Catherine säljer över en halv miljon

Robot
Catherine säljer över en halv miljon

Atlus bisarra skräckerotiska pusseläventyr är företagets största spel någonsin.

#atlus, #catherine, #call-of-duty-modern-warfare-3, #battlefield-3


Medlem
Catherine säljer över en halv miljon

Trevligt att det går någorlunda bra för en sällsynt originell titel i denna nuförtiden, tråkiga industri...

Medlem

Vilken konsol är den på? Xbox? PS3? Båda?

Medlem
Skrivet av Scream112:

Vilken konsol är den på? Xbox? PS3? Båda?

Båda, ser det ut som.

Kollar faktiskt på detta spel. Men vad jag läste så kan man verkligen dö och börja om igen. Vet inte om det stämmer, men om det gör så skippar jag nog det.

Ett spel får ju vara svårt, men inte så svårt..

Medlem
Skrivet av Siken:

Kollar faktiskt på detta spel. Men vad jag läste så kan man verkligen dö och börja om igen. Vet inte om det stämmer, men om det gör så skippar jag nog det.
.

Det stämmer inte, du får så många försök på varje pusselbana som du önskar. Varje bana har en eller flera checkpoints som du kan spawna vid om du dör.

Medlem
Skrivet av Tolla:
Skrivet av Siken:

Kollar faktiskt på detta spel. Men vad jag läste så kan man verkligen dö och börja om igen. Vet inte om det stämmer, men om det gör så skippar jag nog det.
.

Det stämmer inte, du får så många försök på varje pusselbana som du önskar. Varje bana har en eller flera checkpoints som du kan spawna vid om du dör.

man kan dö men då ska du vara riktikt usel på pussel, efter som man hittar extra liv ganska ofta så hit cappar på 99 eller va det var rätt fort

Medlem

Wait, har inte Persona 3 eller 4 sålt över 500.000 ex? Det är såna fall förjävligt...

Medlem

Ja vad oväntat., sex säljer, det hade vi inte redan förstått?

Medlem
Skrivet av jojjez:

man kan dö men då ska du vara riktikt usel på pussel, efter som man hittar extra liv ganska ofta så hit cappar på 99 eller va det var rätt fort

Ah, det stämmer ja.... hade alltid så många extraliv så tänkte inte på att de kunde ta slut.

Medlem

Ser fram emot att lira detta som crazy när det släpps här. Vill jag supporta ett spel kan det hända att jag köper det till alla tillgängliga plattformar ibland. xD


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

1
Skriv svar