Recension skriven så vad nu?

Flakmonkey
Recension skriven så vad nu?

Har precis skickat in min recension av Ratchet & Clank All 4 One för korrning och kommer väl upp under början av nästa vecka. Kanske redan på måndag men då krockar den ju med Uncharted 3 och BF3 så får se om herr redaktörer väljer att pubba en annan dag, lär ji inte läsas av så många annars

Det har husomhelst gått riktigt bra. Spelade innan helgen på egen hand och igår var tre kompisar över så att vi kunde lira fyra stycken i coop i en handfull timmar följt av spel själv idag. Hade ju känts helt fel att säga något om det öht utan att ha lirat det ordentligt i coop, det är ju trots allt byggt för just det. Skrivandet gick också bra, eller bra vet jag ju inte om det blev ännu, men det flöt åtminstone på bra iaf och blev klar snabbare än beräknat.

Nu återstår därför bara att bestämma mig för vad jag ska fylla kvällen med. Film funderar jag på och fins ju några alternativ. Black Swan har jag inte sett ännu men detsamma kan jag ju säga om Inception, Iron Man 2, Trassel och Tree of life så vet inte vad det blir. Visas ju en massa sport också... Men men först ska jag i varje fall få i mig lite tortellini.., tjipp och hej!

#blogg

Medlem
Recension skriven så vad nu?

Black Swan, bra men obehaglig. Jag tycker du ska köra på Inception, den måste man se. It will eat your brain

Medlem

Inception är en sådan film som man borde se!
I brist på andra uttryck så kan jag säga att jag blev brainfuckad av den.

"Trassel" är bäst av alla filmerna du nämner. "Black Swan" är psuedofilosofisk, "Iron Man 2", sämre film än 1:an, men sevärd, "Tree Of Life" - är som ett program på Discovery Channel som aldrig tar slut, undvik, men se gärna om du vill somna framför TV:n, "Inception" är överhypad dynga som till en början verkar bra, men sedan bara flippar ut helt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Alla filmer du nämnde tycker jag är bra filmer, så det är bara kolla på dom en efter en


signatur
Flakmonkey

Fick bli Inception igår. Helt okej film men inte sådär OMGWTFBESTEVAH! som vissa verkar tycka. Tufft koncept och snyggt gjord är den ju dock så klart värd att se, men tror att jag missade något genom att inte se den på bio faktiskt

1
Skriv svar