Medlem
GTA IV Sparfil

Hej! Jag har gjort något knasigt så att jag inte kan spara eller autosave:a på en av mina saves, jag bytte save för att save:a vanligt men den verkar inte vilja autosave:a i den slotten. Någon som har någon idé? Tack på förhand

Medlem

Har du råkat skrivskydda filen kanske?

Medlem
Skrivet av KlasD:

Har du råkat skrivskydda filen kanske?

Verkar inte vara det , skrivskydd är ej ikryssat i egenskaper

Medlem

Autosparar inte GTA4 på slott 0. Kolla på C:\Users\DET DU HETER\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames

Själv tillåter inte GamForWindowsLive att jag sparar för att jag uppgraderat datorn för många gånger och spelindustrin skrämmer som vanligt bort kunder som vill betala för sig. Därför jag inte har några sparfiler alls att kontrollera mot men mappen i savegames har ett nummer.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av stormense:

Autosparar inte GTA4 på slott 0. Kolla på C:\Users\DET DU HETER\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames

Själv tillåter inte GamForWindowsLive att jag sparar för att jag uppgraderat datorn för många gånger och spelindustrin skrämmer som vanligt bort kunder som vill betala för sig. Därför jag inte har några sparfiler alls att kontrollera mot men mappen i savegames har ett nummer.

nej det verkar inte så för att när jag tog bort Slott 0 och saveade där igen gick det ändå inte att autosave:a , ser rätt mörkt ut :S

Medlem

För mig med. Rockstar och Steam, som vanligt, vägrar svar på mina klagomål.

Måste säga att Steam support är det sämsta skit som jag råkat ut för. Efter de fått sina pengar struntar de i kunden.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av stormense:

För mig med. Rockstar och Steam, som vanligt, vägrar svar på mina klagomål.

Måste säga att Steam support är det sämsta skit som jag råkat ut för. Efter de fått sina pengar struntar de i kunden.

Ungefär som att klaga på en sparfil på ett spel man köpt på den lokala butiken. Det är inte återförsäljaren som kan produkten, det är utvecklaren.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar