Detta innehåller Diablo III-samlarutgåvan

Medlem

"The USB also includes full versions of Diablo II and Diablo II: Lord of Destruction"

Medlem
Medlem

Kan det bli så att man får beställa via blizzards shop om nu webbis är fullbokad?

Medlem

"Suck" Vart skulle man göra av all den där skiten?


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

Känns som en standardmall de går efter när de släpper collectors: spelet, artbook, behind the scenes dvd, soundtrack samt lite random ingamekoder. Diabloskullen var ju en fin addition men nja, ända sen man kunde köpa saker digitalt har jag gjort det så inget mer än böcker som samlar damm i min hylla.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

http://cdon.se/spel/diablo_iii_-_collector%27s_edition-126786...

Där verkar det inte vara fullbokat ännu, testa där...

Medlem
Skrivet av Deragorn:

Har haft min bokad på webhallen i nästan ett år nu

Beställningsdatum 2010-10-28 21:14

"Beställningsdatum 2009-01-21 18:20"

Och då har jag ändå avbeställt och ombeställt 1 gång. Tror jag lade in min första förbokning på Dib3 typ 07 eller 08 har lite dålig koll på när det announcades.

Medlem
Skrivet av Bunisher:

Beställningsdatum: 2010-10-24 17:28 från Weballen : D

Jag var några timmar tidigare, 2010-10-24 11:33

detta är bokat


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Har aldrig fattat mig på samlar utgåvor. Massa krimskrams i hyllan är ett perfekt sätt att se ut som en vuxenbebis i mina ögon, vet inte riktigt vad någon använder en konstbok till heller, hur mycket glädje får man ut av att stirra på bilder från det spel man ändå kommer lira och se slutprodukten i?

Medlem

"Därutöver inbegrips World of Warcraft-mount samt exklusiva Battle.net-porträtt."

Hittar inget om något mount på den officiella webbsidan. Säker på att ni inte själva hittat på det?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Paladia:

"Därutöver inbegrips World of Warcraft-mount samt exklusiva Battle.net-porträtt."

Hittar inget om något mount på den officiella webbsidan. Säker på att ni inte själva hittat på det?

Då söker du bara förjävla dåligt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

FYI Komplett köpte upp inwarehouse 2007, så de är samma firma kan man säga. Även om de behöll namnet (för oss som hade kvar garanti då) så har de nog ett gemensamt lager skulle jag tro.

Medlem

Gillar man att ha onödigt skit liggandes så kanske det här kan vara något
Sakerna man får med skulle ni aldrig köpt enskilt så varför nu?

Medlem
Skrivet av WaXsMoKe:

Redan bokat den, vissa verkar inte förstå vad collectors edition betyder, vill man inte ha det, köp vanliga och använd resten av pengarna till nåt DU vill ha, jag vill iallafall ha collectors.

Snarare är det utgivarna som inte verkar förstå det längre, för att överhuvudtaget kunna kalla något för CE eller liknande så ska det vara starkt begränsat. Många spel som kallas för CE idag är knappast starkt begränsade och det är skrattretande att de kallar dessa för just CE-utgåvor. SC 2´s CE däremot var väldigt begränsad och det verkar även Diablos 3´s utgåva vara men som sagt många utgivare använder idag dessa versioner för att tjäna mer pengar på vad som kan anses vara "skräp" (som i att de säljer det till överpris). I fallet Blizzard så får man iaf kvalitet, de gör inget halvdant, saker de inte är nöjda med kommer de heller inte ta med i spelet.

Medlem

Hm... skräp. Men smaken är olika.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Paladia:

"Därutöver inbegrips World of Warcraft-mount samt exklusiva Battle.net-porträtt."

Hittar inget om något mount på den officiella webbsidan. Säker på att ni inte själva hittat på det?

EXCLUSIVE IN-GAME CONTENT
Diablo III - Aesthetic Artifacts
Call forth glowing angel wings, unfurl an exclusive banner, and dye your armor sets with the Bottled Cloud or Bottled Smoke items.
World of Warcraft - Fetish Shaman Pet
Journey throughout the World of Warcraft with the fetish shaman at your side.
StarCraft II - Battle.net Portraits
Display your status as a hero of the mortal realms with an exclusive army decal and three Diablo-themed Battle.net portraits.

Står på den officiella sidan om man tittar lite...

Medlem
Skrivet av ToRcH:
Skrivet av Paladia:

"Därutöver inbegrips World of Warcraft-mount samt exklusiva Battle.net-porträtt." Hittar inget om något mount på den officiella webbsidan. Säker på att ni inte själva hittat på det?

EXCLUSIVE IN-GAME CONTENT Diablo III - Aesthetic Artifacts Call forth glowing angel wings, unfurl an exclusive banner, and dye your armor sets with the Bottled Cloud or Bottled Smoke items. World of Warcraft - Fetish Shaman Pet Journey throughout the World of Warcraft with the fetish shaman at your side. StarCraft II - Battle.net Portraits Display your status as a hero of the mortal realms with an exclusive army decal and three Diablo-themed Battle.net portraits. Står på den officiella sidan om man tittar lite...

Kan du i sådanna fall peka ut mountet? Det enda som både den officiella sidan och det du skickade skrev var om ett PET till World of Warcraft.
"World of Warcraft - Fetish Shaman Pet
"Journey throughout the World of Warcraft with the FETISH SHAMAN at your side."
Finns ingenting om ett mount där =P

Är det inte billigare att köpa spelet, vanlig "edition", och sedan köpa leksakerna på Toys R' Us?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag vill ha soundtracket, men det är också det enda jag vill ha...


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Medlem

det e la bara ett vanligt hack n slash spel eller? fattar inte hypen.
det enda som jag tyckte var riktigt snyggt och intressant från diablo 1 o 2 var filmerna imellan.
skönt snyggt gjorda alltså.

Medlem

För dom som fortfarande spelar wow så kan det ju vara intressant att veta att man kan få extra subscription tid genom o köpa collectors edition av D3. Kolla på den här intervjun: http://www.livestream.com/pheniz/video?clipId=pla_3d42ccd3-ca...

time 01:33:00 ca

Medlem
Skrivet av Zero303:

det e la bara ett vanligt hack n slash spel eller? fattar inte hypen.
det enda som jag tyckte var riktigt snyggt och intressant från diablo 1 o 2 var filmerna imellan.
skönt snyggt gjorda alltså.

"det e la" Vi pratar svenska på FZ

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Paladia:

"Därutöver inbegrips World of Warcraft-mount samt exklusiva Battle.net-porträtt."

Hittar inget om något mount på den officiella webbsidan. Säker på att ni inte själva hittat på det?

Då söker du bara förjävla dåligt.

Eller så ser du i syne? Du får gärna peka ut mountet.

Medlem

Inget jag kommer sätta upp för dispaly i hemmet, så ordinarie spelet räcker för mig.

Inaktiv

Förbokat 20 exemplar-
Ebay ftw ^^

Medlem
Skrivet av Paladia:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Paladia:

"Därutöver inbegrips World of Warcraft-mount samt exklusiva Battle.net-porträtt."

Hittar inget om något mount på den officiella webbsidan. Säker på att ni inte själva hittat på det?

Då söker du bara förjävla dåligt.

Eller så ser du i syne? Du får gärna peka ut mountet.

Ah, my bad good sir. Må du förlåta mitt någorlunda horribla snedsteg.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Håller med alla som säger att det är plastigt skräp som medföljer, men å andra sidan kan det ändå finnas ett samlarvärde för många att äga den fetaste utgåvan, sen medföljer ju soundtrack och de gamla Diablo-spelen, och det kan man ju ändå inte klassa som skräp (om man har nåt vett i skallen).

Avstängd
Skrivet av cannibal ox:

Har spelat sönder betan vid det här laget så ser fram emot det oavsett vilken utgåva det blir. Men SC2:CE gick ju att få tag på ganska långt efter att spelet hade släppts, hoppas det blir så här också för visst lockar det, särskilt in-game prylarna, Tyrael vingar liksom, cmon I gots to have it!

Noll koll på Diablo II men jag har spelat mig sönder och samman på WoW. Frågan är då vad Diablo III kan tillföra i form av spelkänsla. Jag tycker också att det verkar vara ett hack´n´slash. Vad är grejen med Diablo om du jämför med WoW?

Jag oroar mig nämligen för att spel efter WoW ska kännas tråkiga. Hittills har jag inte hittat något som slår WoW-känslan. Men jag hoppas ju gärna.

123
Skriv svar