Se Harrison Ford lira Uncharted 3

Medlem

pulay sutasion tsu ree

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av MachOne:

Det är som att se gud lira Black and White

Indeed! Få skådespelare som gjort lika klassiska filmer som denne herrn.

Utan att burit någon riktigt bra film själv. Biroller i the Conversation och Apocalypse Now räknas ju inte.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Känns som om han får betalt för varje positiv kommentar han ger, det ser heller inte ut som om det är han som faktiskt spelar...

Nej, detta var bara löjligt >.<


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av MachOne:

Det är som att se gud lira Black and White

Indeed! Få skådespelare som gjort lika klassiska filmer som denne herrn.

Utan att burit någon riktigt bra film själv. Biroller i the Conversation och Apocalypse Now räknas ju inte.

Blade Runner skulle jag nog räkna som en "riktigt bra film". Sedan kan det ju diskuteras men jag skulle även räkna in 'Raiders' och 'Crusades' i den kategorin. Vidare är det inget fel på att aldrig bära en film själv; tänk t.ex. på hur högt skattad Seymour Hoffman var innan Capote...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Blade Runner skulle jag nog räkna som en "riktigt bra film". Sedan kan det ju diskuteras men jag skulle även räkna in 'Raiders' och 'Crusades' i den kategorin. Vidare är det inget fel på att aldrig bära en film själv; tänk t.ex. på hur högt skattad Seymour Hoffman var innan Capote...

True. Men jag skulle aldrig räkna Harrison Ford till en av de största - och absolut inte jämföra honom med Gud.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Är man uppväxt på 80-talet är Harrison Ford en av de största skådespelarna. Oavsett hur kvaliten på hans skådespeleri är bra eller inte spelar inte så stor roll. Han är en ikon i flera genrer så är det bara, missade man indiana jones + star wars och är uppväxt med lite nyare så kan jag förstå att de känns lite torra jämfört med vad som erbjuds på senare år. Men jag kan sätta mig och kolla på många 80-talsrulle och bara känna....fan de gör inte filmer som de brukade göra i vissa genrer. Harrison Ford är inte långt ifrån Sean Connery när det kommer till storhet. Sen att Sean är en bättre skådespelare känns inte lika viktigt i det sammanhanget

Medlem

Jag har sett alla Star Wars och de tidiga Indiana Jones-filmerna, knappast några på min top 50-lista. Men för att inte hamna för långt ifrån topic, så tyckte jag det var rolig PR (dock är han inte en av de stora i mina ögon).


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jag fattar inte varför de inte använde sekvensen när han spelade (inte i reklamen) utan i bakom kulisserna istället för den i reklamen, där utbrister han ju helt spontant när saker händer.

Det var härligt att se.

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Jag fattar inte varför de inte använde sekvensen när han spelade (inte i reklamen) utan i bakom kulisserna istället för den i reklamen, där utbrister han ju helt spontant när saker händer. Det var härligt att se.

Ser dock ut som det är väldigt scriptade sekvenser.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av adrii:

Är man uppväxt på 80-talet är Harrison Ford en av de största skådespelarna. Oavsett hur kvaliten på hans skådespeleri är bra eller inte spelar inte så stor roll. Han är en ikon i flera genrer så är det bara, missade man indiana jones + star wars och är uppväxt med lite nyare så kan jag förstå att de känns lite torra jämfört med vad som erbjuds på senare år. Men jag kan sätta mig och kolla på många 80-talsrulle och bara känna....fan de gör inte filmer som de brukade göra i vissa genrer. Harrison Ford är inte långt ifrån Sean Connery när det kommer till storhet. Sen att Sean är en bättre skådespelare känns inte lika viktigt i det sammanhanget

Håller med fullständigt!

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av beersgarden:

Blade Runner skulle jag nog räkna som en "riktigt bra film". Sedan kan det ju diskuteras men jag skulle även räkna in 'Raiders' och 'Crusades' i den kategorin. Vidare är det inget fel på att aldrig bära en film själv; tänk t.ex. på hur högt skattad Seymour Hoffman var innan Capote...

True. Men jag skulle aldrig räkna Harrison Ford till en av de största - och absolut inte jämföra honom med Gud.

Om du med Gud syftar på första kommentaren tror jag att han menade att Gud passar in bra för att spela som just gud i Black & White, precis som Harrison Ford (Indiana Jones) passar bra för att spela Indiana Jones (typ) i Uncharted... Jag tror faktiskt inte att han jämför Harrison Ford med gud.

Medlem

Som när snoopydoggy gjorde reklam för Medal of Honor som var så "bra" och "mycket bättre än cod" osv..?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Det roliga med det här var ju att dosan var inte ens på! hahaha

Medlem
Skrivet av adrii:

Är man uppväxt på 80-talet är Harrison Ford en av de största skådespelarna. Oavsett hur kvaliten på hans skådespeleri är bra eller inte spelar inte så stor roll. Han är en ikon i flera genrer så är det bara, missade man indiana jones + star wars och är uppväxt med lite nyare så kan jag förstå att de känns lite torra jämfört med vad som erbjuds på senare år. Men jag kan sätta mig och kolla på många 80-talsrulle och bara känna....fan de gör inte filmer som de brukade göra i vissa genrer. Harrison Ford är inte långt ifrån Sean Connery när det kommer till storhet. Sen att Sean är en bättre skådespelare känns inte lika viktigt i det sammanhanget

Så sant, så sant! 80-talsrullarna har sin charm...

Skrivet av bjosarn:

Jag har sett alla Star Wars och de tidiga Indiana Jones-filmerna, knappast några på min top 50-lista. Men för att inte hamna för långt ifrån topic, så tyckte jag det var rolig PR (dock är han inte en av de stora i mina ögon).

Jag brukar hålla med dig om mycket Bjosarn, men nu går du för långt! De klassiska Star Wars- och Indiana Jones-filmerna är ju bland det allra bästa som gjorts, ju. För mig kommer Mr. Ford alltid vara en av de största.

Medlem

Han verkar ha problem med att beskriva spelet grymhet med ord

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Jag har sett alla Star Wars och de tidiga Indiana Jones-filmerna, knappast några på min top 50-lista. Men för att inte hamna för långt ifrån topic, så tyckte jag det var rolig PR (dock är han inte en av de stora i mina ögon).

Men då är du ju helt fel person denna reklma vänder sig till, de valde harrison ford just för att han är superstar i indiana jones filmerna inte för att just du ska gilla det. Onödigt att sätta sig på tvären på något som är så självklart som en soluppgång varje dag. Du gillar att trolla jag fattar det, du är negativt inställd mot saker som inte passar dig fine. Men för guds skull väx upp lite och försök förstå att det finns en större massa där ute. Ge dig nu du gör bara bort dig själv, låt oss få hylla indiana lite nu han är ju så gammal.

12
Skriv svar