Så fungerar Uncharted 3:s Facebook-funktioner

Robot
Så fungerar Uncharted 3:s Facebook-funktioner
Medlem
Så fungerar Uncharted 3:s Facebook-funktioner

Suck, så nu håller Facebook sakta men säkert på att ta över onlinespel också. Först alla hemsidor, sedan spelen. Vad kommer härnäst, världen?

Inaktiv

Varför har facebook blivit så stort?
Fanns väl flera liknande sidor innan men jag tycker det här börjar bli löjligt.

Jag vill själv kunna välja om jag vill ha facebook på mina saker eller inte.

Medlem

THE CAKE IS A LIE!!!!! kul för dem som använder facebook antar jag? för mig...Meh.

Medlem

@Kharif
Man kan alltid välja. Folk agerar som om det här forceras på dem. Är det så jobbigt att manuellt blockera en applikation för ett spel du köpt eller rentav kanske ändra i inställningarna för spelet så att det inte integreras med facebook? Shit alltså. -____-

Låter bra tycker jag, ser fram emot att kanske ladda upp någon riktigt framgångsrik match eller stor tabbe då och då för att dela med sig. "Social gaming" har alltid funnits, men termen har bara börjat användas på senare tid och då reagerar folk helt plötsligt.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Fattar verkligen inte syftet med detta.
Som i Tropico 4, halva skärmen är fylld av Facebookloggor och twitter och allt vad det heter, men vem skulle vilja lägga ut på facebook att man klarat av en achievement? Och den lilla procenten som faktiskt postar det på fb kan ju ändå inte ha någon vän som bryr sig..

Medlem
Skrivet av Kharif:

Varför har facebook blivit så stort?
Fanns väl flera liknande sidor innan men jag tycker det här börjar bli löjligt.

Jag vill själv kunna välja om jag vill ha facebook på mina saker eller inte.

Precis det du kan.

Inaktiv
Skrivet av Proximately:

@Kharif
Man kan alltid välja. Folk agerar som om det här forceras på dem. Är det så jobbigt att manuellt blockera en applikation för ett spel du köpt eller rentav kanske ändra i inställningarna för spelet så att det inte integreras med facebook? Shit alltså. -____-

Låter bra tycker jag, ser fram emot att kanske ladda upp någon riktigt framgångsrik match eller stor tabbe då och då för att dela med sig. "Social gaming" har alltid funnits, men termen har bara börjat användas på senare tid och då reagerar folk helt plötsligt.

Jag tycker det mer känns lite löjligt att allt fler saker ska ha facebook inbyggt i sig.
På min Ps3a så kom facebook med en uppdatering, jag har inte rört den men det känns mer som att det skulle vara en applikation du laddade hem från PS store.

Samma sak med min mobil som har facebook inbyggt, går inte att ta bort utan att ta bort garantin med den.

Tror ochså jag verkar lite väl grinig i posten, ber om ursäkt!

Skrivet av AstroCreep:
Skrivet av Kharif:

Varför har facebook blivit så stort?
Fanns väl flera liknande sidor innan men jag tycker det här börjar bli löjligt.

Jag vill själv kunna välja om jag vill ha facebook på mina saker eller inte.

Precis det du kan.

Fast i flera fall så har jag inte kunnat välja om jag vill ha det inbyggt eller ej, tex Ps3 och min mobil.

Medlem

Kharif# Facebook saken syns ju inte ens på XMB så varför störas så mycket på det?

Medlem

Eh?... 3 november? Släpps väll den 2 november eller?


signatur

Tjena, det var jag som byggde Dödstjärnarn, så ere !

Medlem

Jag var nästan rädd över att det skulle vara ett krav då jag bara hade läst rubriken..

1
Skriv svar