World of Warcraft Annual Pass

Medlem
World of Warcraft Annual Pass

Hej FZ! Satt lite och funderade på det här nya annual pass då jag hade tänkt köpa mig det så jag får garanterad tillgång till MoP (Mists of Pandaria). Ville veta vad det skulle kosta så sökte runt lite på google och fick reda på att det kommer kosta 12,99€, om det nu stämmer det som stog på PC Gamer vill säga. Min fråga är om man kan göra så att man kan köpa allla 12 månaderna i det här annual pass och få det lite billigare då kanske? Tycker att 155€ är jävligt mycket när man binder upp sig på 12 månader, även om man får Diablo 3 gratis, beta tillgång och ett speciellt riddjur.

PC Gamer källa:
http://www.pcgamer.com/2011/10/21/world-of-warcraft-annual-pa...

Medlem

Altså spelar du redan WoW och tänkt lira det (eftersom du påpekade att du ville åt betan) är det ett jävla bra klipp.
Plus du betalar ju som vanligt en gång i månaden. Det är ingen engångssumma.

För oss som inte lirar wow men har, är det mest blizzards sätt att försöka dra tillbaka oss ner i träsket med en bra deal.


signatur

Bara gör det.

Medlem
Skrivet av Groggo:

Altså spelar du redan WoW och tänkt lira det (eftersom du påpekade att du ville åt betan) är det ett jävla bra klipp.
Plus du betalar ju som vanligt en gång i månaden. Det är ingen engångssumma.

För oss som inte lirar wow men har, är det mest blizzards sätt att försöka dra tillbaka oss ner i träsket med en bra deal.

Spelade wow innan och tyckte det var sket kul ända tills cataclysm kom och förstörde allt. men ser ganska ljust ut nu och är jävligt sugen på att börja spela igen dessutom så får jag ju diablo 3 då också med på köpet.Hade tänkt börja spela wow igen och nu känns det som ett jädrigt bra tillfälle.

1
Skriv svar