En timme Counter-Strike: Global Offensive

Robot
En timme Counter-Strike: Global Offensive

USA mot Europa i Valves nytolkning det evighetspopulära actionspelet.

#counter-strike-global-offensive


Medlem
En timme Counter-Strike: Global Offensive

Den liknar väldigt mycket source. Såg inte så många förändringar i det.

Medlem

Det enda som ser bättre ut är väl detaljerna på mappen, resten ser ut som skit.

Medlem

Dusty!! (den brittiska kommentatorn) Jag brukade spela BF42 med honom, kul att se att han fortfarande jobbar med det där.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Sjukt besviken.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Sjukt besviken.

vad hade du hoppats på? Jag är inte impad alls, tycker det ser ut som en mix av CS:S och 1.6.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Jag hade hoppats på att de hade vågat förnya serien, tyvärr inte.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Förnya serien är vad de måste ta det försiktigt med. Source var för mycket förändring imo, men många andra anser att det är mer eller mindre samma spel.

Jag tyckte nog att det såg lovande ut, men vissa saker var förstås helt retarderade. Trevligt att se att 1.6-spelarna smiskade sourcespelarna i vilket fall som helst.

Medlem
Skrivet av Pointpurple:

Förnya serien är vad de måste ta det försiktigt med. Source var för mycket förändring imo, men många andra anser att det är mer eller mindre samma spel.

Knappast. De har ju haft hur mycket feedback som helst från de stora lagen och ligorna, vilket de fått kritik för att de inte lyssnat till.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Tragiskt att så många bara tittar på grafiken.

Detaljeringen är inte direkt en bra sak heller, från ett e-sport perspektiv.

Medlem

Jag tycker att det ser riktigt roligt ut... Det lär garanterat bli många timmar med det här spelet när det släpps.

Medlem

Kommer nog bli ett toppenspel,, som jag har längtat efter detta spelet. Sålänge det är samma gudomliga flyt och respons i CS:GO så kommer det nog uppfylla alla mina önskningar. Som jag ser det så är CS orginalet och förebild för många FPS spel därute, men få kommer upp i samma klass som CS.


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

Varför all denna besvikelse, folk är så bortskämda nu förtiden med grafik hit å dit.. känslan som räknas i längden! Ser varmt fram emot spelet som trogen gammal CS 1.3 spelare ^^

Medlem

kommer spelas lätt ^^ ) tycker att T e lite op i betan dock, blir nog nöff nöff på deras vapen

zrC
Medlem

Efter Source kom så insåg man att valve har noll koll på vad cs är och varför det är populärt.

Medlem

Inte imponerad hittills. Säger som bjosarn, hoppades på att de vågat förnya serien.

Medlem

Är det bara jag eller är det fler som får samma känslor när dom ser Counter-Strike: Global Offensive som när man ser I Love Trouble med Nick Nolte Och Juli Roberts på tv?

Medlem

Det stora felet med CS:SOURCE var att man dog för lätt. Spelade ingen roll att du var bättre än dom andra när dom sprayade ihjäl dig utan att ens sikta.. Det var helt enkelt inte roligt! det var typ 'HEJ!' DÖD... Visst source är väl ett okej spel men varför göra om exakt allt när cs1.6 redan hade allt som behövdes? Förbättra grafiken och ljuden bara så skulle det blivit kanoners!

Inaktiv

En av sakerna jag stör mig mest på i CS är de konstanta meningslösa mantelrörelserna...


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Inaktiv

Ser ingen vidare skillnad mot cs:s och lite förnyelse hade väl inte skadat.

Inaktiv
Skrivet av Sazja:

En av sakerna jag stör mig mest på i CS är de konstanta meningslösa mantelrörelserna...

Meningslöst som hur då? Mekanismen måste spännas upp och en patron föras till patronläget vid magasinsbyte. Dvs om man skjuter slut. Gäller för de flesta vapen jag känner till.

Medlem

Såg en stor del av det där live, rätt kul faktiskt. Det ser helt okay ut men om man enbart är åskådare så känns det betydligt med CS:S än 1.6. Om den gamla känslan faktiskt finns där så måste man nog testa själv.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Ser intressant ut. Någon som har någon ide när betan är öppen för fler?


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av Purjoo:
Skrivet av Sazja:

En av sakerna jag stör mig mest på i CS är de konstanta meningslösa mantelrörelserna...

Meningslöst som hur då? Mekanismen måste spännas upp och en patron föras till patronläget vid magasinsbyte. Dvs om man skjuter slut. Gäller för de flesta vapen jag känner till.

Har du laddat ett vapen så är det laddat, om du plockar fram en kniv och leker lite med för att sedan plocka upp ditt förut laddade vapen så laddar han det igen, borde lägga en ny kul i omloppet och putta ut den gamla?!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv
Skrivet av Purjoo:
Skrivet av Sazja:

En av sakerna jag stör mig mest på i CS är de konstanta meningslösa mantelrörelserna...

Meningslöst som hur då? Mekanismen måste spännas upp och en patron föras till patronläget vid magasinsbyte. Dvs om man skjuter slut. Gäller för de flesta vapen jag känner till.

Ja, men om du gör en mantelrörelse varje gång du lyfter upp vapnet så har du snart inga skott kvar i magasinet...


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Medlem

ser verkligen riktigt tråkigt ut.

Inaktiv

Är vi bortskämda nu igen om vi är negativa om de här?
Därför säger jag att de här ser SKIT bra ut och ser ut som de jobbat på detta i 6 år!

Inaktiv

Source+Left 4 dead

Medlem

folk värkar glömma att de här ska fokusera på e-sport scenen, det ska inte vara nått nytt mega revolutionerade. Vi har redan för många spel som försöker det idag. De kommer istället satsa på esport vilket välldigt få spel satsar på jämfört hur många som försöker satsa på att bara göra nått nytt.

Inaktiv
Skrivet av jimbow1234:

Det enda som ser bättre ut är väl detaljerna på mappen, resten ser ut som skit.

En typisk grafik kåt människa. Måste det vara sjukt snygg grafik för att du ska kunna spela det utan att vrida och vända dig i sängen gråtandes om att det ser halvdant ut? det sitter inte i grafiken det sitter i känslan har inte du fattat det? patetisk kommentar du la ut oavsett

12
Skriv svar