Köpa BF3 på Green Man Gaming..

Medlem
Köpa BF3 på Green Man Gaming..

Halloj, som rubriken lyder funderar jag på att köpa via Green Man Gaming, sedan jag såg sidan.. men undrar om det är någon här som gjort detta redan eller har erfarenhet av sidan sedan tidigare. Det vill säga om den är pålitlig?

Är ju betydligt billigare på GMG (med 20% av idag = 339kr) än på Origin.com (499kr) eller ens Webhallen (449kr) och alla är Limited Edition. Tänkte jag skulle höra efter innan man bestämmer var man skall köpa spelet om man gör det innan man söker ett gäng att lira det med :).

Medlem

Köpte Dead Island där för inte så länge sen, funkade hur bra som helst.

Jag och två polare köpte också Dead Island från Green Man Gaming och det fungerade riktigt bra och smidigt. Kan rekommendera sidan, men är inte BF3 ett sånt spel man vill ha på skiva? Har förbeställt mitt på GAME.


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem
Skrivet av Darkside666:

Jag och två polare köpte också Dead Island från Green Man Gaming och det fungerade riktigt bra och smidigt. Kan rekommendera sidan, men är inte BF3 ett sånt spel man vill ha på skiva? Har förbeställt mitt på GAME.

Mja, kommit förbi de stadiet med skiva ^^ måste man hålla reda på dom, sedan tar dom ju plats!

Men det låter bra i alla fall... då det är betydligt billigare på GMG.

Medlem

Tänkte på G2play /doh!

Medlem

det verkar som att det inte är några problem med att kunna köpa EA-titlar därifrån längre så det ska gå utan problem.

var några på sweclockers som kunde beställa BF3 därifrån igår

men jag vet inte vart Friberg fått för sig att hans kusin köpte Space Marine och Minecraft från GMG eftersom de spelen inte säljs där

Medlem

Däremot så är alla EA titlar prissatta med Euro istället för Dollar på Greenman, vilket suger.

Medlem
Skrivet av Ichabod:

Däremot så är alla EA titlar prissatta med Euro istället för Dollar på Greenman, vilket suger.

nej

pund är det

Medlem

Kostar 273kr på G2Play.net =P

Medlem
Skrivet av Aevir:

Kostar 273kr på G2Play.net =P

nyckelsite
inte limited edition

Medlem
Skrivet av MasLegio:
Skrivet av Ichabod:

Däremot så är alla EA titlar prissatta med Euro istället för Dollar på Greenman, vilket suger.

nej

pund är det

Justja, men det suger ändå
Bättre med dollarpriser.

1
Skriv svar