LA.Noire kommer sälja stort

Medlem
LA.Noire kommer sälja stort

Spelet ligger top 1 på förbokade spel på nästan alla svenska populära sidor , också amazon , game uk , tror spelet kommet sälja förbannat stort och de förtjänar det!

Medlem

jag har det iaf bokat och jag är väldigt peppad. tror det kan bli riktigt spännande!

Medlem

Också peppad. Har fått 100/100 av Times. Säger kanske inte mycket ... men iaf något.


signatur

Have a good time!

Inaktiv

peppad som satan !

Medlem

Har också förbokat det.. om man har väldigt tur får man det dagen innan :&

Medlem

Förbokat och klart. Alltid kul med nya idéer, så man får hoppas att det säljer bra.

Medlem

För att vara taskig , fullbokningar o jdra massa som förbokar är ingen garanti på succe.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Ser ut att hålla samma klass som Red Dead Redemption. Blir nog ett köp längre fram.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Det är nog mer intressant än RDR, men vi får se inom kort.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag tror de är mindre intressant än RDR , de har ju sagt att det inte ska vara lika öppen värld och mer linjärt. I alla fall för mig känns det som ett steg ner.

Medlem
Medlem

Kommer nog vara bra men inte lika bra som Alice!!!

Medlem
Skrivet av AntonAlmighty:

Jag tror de är mindre intressant än RDR , de har ju sagt att det inte ska vara lika öppen värld och mer linjärt. I alla fall för mig känns det som ett steg ner.

Jo, jag instämmer. Jag är dock ett stort "fan" av ickelinjära spel.

Jag gillar dock "tidsåldern" som dom valt och karaktärerna verkar otroligt intressanta och välspelade.


signatur

Have a good time!

Om ni inte har sett "L.A. Confidential" är det bara hyra den någonstans och njuta av bra film:

http://www.imdb.com/title/tt0119488


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Riktigt sugen på detta, och idag så blev jag väldigt besviken. Har bara suttit på amerikanske sidor och läst om det så trodde det skulle släppas idag här med. Satt och väntade på sms från Game om att jag kunde hämta det då jag gick in och slötittade på webhallen och såg att det släpps på fredag.

De säger ju att den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, hoppas det stämmer för nu blir det några veckor innan tentaperioden är slut innan man kan prova. Tror dock det här kommer bli grymt, är ett stort fan av en välskriven och bra framförd story.

Medlem

Efter att ha sett reviewen på gametrailers så är spelet inte like intressant längre.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Blir ltie orolig har förbeställt från webhallen och dom har inte skickat ut den ännu ? dom brukar skicka 2 dagar innan release alltså dom borde skickat idag(onsdag) ska man avbeställa eller vågar man hoppas att det kommer hinna fram om dom skickar det imorrn..?

Inaktiv

Köper inga spel alls längre, dum som man är har man brännt sig på hypar som visat sig vara dromedar turds, inte så smart, hur dom ska få mig köpa spel i framtiden fattar inte jag, orkar inte testa demos.

Skribent
Skrivet av AntonAlmighty:

Jag tror de är mindre intressant än RDR , de har ju sagt att det inte ska vara lika öppen värld och mer linjärt. I alla fall för mig känns det som ett steg ner.

Steg upp för min del
Får ofta beslutsångest när det är för öppet och tröttnar när det är för linjärt, en blandning e helt klart bäst (som LA noire verkar vara.) Givet köp för min del när jag har pengar över, verkar vara precis min typ av spel.

Medlem

sålde spelet stort?


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

inte tillräckligt eftersom studion gått KK

1
Skriv svar