Nästa World of Warcraft-expansion avtäckt

Gen
Medlem
Medlem

Herregud jag kan inte ens läsa det som du skrev ovan (därför tänker jag inte quota dig). Hoppas du repar dig snart och att dina fingrar eller ögon läker som de ska.

Medlem
Skrivet av neonille:

Allvarligt? Är dom seriösa? Pandor?? ...

Jag vet inte hur länge du varit med. Men Pandaria och Pandorna är OOOOOOLD! Back @ Warcraft 3. Jag har undrat var Pandaria har varit sedan WoW classic. Så... inget att förvånas över.


signatur

"It's the decisions you make when you have no time to make them that define who you are." -teh_masterer

Medlem
Skrivet av TexN:

Bara jag som tänkte på kung fu panda?

Fel tanke dock. Pandaren fanns före den filmen. Warcraft 3.


signatur

"It's the decisions you make when you have no time to make them that define who you are." -teh_masterer

Medlem
Skrivet av MachOne:

Pandarasen känns som en ren ripoff av Po från Kung Fu Panda. Och vad hände med Blizzards snygga och välgjorda trailers?

Hur länge har du varit med? Pandaren är OLD, fanns före den skitfilmen... Landet Pandaria hintades redan i Warcraft III.


signatur

"It's the decisions you make when you have no time to make them that define who you are." -teh_masterer

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av neonille:

Allvarligt? Är dom seriösa? Pandor?? ...

Jaa, man undrar ju om dem är seriösa. Ett skämt minst sagt.

Det är ett skämt att tro att det är ett skämt. Pandarens fanns i Warcraft III. Samt att det hintants om Pandaria redan då. Detta är inget konstigt eller förvånande. De har bara valt att inte ha med Pandaria i WoW för än nu. Skitmysigt IMO!


signatur

"It's the decisions you make when you have no time to make them that define who you are." -teh_masterer

Medlem
Skrivet av Fidde027:

Först tauren paladins. Nu pandor. blizz har tatt av motorvägen för tidigt.

Du har inte heller varit med länge... Pandor är old, detta är ren fan service. Efterfrågat av många som spelade Warcraft III.


signatur

"It's the decisions you make when you have no time to make them that define who you are." -teh_masterer

Medlem
Skrivet av Otzo:

Läste det här imorse på Aftonbladets app, trodde det var 1:a april. Seriöst, vill man verkligen ha någon över 8 år? Vilket skämt! Pinsamt Blizz..

Läs på innan du whinar...


signatur

"It's the decisions you make when you have no time to make them that define who you are." -teh_masterer

Medlem
Skrivet av mAwArm:
Skrivet av visan:

"Have one on the house!"

"I'll put it on your tab."

Haha, klassiska! Saknar fasen Warcraft III!
"Fresh cool ale here..."
"I bring pandemonium!"
"FOR PANDARIA!"


signatur

"It's the decisions you make when you have no time to make them that define who you are." -teh_masterer

Medlem
Skrivet av Izuel:

Herregud jag kan inte ens läsa det som du skrev ovan (därför tänker jag inte quota dig). Hoppas du repar dig snart och att dina fingrar eller ögon läker som de ska.

Tack for omtanken. Sitter inte med ett svenskt tangentbord eller i Sverige for den delen. Hoppas att du i framtiden kan argumentera mer for dina asikter an att slanga glapord. Det skulle gora dig gott.


signatur

Taskigt.

Medlem
Skrivet av CreX:
Skrivet av mAwArm:
Skrivet av visan:

"Have one on the house!"

"I'll put it on your tab."

Haha, klassiska! Saknar fasen Warcraft III!
"Fresh cool ale here..."
"I bring pandemonium!"
"FOR PANDARIA!"

Kommer inte dö förrän fyran kommer. Ständiga spelet på lan (Y)

Medlem
Skrivet av CreX:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av neonille:

Allvarligt? Är dom seriösa? Pandor?? ...

Jaa, man undrar ju om dem är seriösa. Ett skämt minst sagt.

Det är ett skämt att tro att det är ett skämt. Pandarens fanns i Warcraft III. Samt att det hintants om Pandaria redan då. Detta är inget konstigt eller förvånande. De har bara valt att inte ha med Pandaria i WoW för än nu. Skitmysigt IMO!

Totalt värdelöst., Pandor har inte skymtas en enda gång sedan WoW release 04. Kom inte med bs. Att pandor fanns i wc3 som ett skämt är en annan sak. Riktigt värdelöst detta..

Medlem
Skrivet av AstroCreep:

Hah! Varför då?
Det är ju hur många som helst som betalar för ett helt års spelande i WoW redan nu som de är, är ju snarare så att dom är generösa och ger bort ett av dom mest efterlängtade spelen helt gratis.

Ja det är ju inte alls för SWTOR och GW2 kommer snart...

Medlem

Det är ju hemskt vad mycket fördomar folk har mot Pandor. Skäms!

Medlem

Bryr mig inte om att pandor va i warcraft 3, dem va alltid något av ett skämt och skulle inte tas på stort allvar och dem förstör helt atmosfären i WoW, blizzard sa själva när det ryktades att pandaren skulle va en ras i TBC att det aldrig skulle hända och att det inte passade i loren.
Jag tycker inte det är rättvist att förstöra ett helt spel och göra ett skämt till en hel expansion bara för att några fans tycker kung-fu pandor är coola.
Och höjd level cap betyder ju att man måste spela igenom den här skiten när man vill spela emerald dream och de expansionerna som kommer efter...näe jag är nog färdig med WoW.

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av CreX:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av neonille:

Allvarligt? Är dom seriösa? Pandor?? ...

Jaa, man undrar ju om dem är seriösa. Ett skämt minst sagt.

Det är ett skämt att tro att det är ett skämt. Pandarens fanns i Warcraft III. Samt att det hintants om Pandaria redan då. Detta är inget konstigt eller förvånande. De har bara valt att inte ha med Pandaria i WoW för än nu. Skitmysigt IMO!

Totalt värdelöst., Pandor har inte skymtas en enda gång sedan WoW release 04. Kom inte med bs. Att pandor fanns i wc3 som ett skämt är en annan sak. Riktigt värdelöst detta..

Dom hade tänkt lägga in Pandor som alliance ras i den första expansionen Burning Crusade men ändrade sig då dom ville ha en mer "monster" liknande ras på allianserna sida, som just blev Draenei istället.

Medlem
Skrivet av AstroCreep:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av CreX:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av neonille:

Allvarligt? Är dom seriösa? Pandor?? ...

Jaa, man undrar ju om dem är seriösa. Ett skämt minst sagt.

Det är ett skämt att tro att det är ett skämt. Pandarens fanns i Warcraft III. Samt att det hintants om Pandaria redan då. Detta är inget konstigt eller förvånande. De har bara valt att inte ha med Pandaria i WoW för än nu. Skitmysigt IMO!

Totalt värdelöst., Pandor har inte skymtas en enda gång sedan WoW release 04. Kom inte med bs. Att pandor fanns i wc3 som ett skämt är en annan sak. Riktigt värdelöst detta..

Dom hade tänkt lägga in Pandor som alliance ras i den första expansionen Burning Crusade men ändrade sig då dom ville ha en mer "monster" liknande ras på allianserna sida, som just blev Draenei istället.

Det må vara fallet. Jag tycker hur som helst att Pandor ger ett oseriöst intryck.

Skriv svar