Robot
Battlefield 3

Vi vet att Dice kan leverera oöverträffade multiplayerupplevelser men ändå känner du ett visst tvivel redan här i ingressen. Var lugn, vi har svaret på frågan du har ställt dig själv sedan i mars.

#half-life-2-the-lost-coast, #swat-4, #call-of-duty-2, #medal-of-honor, #battlefield-2, #digital-illusions, #battlefield-1942, #sony, #microsoft, #battlefield-1943, #call-of-duty-4-modern-warfare, #battlefield-3, #kaos-studios, #frontlines-fuel-of-war, #homefront


Medlem
Battlefield 3

GOTY 2011! Well done Dice

Medlem
Medlem

Jag visste det!


signatur

-----------------------------
Death Before Dishonor

Inaktiv
Medlem

snart snart snart

Medlem
Medlem

Härligt !


signatur

Världsmästare

Medlem

Underbart, står inte ut. Måste få spela!

Medlem

Nice!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=sRNoNnlV_jU

Något att lyssna på medans man läser. Mycket välskriven recension!

Medlem
Inaktiv

Hur lång är solokampanjen? Den fick ju vääääldigt lite utrymme i recensionen. :-/

Medlem

Väl skrivet! Det kommer bli episkt!

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Webhallen har behandlat mitt limited edition till PC! Jag lär få det imorgon! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

synd att det inte står något om kravet till gtx 580 sli det är det jag mest ville veta

Medlem
Medlem

Hmm,
Nu ska jag leka surpelle här och säga, varför inte klaga på lite mer relevanta saker, tycker att recensionen är alldeles för positiv och saker som andra recensioner får lida av verkar inte finnas här. Först och främst så är nätkoden otroligt usel i frostbite och det är grymt frustrerande att bli skjuten runt hörn m.m när servern väl kommer ifatt klienterna.

Spelet är även löjligt enkelt och riktigt casualiserat, ett minus lika väl som ni sätter minus på att spel är för "realistiska eller svåra" i sådana fall -> se Men of War recensionen med flera. Ja bf3 är säkerligen ett bra spel och det blir ett köp för min del också även om betan var sådär.

Det lever dock inte upp till bf2 i min mening, det lider fortfarande av alldeles för mycket konsolbabbel, var är mod tools, öppna server filer m.m? Verkar som Valve,Tripwire är de enda företagen som fortfarande fattar viken på allvar.

Skillbaserade shooters är fan rare idag.. idag ska även "jocke som aldrig rört en dator" kunna fragga sönder annars är ett spel för "svårt".

Inaktiv

hmm, men detta är bara representativt för pc versionen. När kommer era riktiga recensioner? Ni vet, på de två spelen som kommer sälja bäst I skaran?

Redaktör
Skrivet av anon_98854:

Hur lång är solokampanjen? Den fick ju vääääldigt lite utrymme i recensionen. :-/

6-7 timmar, hälsar Calle.


signatur
dzl
Medlem
Skrivet av zauii89:

Hmm,
Nu ska jag leka surpelle här och säga, varför inte klaga på lite mer relevanta saker, tycker att recensionen är alldeles för positiv och saker som andra recensioner får lida av verkar inte finnas här. Först och främst så är nätkoden otroligt usel i frostbite och det är grymt frustrerande att bli skjuten runt hörn m.m när servern väl kommer ifatt klienterna.

Spelet är även löjligt enkelt och riktigt casualiserat, ett minus lika väl som ni sätter minus på att spel är för "realistiska eller svåra" i sådana fall -> se Men of War recensionen med flera. Ja bf3 är säkerligen ett bra spel och det blir ett köp för min del också även om betan var sådär.

Det lever dock inte upp till bf2 i min mening, det lider fortfarande av alldeles för mycket konsolbabbel, var är mod tools, öppna server filer m.m? Verkar som Valve,Tripwire är de enda företagen som fortfarande fattar viken på allvar.

Vad sjukt, du har alltså också redan fått prova spelet. Eftersom du verkar veta precis vilka brister och styrkor spelet har.

Till er andra som inte lyssnar på Kent, vi ses på slagfältet i GOTY!

Medlem

JAAAAAAA !
Grym morgons läsning !!!!
Längtar som F*N !!!!!

Medlem
Skrivet av dzl:
Skrivet av zauii89:

Hmm,
Nu ska jag leka surpelle här och säga, varför inte klaga på lite mer relevanta saker, tycker att recensionen är alldeles för positiv och saker som andra recensioner får lida av verkar inte finnas här. Först och främst så är nätkoden otroligt usel i frostbite och det är grymt frustrerande att bli skjuten runt hörn m.m när servern väl kommer ifatt klienterna.

Spelet är även löjligt enkelt och riktigt casualiserat, ett minus lika väl som ni sätter minus på att spel är för "realistiska eller svåra" i sådana fall -> se Men of War recensionen med flera. Ja bf3 är säkerligen ett bra spel och det blir ett köp för min del också även om betan var sådär.

Det lever dock inte upp till bf2 i min mening, det lider fortfarande av alldeles för mycket konsolbabbel, var är mod tools, öppna server filer m.m? Verkar som Valve,Tripwire är de enda företagen som fortfarande fattar viken på allvar.

Vad sjukt, du har alltså också redan fått prova spelet. Eftersom du verkar veta precis vilka brister och styrkor spelet har.

Till er andra som inte lyssnar på Kent, vi ses på slagfältet i GOTY!

Det är ju ingen hemlighet att nätkoden är som den är?
Den har varit precis lika kass i alla Frostbite spel och jag garanterar dig att den är precis lika kass nu som den var i betan. För dem är detta inget problem, förmodligen för att de flesta casual players inte märker någon skillnad medan man själv inte kan låta bli att bli ganska förbannad varje gång man dör när man egentligen var i skydd.

För att sätta det i perspektiv.. är man van vid cs,unreal eller quake nätkod är bf3 ganska katastrofal.

iuz
Medlem

Fan! Jag får krupp.....flera dagar kvar.

Vet inte HUR jag ska få tiden att gå på jobbet. Kommer att bli oerhört segt.

Efter jag spelat betan blev inga andra spel kul, inte kunnat köra något annat sen dess...

Ish
Medlem

Vad är det för statistik du saknar? Inte sett battlelog?


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Ser lovande ut, var lite orolig i Betan.
Gött min kopia skickades i går den 23. Synd att man säkert inte kan spela för än den 27

Medlem
Skrivet av Remus:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Webhallen har behandlat mitt limited edition till PC! Jag lär få det imorgon! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

Tvivlar starkt på att dom skickar ut via post tidigare än deras nattöppna event kvällen den 27:e.

I övrigt är jag benägen att hålla med zauii89, och återigen bara bli besviken på 1-5 skalan.
4:a är väl för lite, 5 för mycket.
IGN.com gav det 9/10, ett betyg jag av vad jag läst, sett och betatestat själv kan vara benägen att hålla med om.

Problemet i min mening är att 5/5, = 100%, är perfektion. Vet inte om jag någonsin i mitt liv spelat ett enda spel som levt upp till 100% perfektion...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av zauii89:

Hmm,
Nu ska jag leka surpelle här och säga, varför inte klaga på lite mer relevanta saker, tycker att recensionen är alldeles för positiv och saker som andra recensioner får lida av verkar inte finnas här. Först och främst så är nätkoden otroligt usel i frostbite och det är grymt frustrerande att bli skjuten runt hörn m.m när servern väl kommer ifatt klienterna.

Spelet är även löjligt enkelt och riktigt casualiserat, ett minus lika väl som ni sätter minus på att spel är för "realistiska eller svåra" i sådana fall -> se Men of War recensionen med flera. Ja bf3 är säkerligen ett bra spel och det blir ett köp för min del också även om betan var sådär.

Det lever dock inte upp till bf2 i min mening, det lider fortfarande av alldeles för mycket konsolbabbel, var är mod tools, öppna server filer m.m? Verkar som Valve,Tripwire är de enda företagen som fortfarande fattar viken på allvar.

Skillbaserade shooters är fan rare idag.. idag ska även "jocke som aldrig rört en dator" kunna fragga sönder annars är ett spel för "svårt".

Jag upplevde koden bra mycket smidigare i jämförelse med betan. Vad menar du med löjligt enkelt? Recensionsservrarna var befolkade med QA-folk som garanterat var bra mycket duktigare än oss recensenter så visst finns det skill. Kanske inte på samma sätt som Quake-tiden men sådana spel görs inte längre.

Serverfiler och mod tools är inget som påverkar spelupplevelsen "out of the box" så det finns ingen mening att hänga upp sig på det.


signatur
Medlem

3 dagar kvar!


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av anon_81726:

hmm, men detta är bara representativt för pc versionen. När kommer era riktiga recensioner? Ni vet, på de två spelen som kommer sälja bäst I skaran?

Haha, så kan man också se det. Ingen kommer att få konsolkod innan spelet är släppt.


signatur
Skriv svar