Testa nya Need for Speed

Robot
Testa nya Need for Speed

Demoversioner av The Run är släppt, provkör spelet ett par veckor innan releasen.

#nyhetstips, #need-for-speed-the-run


Medlem
Testa nya Need for Speed

var nog de sämsta Nfs jag spelat

Medlem

har inga större förhoppningar om spelet, men man måste väl prova det nån dag.
Om man nu vågar dvs. :/


signatur

Så kan man ju också göra, men det är inte rätt.

Medlem

Jag vågar inte

Medlem

Spelade det på Xbox, det var uruselt. Dålig framerate, lågupplöst uppskalad grafik, gör bara att allt ser blurigt ut.

Nä frostbite 2 hör inte hemma i bilspel på konsol, dom hade klarat sig bättre om dom använt samma motor som Criterion använde i förra årets Hot Pursuit


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Medlem

Varför inget demo till PC? Idioti.

Medlem

De har glömt bort oss PC-spelare för längesedan, detta är inget att hoppas på för oss känns det som.

Medlem
Skrivet av SenapsBread:

De har glömt bort oss PC-spelare för längesedan, detta är inget att hoppas på för oss känns det som.

Tror tyvärr inte vi missar något. NFS har inte varit bra på väldigt, väldigt länge.

Medlem
Skrivet av Friberg:

Varför inget demo till PC? Idioti.

fixar inte utveckaren demot så fixar nån annan det.
deras val.

Medlem

Wow... Inte ofta man ser faktiska demoversioner av spel nuförtiden.

Medlem

Har gett upp hoppet med NFS. Efter fiaskot med hot pursuit som jag hade sett fram emot så vill jag inte stödja deras smörja längre.

Medlem

Jag tappade allt intresse för NFS efter Underground 2, vet inte riktigt varför.

Sen ogillar jag skarpt dom där "on the run" momenten i det här spelet, ser så jäkla dåligt ut.

Medlem

Inte riktigt bra. Suger jämfört med Hot Pursuit

Medlem

Nfs serien blir bara dåligare och dåligare

Medlem

Bitvis dålig bilduppdatering och seg kontroll - blir inget köpt för min del i alla fall.

Medlem
Skrivet av cat_fish_1:

Need for speed dog efter underground 2.

Inte helt sant dock, själv uppskattar jag shift serien. men kan hålla med om att undergrounds koncept har dom dödat

Medlem

Skall ge det en chans i alla fall.
EA orkade ju inte med en demo på Shift 2 så man får passa på när de gör sig besväret.

Tack för tipset.

Medlem

Jag håller inte med er andra, jag gillade demot. Lite halväcklig sladd men fartkänslan var riktigt bra, grafiken också.

Medlem

demot till PC då?.... varför släpps aldrig demo till pc ?... förjävligt rent ut sagt... finns NFS fan på PC oxå.. nä bara bojkotta PC som vanligt... konsol skit.....

Pengar........ allt handlar om pengar.... idiot konsoller!!!!!!!


signatur

//Peace out

Medlem

Nja, det var väl som väntat - arkad i kvadrat -plattan golvet. Inget att växla själv ens.
Har väl en handfull sådana redan - man tröttnar fort.

Men grafik och framrate var inte att klaga på tyckte jag. Det löpte bra på PS3 i alla fall.

Medlem

Finns ingen passion i spel från EA's egna studios. Only money, no funny Sen att PC spelarna blev våldtagna igen är väl inget nytt...

Medlem

Dock är det ett demo inte den slutgiltiga produkten!


signatur

Dagens gamers är på tok för bortskämda och har för mycket fördomar!

Medlem

PC DÅ?! .. Får damp.

Medlem

PC marknaden blir allt mer nischad!


signatur

Dagens gamers är på tok för bortskämda och har för mycket fördomar!

Medlem

WTB Underground inge jäkla skräp


signatur

biltemakörv

Medlem
Skrivet av HaxXt:

Finns ingen passion i spel från EA's egna studios. Only money, no funny Sen att PC spelarna blev våldtagna igen är väl inget nytt...

precis.. pengarna har pratat här... satans irriterad på att VI pc lirarna får aldrig ngt demo, kanske 2 demo av 10 spel...

konsoller får allt....


signatur

//Peace out

Medlem

fy helvete va tungrott fz är nu igen, det är FÖR MYCKET REKLAM!!!! kommer tappa, om inte redan, läsare pga detta. ni är just nu värst

Medlem

tummen upp för demo!

Skrivet av Mortalis:

fy helvete va tungrott fz är nu igen, det är FÖR MYCKET REKLAM!!!! kommer tappa, om inte redan, läsare pga detta. ni är just nu värst

Adblocker?

Medlem

NFS vågar nog inte lägga ut ett pc demo för det är för lätt att få hem och installera..
Dom vet att pc spelarna kommer hata spelet

12
Skriv svar