Microsoft visar upp interaktivt Kinect-hologram

Robot
Microsoft visar upp interaktivt Kinect-hologram

Lek med 3D-hologram är vad som står på tapeten när nya Kinect-möjligheter presenteras. Framtiden för Minecraft måhända?

#microsoft


Medlem
Microsoft visar upp interaktivt Kinect-hologram

My gawd! Future is here!


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Coolt! Fatta ändå hur låg upplösningen är på den där simulationen. Tänk om ett par år när de 1000-dubblat mängden points och ökat responshastigheten till några milisekunder?

Medlem

det. är. ett. steg. i. rätt. riktning!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Medlem

Det där var ju grymt!
Mer nyheter av denna typ, tack!

Medlem

Vågar inte ens tänka på vad för depraverat djävulskap japanerna kommer utveckla med det här i åtanke..

Medlem
Skrivet av Pirazy:

Vågar inte ens tänka på vad för depraverat djävulskap japanerna kommer utveckla med det här i åtanke..

Det kan jag! Ett virtuellt huvud föreställande en tveksamt ung tjej med ponytails som kan suga av dig efter att du scannat din penis. Spelet kommer med en genomskinlig plastbricka som du sätter på skärmen för enkel rengöring.

Recensionen lyder:

+ Finally Here!
+ Plastic shield means easy cleaning.

- Only 4 girls...
- No animals
- Dick has to be 8cm for to be scanned... ruling out 78& of the market.
- short gameplay

Score: 3 of 5 schoolgirls

----------------------
Men detta är ju bara mina funderingar... såhär på en måndag..


signatur

Det är bara rövhål som fuskar.. nuff said!

Medlem

@Pirazy
Skulle det här bli vardagsmat skulle knappast japanerna vara de enda att använda sig av det. xD


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Rabbit_Hole du fick mig att skratta en jävla massa

kul att man kommer med nya idéer, men behöver utvecklas en hel del för att det ska bli användbart och smidigt

Medlem

Woohoo! Längtar redan

Medlem

Rabbit_Hole: Skrattade gott åt det där, tyvärr ligger det nog närmare verkligheten än vi tror.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Riktigt grymt! Det Rabbit_Hole säger här ovan är nog ruskigt mycket sanning dock.

Ser fram emot virtuel prototyping iom att jag pysslar med mobil-programmering, samt för att kunna bygga lego såklart.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar