Introversion utannonserar pc-exklusiva Prison Architect

Robot
Introversion utannonserar pc-exklusiva Prison Architect

Den hyllade indie-studions nästa handlar om att bygga och underhålla ett högsäkerhetsfängelse.

#introversion, #darwinia, #defcon, #prison-architect


Medlem
Introversion utannonserar pc-exklusiva Prison Architect

Så? Blir det någon form av Prison Tycoon? Har inte spelat det men såg det på Gamestop.
Tycker Prison Tycoon såg lite "roligare" ut om jag var ute efter ett sådant spel:
http://www.youtube.com/watch?v=03_1GJKNAkc

Känns lite konstigt att göra ett "nytt" spel vars koncept redan finns. Till och med 4 stycken dessutom då Youtube länken jag hänvisar till är från det fjärde Prison Tycoon.

Medlem

hoppas det blir roligt och bra med massor trevligta saker som man både skall tänka på och kan hända mm


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Trodde dom höll på med Subversion :x Nåja, får väl hålla ett öga på det här med, dom har inte svikit mig nåt speciellt hitills (Möjligen Defcon, men det var nog inte min sorts spel )

Medlem

Sim Oz?


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Inaktiv

Kan nog bli intressant, men ser framemot Subversion ännu mer!

Medlem
Medlem
Skrivet av screamcast:

Aww, synd. Men som han säger, det är ju bra om det finns nåt att faktiskt göra, och inte bara ett tech-demo som ett tomt skal.

Inaktiv

Perfekt! har längtat länge efter ett Prisonbyggarspel! Och Prison Tycoon serien är väl ren skit har jag fattat det som?

edit: hoppas helt klart att man får vara riktigt våldsam och missbruka sin makt Shawshank style!

Inaktiv

Wow. Kul med ett topdown-perspektiv på saker och ting, spec. när någon tappar tvålen i duschrummen.

1
Skriv svar