Duke Nukem kan bli film

Medlem
Skrivet av FosterVattenKraft:

Känns logiskt med tanke Duke Nukem lånat rätt friskt från John Carpenters "They Live" vilket de gott kunde nämna. Rätt kul rulle för övrigt.

klockren film "I'm here to kick ass and chew bubble gum.. etc" kommer ju därifrån hehe 8)


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av zauii89:

Dolph är lite gammal för det här nu.

Är han ju inte alls, han gör ju filmer fortfarande, dessutom är han fysiskt i topptrim jämfört med soffpotatisar som Schwarznegger och Sly Stallone!!!

Arnold är född 1947..Dolph 1957..
Arnold var mycket mer vältrimmad 2002/2003 då han var 54/55 än vad dolph är nu (51).


signatur

<3

Skrivet av jovviz:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av zauii89:

Dolph är lite gammal för det här nu.

Är han ju inte alls, han gör ju filmer fortfarande, dessutom är han fysiskt i topptrim jämfört med soffpotatisar som Schwarznegger och Sly Stallone!!!

Arnold är född 1947..Dolph 1957..
Arnold var mycket mer vältrimmad 2002/2003 då han var 54/55 än vad dolph är nu (51).

Kan inte riktigt hålla med där.


signatur
Medlem
Skrivet av ALiENiD:

Är det bara jag som tycker det ser ut som allas vår Bruce på bilden?!

Duke i DNF påminner en del om bruce willis. Men "orginalet" duke 1, 2, 3D, Manhattan project mm ser ut som dolph!

http://www.3drealms.com/dukemp/images/multimedia/DNMP_wallpap...

http://spelblogg.pricerunner.se/wp-content/uploads/2008/02/du...

http://www.xboxnowonline.com/e107_images/newspost_images/duke...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Struggle:

Gör klart spelet först...

ja precis...

...för det är samma personer som skulle göra filmen

Jag vet mycket väl att det är inte 3D Realms som "kommer" göra filmen.

And yes i sense the irony of your comment...

Men jag tycker att om det kommer en film, så bör den vara lite löst baserad på Forever spelet, då Duke 3D var ett bra tag sen. Lite av en "minnes" uppfriskare?

Sen längtar jag bara så sjukt mycket efter spelet sen senaste trailer teasern så


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

Ja han är bra på karaktärstolkningar. Men din text syftade på att han var bra på att karaktärstolka Duke. "Oavsett om han är lik eller ej, så är hans karaktärstolkning klockren."

Jag var ironisk i mitt inlägg och menade att du borde nog skrivit "Oavsett om han är lik eller ej, så är hans karaktärstolkningAR klockrena."

Oj, det var ett missat språkpolisinlägg isf, för "karaktärstolkning" har ingen syftningsreferens alls. Det är en fristående färdighet; att man helt enkelt är bra på att karaktärstolka. Punkt.

Kanske dags att studera grammatik innan du leker polis?


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Skrivet av HYBRiS:
Skrivet av nudelsdesign:

Ja han är bra på karaktärstolkningar. Men din text syftade på att han var bra på att karaktärstolka Duke. "Oavsett om han är lik eller ej, så är hans karaktärstolkning klockren."

Jag var ironisk i mitt inlägg och menade att du borde nog skrivit "Oavsett om han är lik eller ej, så är hans karaktärstolkningAR klockrena."

Oj, det var ett missat språkpolisinlägg isf, för "karaktärstolkning" har ingen syftningsreferens alls. Det är en fristående färdighet; att man helt enkelt är bra på att karaktärstolka. Punkt.

Kanske dags att studera grammatik innan du leker polis?

I sammanhanget tycker jag nog att det var en syftning på Duke. men skit i det nu hehe


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av jovviz:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av zauii89:

Dolph är lite gammal för det här nu.

Är han ju inte alls, han gör ju filmer fortfarande, dessutom är han fysiskt i topptrim jämfört med soffpotatisar som Schwarznegger och Sly Stallone!!!

Arnold är född 1947..Dolph 1957..
Arnold var mycket mer vältrimmad 2002/2003 då han var 54/55 än vad dolph är nu (51).

Kan inte riktigt hålla med där.

Arnold hade både större Biceps, triceps, bröst och mer vältränad mage (samma mått som under inspelningen av Terminator 2 1991) än vad Dolph har vid den där åldern nu. Visst Dolph är vältränad för att vara 51 och ser väldigt bra ut för den åldern också...men om vi säger 10 år till och Dolph är nog lika mycket soffis som arnUld är nu.


signatur

<3

Skrivet av jovviz:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av jovviz:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av zauii89:

Dolph är lite gammal för det här nu.

Är han ju inte alls, han gör ju filmer fortfarande, dessutom är han fysiskt i topptrim jämfört med soffpotatisar som Schwarznegger och Sly Stallone!!!

Arnold är född 1947..Dolph 1957..
Arnold var mycket mer vältrimmad 2002/2003 då han var 54/55 än vad dolph är nu (51).

Kan inte riktigt hålla med där.

Arnold hade både större Biceps, triceps, bröst och mer vältränad mage (samma mått som under inspelningen av Terminator 2 1991) än vad Dolph har vid den där åldern nu. Visst Dolph är vältränad för att vara 51 och ser väldigt bra ut för den åldern också...men om vi säger 10 år till och Dolph är nog lika mycket soffis som arnUld är nu.

De där "musklerna" Arnie har är enbart visuella han har aldrig varit någon kämpe som Dolph. De muskler bodybuilder bygger upp är ingenting i jämförelse med en atlets muskler och styrka som Dolph är. Dolph har hållt på och håller fortfarande på med idrott. Förr tävlade han idag gör han det av vanan trogen.

Jag kände en som höll på med bodybuilding ungefär samtidigt som Arnold och han bekräftade att de musklerna man bygger upp är mest för syns skull och i möte med en idrottsman som t.ex. Dolph har bodybuildaren föga att säga till om.

PS! erkände du precis ovan att Arnold är en soffpotatis eller läste jag fel? lol


signatur
Inaktiv

Vinnie Jones eller mr crank himself, Jason Statham. Enda problemet med dessa är att de är britter och duke får inte prata brittiska.

Medlem

old school arnie lätt, men eftersom att han nu är några år gången så kommer det bli lite meckigt tror jag. dolph funkar nog i dagsläget


signatur

P.L.U.R

Medlem
Skrivet av RoGGe:

Vinnie Jones eller mr crank himself, Jason Statham. Enda problemet med dessa är att de är britter och duke får inte prata brittiska.

Oj förlåt jag glämdme ju helt bort honom, fan så nice det skulle vara, och är han Fitt/buff/Hård eller?

Precis han får ju styra om Lingon lite.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Jake Busey skulle inte vara fel faktist..
Lite mer in i rollen och sen bygga biceps så blir det perfekt.. Duke har alltid varit en komiker i mina ögon med en ren kämpaglöd och kickass!

Medlem

Vinnie Jones, Jason statham? Hallå vad fan är det små knattar här eller?

Medlem

Små knattarna kan lägga sig åt sidan och låta oss vuxna som följt Duke lägga sig i jag blir galen på småttingarna. Rent ska vara rent inget mer.Förslag är en sak men va fan nått måste man ta i om...DUKE!

Medlem

Vinnie Jones och Statham? Var det dummaste jag hört!
Dolph däremot skulle väl passa ganska bra, skulle behöva en bredare överkropp dock..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

123
Skriv svar