAM... men okej man kanske ska testa det då.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

1
Skriv svar