Medlem
Problem med mw2

Tjenare!
Tänkte jag skulle varva Modern Warfare 2 innan uppföljaren släppts, men jag har fastnat totalt.
Uppdraget är vid Makarovs gömställe i Kaukasus, man ska fly ner till helikoptern. Helt plötsligt börjar mortars smälla överallt, men hur jag än gör så smäller de i huvudet på mig. Testat att vänta lite, springa direkt, ta skydd vid ett träd, krama karaktären Ghost, men ingenting ändrar mitt öde.

Vad gör jag för fel?


signatur

You fell out of the sky I ain't listening to nothing you say!

Medlem

Jag spelade det för några dagar sedan, men kommer inte ihåg exakt hur stället ser ut.
Jag vet att det är mortars i ett uppdrag, men jag tror att jag bara sprang igenom och klarade mig.

Medlem

Hade problem med detta också för ett tag sen och då verkade som att jag hade avancerat på fältet för fort... tror det funkade när jag avancerade stegvis växlande mellan att skjuta elakingar och fly mot evacuation pointen utan att använda sprint så att kumpanerna hänger med.

Tror jag fick ladda om till en tidigare save också så jag fick göra om huset igen.

Hoppas det löser sig för dig.

Medlem
Skrivet av Saarela81:

Hade problem med detta också för ett tag sen och då verkade som att jag hade avancerat på fältet för fort... tror det funkade när jag avancerade stegvis växlande mellan att skjuta elakingar och fly mot evacuation pointen utan att använda sprint så att kumpanerna hänger med.

Tror jag fick ladda om till en tidigare save också så jag fick göra om huset igen.

Hoppas det löser sig för dig.

Ska testa, tack för svaren!


signatur

You fell out of the sky I ain't listening to nothing you say!

1
Skriv svar