Se Harrison Ford lira Uncharted 3

Robot
Se Harrison Ford lira Uncharted 3

"Jag har aldrig sett ett spel som detta", säger Hollywood-stjärnan.

#naughty-dog, #uncharted-3-drakes-deception, #sony


Medlem
Se Harrison Ford lira Uncharted 3

Det är som att se gud lira Black and White

Medlem

Vad gammal han är


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

"The graphics are so realistic" haha.

Medlem

I smell redditors..

Skrivet av MachOne:

Det är som att se gud lira Black and White

Indeed! Få skådespelare som gjort lika klassiska filmer som denne herrn.

Medlem

Another day at the job!
Kul att se honom spela men det är ju uppenbart att hans största fokus ligger på att promota spelet eftersom det är det han får betalt för.

Gief another Indiana Jones-film!

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av MachOne:

Det är som att se gud lira Black and White

Indeed! Få skådespelare som gjort lika klassiska filmer som denne herrn.

Han måste älska spel som Uncharted, lär påminna honom om Indiana Jones

Medlem

Är det inte bättre att kalla honom Indiana Jones i det här sammanhanget än Han Solo?

Medlem

Hade det inte varit lämpligare att säga "...satt en spelkontroll i händerna på Indiana Jones..." i det här sammanhanget?

Edit: Oj, Jozo hann visst före med 40 sek.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Jag vill verkligen, verkligen ha Uncharted nu. Verkar dock som att plånboken är tommare är tommast.

Ja, denne forden gjorde inte mig lika uppspelt som Ronny & ragge skulle varit. Men jag var ju det innan..

Medlem

En riktig snickare.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem
Skrivet av Mellanare:

Hade det inte varit lämpligare att säga "...satt en spelkontroll i händerna på Indiana Jones..." i det här sammanhanget?

Edit: Oj, Jozo hann visst före med 40 sek.

Mohahahaha ^^

Medlem

Oh, Sebastian. Du borde göra en nyhet av den nya tvåminuterstrailern.
Den är ju episk.

Skrivet av Jozo:

Är det inte bättre att kalla honom Indiana Jones i det här sammanhanget än Han Solo?

Haha, helt sant. Jag ändrade!

Skyller på att jag nyligen kollat igenom den klassiska Star Wars-trilogin igen, så just nu är det bara Skywalkers, Leias och Han Solos innanför pannbenet.

Medlem

... Ska det inte lysa rött från kontrollen för att visa att den är påslagen?

Medlem

Gud vad gammal han är.... Men men... Den vägen skall vi alla vandra.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Sugee whaaw


signatur

// Peace

Inaktiv
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av MachOne:

Det är som att se gud lira Black and White

Indeed! Få skådespelare som gjort lika klassiska filmer som denne herrn.

Förvisso sant, men han har också gjort filmer som Airforce One.

Medlem

Påminner lite om filmer eller reklamer där man ser föräldrar spela spel med sina ungar, men dom spelar egentligen inte, dom bara trycker på alla knappar och vifta runt med kontrollen.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av Mono:

... Ska det inte lysa rött från kontrollen för att visa att den är påslagen?

Det gör den:P

Medlem

haha fan va rolig han är man såg att han var helt inne och njöt av det även fast han verkade väldans rostig men roligt att se.

Medlem

Känns sjukt krystat och uppgjort... kanske inte är det men det är den känslan jag får.

Synd att han inte kunda ha hatten och piskan iallafall...Och snälla...örhänge?! Han börjar bli gammal nu ja.

Medlem

jag blev faktiskt lite ledsen när jag såg hur gammal han har blivit. väldigt sorgligt. vill ha mer indiana jones filmer med honom, men det lär nog inte bli av

Medlem

Haha... kul reklam. Harrison brukar ju knappast vara känd för att vara glad och le när han tex ger intervjuer men här ser det ut som om han faktiskt kan det.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av AshTray:

Vad gammal han är

Det är väl bra att han har blivit det! Hade varit tråkigt annars. Men han hade kunnat skippa öronhänget...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Remus:

Gud vad gammal han är.... Men men... Den vägen skall vi alla vandra.

Du får tänka på att det måste vara slitsamt att överleva en kärnvapenexplosion genom att låsa in sig i ett kylskåp


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Haha, gulligt. Men ändå samma 'fejk' kännsla som när EA släpper videos på fotbollsspelare som spelar FIFA och säger massa löjligheter.

Medlem

Det känns väldigt tråkigt att se han så gammal. Min farsa är 66 nu, ungefär samma ålder som Harrison Ford. Så jäkla tragiskt att se folk tyna bort särskilt ens idoler.

12
Skriv svar