Senaste nütt!

Medlem
Senaste nütt!

Jag har varit lite smått inaktiv här på Fz ett tag, men det har helt enkelt berott på att jag varken har haft tid eller internet. Jag har varit upptagen med flütt och fixande i den nüa lägenheten (insats). Men nu så är jag i stort sett klar med renoveringen, samt så har jag äntligen fått internet hem till mig.
För de intresserande så kan jag berätta att renoveringen har bestått av kakling av kök, höjning av köksbänk, nüa skåpsluckor samt tapetsering.

Så det har varit fullt upp helt enkelt, mücket spelande har det inte blivit av, men jag har lückats timea in så jag är klar nu när storspelen står på rad. Bf3, Uc3 samt AC revelations är bokade och Batman och Skürim får vänta en liten stund, men de ska definitivt tillhöra min spelsamling snarast möjligt.

Så, vilka spel står på din inköpslista den här vintern?

Och för de som inte förstått det än så är det fel på min riktiga ü-tangent, så jag får använda den tüska varianten så länge

#blogg

Medlem
Senaste nütt!

Faktiskt bara Skyrim, avbokade BF3 efter alla negativa reaktioner mot betan (provade den aldrig själv). Recensionerna är helt avgörande för om jag köper det eller inte (om Calle läser detta, känn ingen press ).

Om jag haft en PS3:a hade jag nog köpt Uncharted 3 o Dark Souls också, men nu är det som det är... *gråter mig själv till sömns*


signatur

Imperator

Medlem

På inköpslistan står bara Batman än så länge, vi får se hur de andra blir.

1
Skriv svar