Dagarna går

Medlem
Dagarna går

Herrejösses. Tiden flyger förbi, och det sägs ju att man har roligt då. I mitt fall stämmer det nog, även om det är en betungande trötthet som ändå fyller mestadelen av den vakna tiden. Lyckan ligger där liksom och lurar lite, försiktigt, och så klart vinner den i längden.
Jag har lyxen att få sova om nätterna nu när vi slutat ge ersättningsmjölk och Linda kan amma helt själv. Det är väldigt skönt!

Idag har varit min första arbetsdag sedan Meya föddes. Lite mjukstart med konferens i Skanör-Falsterbo.

Benen är helt förstörda efter gårdagens löppass ochjag längtar efter lite tid i tv-spelssoffan. Inte för att jag klagar, och jag har ju faktiskt spelat flera timmar sedan hon föddes... men är inne i en väldigt spännande period i spelet nu. Jag har äntligen (något försenat) lärt mig använda lassot och kan nu fånga bovarna levande, skaffa nya hästar osv. Spelet har också börjat gå lite längre fram i storyn och min avsaknad av lasso har helt enkelt gjort att spelet gått lite på tomgång. Helt mitt fel så klart, men jag började bli lite frustrerad över att inte komma någon vart.

Mer Red Dead Redemption så fort det hinns med, helt klart!

#blogg

Skägg.
10 Chambers
Dagarna går

Du vänjer dig vid tröttheten, vid tre månader eller så


signatur
Medlem

Spela medans du kan.....

1
Skriv svar