L.A. Noire Complete Edition får konsoldatum

Robot
L.A. Noire Complete Edition får konsoldatum

Släpps en vecka efter pc-versionen, innehåller allt DLC direkt på skivan.

#la-noire, #rockstar


Medlem
L.A. Noire Complete Edition får konsoldatum

Funderar starkt på att köpa detta, däremot har jag sett många som spelat det säga att det är väldigt tråkigt efter ett par timmar. Vad säger ni?

Medlem

Rockstar har då inte visat att de är stora fans av PC som spel platform.

Skrivet av Friberg:

Funderar starkt på att köpa detta, däremot har jag sett många som spelat det säga att det är väldigt tråkigt efter ett par timmar. Vad säger ni?

Jag tyckte att L.A. Noire var helt fantastiskt och ett av de bättre spel jag överhuvudtaget spelat. Har ingen aning om hur man kan hata på spelet, såvida man inte förväntat sig ett "GTA" eller liknande. Men då får man faktiskt skylla sig själv.

Medlem

Det blir helt klart pc versionen för min del


signatur

Game long and prosper

Medlem

Började faktiskt spela L.A Noire idag och kan bara säga att det är mästerligt. Ett av de roligaste och unika spelupplevelser på mycket länge.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

jag-är-för-vå-nad-på-det-här ... eller är jag... Där rök chansen att köpa LA... nu blire tanka!

Medlem

Herregud, LA Noire är nog sista Rockstarspelet jag köper vid release. Jag gillade spelet enormt, visst, men tydligen köpte jag ett ofärdigt spel för fullpris verkar det som. Känns bara mer värt att vänta på en sk complete edition, likt vad som även gjordes med GTA IV och RDR.

Medlem
Skrivet av rewoX:

jag-är-för-vå-nad-på-det-här ... eller är jag... Där rök chansen att köpa LA... nu blire tanka!

Var ligger logiken i ditt inlägg?

Medlem
Skrivet av rewoX:

jag-är-för-vå-nad-på-det-här ... eller är jag... Där rök chansen att köpa LA... nu blire tanka!

Not the sharpest tool in the box, eh?

1
Skriv svar