I shall never go whole

Medlem
I shall never go whole

Nyvaken, förvirrad och mätt. Har precis ätit, och sovit efteråt enligt nästan schematisk rutin. Det har varit helg, och helg är något jag bör jobba på har jag märkt. Blir nästintill för rastlös av all ledighet, och ångest infinner sig gärna. Men det ska jag klå, en vacker dag. Om inte snarast. Skolan imorgon, och repning inför gruppresentationen på tisdag. Uppgiften var att komma på ett koncept för en dejtingsida (samt jobba agilt), vilket har varit helt ok intressant.

Har dock inte tid, ännu, för varken spelprogrammering eller illustrationer. Detta suger. Ska försöka att minska min ambitionsnivå på skolan och slänga över en del på egna projekt.

#blogg

I shall never go whole

Det låter dumt. Lägg huvudfokus på skolan och låt sidoprojekten vara just sidoprojekt istället. Saker att pilla med när du får tid över.

(ja, det inkluderar vår älskling Wanda)

Medlem

Jo håller med. Minska inte din ambitionsnivå på skolan. Du kommer tacka dig själv om 20 år.

Medlem

Mjo ni har rätt.. blä för att ni har rätt. aja. ska leta efter maskhål att resa tillbaka i tiden med, för att få lite extra gjort.

Occupied!. *Locks door* !


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar