Mists of Pandaria på bild

Robot
Mists of Pandaria på bild

Se den första laddningen skärmdumpar från World of Warcrafts Asien-inspirerade expansion.

#blizzard, #world-of-warcraft, #world-of-warcraft-mists-of-pandiaria-1


Medlem
Mists of Pandaria på bild

jopp!
Kung fu panda fer sure!

Medlem
Skrivet av TexN:

jopp!
Kung fu panda fer sure!

Fast Pandarien fanns ju redan i Warcraft 3, vilket var bra många år innan Kung Fu Panda kom, så det där håller inte riktigt (inte direkt riktat mot dig, har sett flera som kommenterat liknande).

Medlem
Skrivet av devvis:
Skrivet av TexN:

jopp!
Kung fu panda fer sure!

Fast Pandarien fanns ju redan i Warcraft 3, vilket var bra många år innan Kung Fu Panda kom, så det där håller inte riktigt (inte direkt riktat mot dig, har sett flera som kommenterat liknande).

Jo men det var ju bara ett löjligt skämt som inte hade någon del i den vanliga storyn.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Nintendo 64 ringde. Den ville ha sin grafik tillbaka.

Medlem

Dom är bra mycket mer seriösa än gnomes, förstår inte varför folk klagar så...

Pandaren ser awesome ut, Pandaria ser awesome ut. Spelar nog till level 90 och provar på munken, men där blir det slut på grund av de spelmekaniker och den filosofin som Blizzard har i sitt endgame.

Star Wars The Old Republic blir nog det mmo:t där jag stannar..

Medlem
Skrivet av Ladestam:
Skrivet av devvis:
Skrivet av TexN:

jopp!
Kung fu panda fer sure!

Fast Pandarien fanns ju redan i Warcraft 3, vilket var bra många år innan Kung Fu Panda kom, så det där håller inte riktigt (inte direkt riktat mot dig, har sett flera som kommenterat liknande).

Jo men det var ju bara ett löjligt skämt som inte hade någon del i den vanliga storyn.

Det däremot kan jag hålla med om! Tycker inte alls att dom har något i loren att göra, men att säga att det är kopierat från kung fu panda är fel

Hur var det nu, blev inte kineserna arga för att man har med ett heligt djur i ett spel?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Moderator | Testpilot

Fan vad ful grafik.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Riktigt illa..


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Hur var det nu, blev inte kineserna arga för att man har med ett heligt djur i ett spel?

Äh, kineserna jagar säkert pandan med, för att pandaskrotum ger virilitet eller något liknande.

Medlem

Ser jäkligt mysigt ut men... nej, jag sätter inte min fot i wow en enda gång till.

Skrivet av Greve_Peter:
Skrivet av walter_iego:

Hur var det nu, blev inte kineserna arga för att man har med ett heligt djur i ett spel?

Äh, kineserna jagar säkert pandan med, för att pandaskrotum ger virilitet eller något liknande.

Det äter nog vad som helst som går på fyra ben. Håll i hunden!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Gillar att folk går på Grafiken som fan, det är samma grafik motor sen spelet släpptes, Det är känslan som räknas, faaan jag lirar fortfarande cs 1.6.

Skrivet av shaboo:

Gillar att folk går på Grafiken som fan, det är samma grafik motor sen spelet släpptes, Det är känslan som räknas, faaan jag lirar fortfarande cs 1.6.

Det är för att vissa tycker det är viktigt med grafiken. Jag gillar också tidiga CS, men grafiken ser för jäklig ut på en maxad dator, och det tar bort känslan lite.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Själv tycker jag att WoW grafiken är tidlös. Men upgrades som nya effekter här och där skadar ju inte.
Jag blev lite "hmm" när jag såg pandorna, men ju mer jag läste och kollade på blizzcon, desto bättre blev helheten av expansionen. Monk är ju inte pandarian only, så det är ju bra, för så sugen är jag inte på att ratta en nallebjörn.
Nog för att dom såg bra ut, men knappast en favorit.

Jag ser fram emot mera skojiga timmar i Azeroth.


signatur

Spelar mest: State of Decay 2

Medlem

Hoppas att Blizzard gör texturerna skarpare, ser old as sh*t ut innan spelet släpps, då är det illa.
Men för övrigt så känns själva stilen riktigt mysig ut faktiskt^^


signatur

Game long and prosper

Medlem

På tal om WoW, Spelbutiken kör fortfarande reklam för Cataclysm (och Black Ops om jag inte har fel) på sidan. Tycker det är lite lulzigt.

Medlem

Lillesyrran kommer bli glad iaf för hon har bara spelat i 2 år! Förskte introducera rift för henne men det var för läskigt hehe. wow är mer gulligt och det är iof tur att man slipper henne när swtor släps den 20e december!

Medlem

Ni som klagar på grafiken, snälla.. det är för ett gammalt jävla spel? Som ni ser har det lyckats mycket bättre än de spelen som tydligen skulle "DÖDA" WoW, aion , Rift etc..

Ska nog börja spela igen

Inaktiv
Skrivet av Zaptagious:

På tal om WoW, Spelbutiken kör fortfarande reklam för Cataclysm (och Black Ops om jag inte har fel) på sidan. Tycker det är lite lulzigt.

Det säljer bra..

Medlem

sorgligt att de faktiskt forfarande försöker.
ledsen blizzard, men ni är som en sköldpadda på rygg.
försöker så hårt att komma upp, men kommer bara kämpa ihjäl sig själv


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem
Skrivet av torylva:

sorgligt att de faktiskt forfarande försöker.
ledsen blizzard, men ni är som en sköldpadda på rygg.
försöker så hårt att komma upp, men kommer bara kämpa ihjäl sig själv

VIlket är lustigt, då en av zonerna är en sköldpaddas rygg. "Wandering Isles"


signatur

F.D Wowaddict, Sitter nuförtiden och pingar 300 i TF2 p.g.a Mobilt "bredband" vilket är ett bra sätt att hålla sig ifrån beroendet.

Medlem

WoW känns like fräscht som mögliga möbler på vinden

men vem vet, man kanske gör en come-back bara för expansionens skull


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Fy fan fullt, tur att man la ner WoW. Bästa tiden av WoW var ifrån 2005-2007.. Vanila + TBC; lite wotlk..

Wotlk Sög / Cata sög ännu mera..

Nästa expansion känns som om blizzard verkligen sänker sitt tatanic

Medlem

Det är roligt hur folk försöker såga WoW när spelet är ett av få MMO som fortfarande har betalande kunder efter snart 7 år. Även om jag nu har förbokat SWTOR så tvivlar jag starkt på att det kommer bli en såkallad WoW-killer. Jag tror att WoW kommer vara herre på MMO-täppan tills att Titan finns på hyllorna och det lär ta ett tag. Jag ser fram emot att spela lite Kung Fu Panda tills dess.

Inaktiv
Skrivet av devvis:
Skrivet av Ladestam:
Skrivet av devvis:
Skrivet av TexN:

jopp!
Kung fu panda fer sure!

Fast Pandarien fanns ju redan i Warcraft 3, vilket var bra många år innan Kung Fu Panda kom, så det där håller inte riktigt (inte direkt riktat mot dig, har sett flera som kommenterat liknande).

Jo men det var ju bara ett löjligt skämt som inte hade någon del i den vanliga storyn.

Det däremot kan jag hålla med om! Tycker inte alls att dom har något i loren att göra, men att säga att det är kopierat från kung fu panda är fel

Pandaren i WC3 var väl Brewmasters som slogs med tunnor och inte direkt några kung fu munkar som dom i trailern?

Medlem

Så länge det går att spela som en Pandaren Brewmaster är jag nöjd. Monk känns ungefär av intresse = noll. En neutral ras, som koncept sett, däremot, har jag nog velat ha sedan jag lade vantarna på spelet för ett antal år sedan.

Och folk som klagar på grafikmotorn kan gå och gömma sig i ett mörkt litet hörn, och undvika att krypa fram därifrån förrän de har kommit med något bättre. Aion, Warhammer, Rift mfl. har "bättre" grafikmotorer, och ändå ser animationerna ut som något anno 1995, för att inte tala om gränssnitt och flertalet effekter. WoW, till skillnad från i princip alla andra, fungerar groteskt bra för ett MMORPG i en 3D-värld. Betvivlar att det kommer att ändras på snart heller. (Tittar åt the Old Republics håll och ser animationerna... Horror.)

Vad gäller det som kommit att kallas "Pokemon-funktionen" känns faktiskt lite småkul, har alltid velat bruka min Mini Thor mot vad som helst in game. Hade varit kul att se Grunty in action också.

Förändringarna av talangträdet känns förödande, om de inte kompletterar dem på något sätt.
Men tja, man får väl se - årspasset är en intressant deal som de slängt ut, lite oroliga för konkurrensen från tOR är Blizzard tydligen ändå.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

De som mest komiskt de att folk tror på allvar att denna expansion släpps under 2012 hahaha LOL.. De kommer dröja minst 2 halv år innan ni se de spelet på era datorer... Till dess ska ni spela samma instancer med 20 olika alts skoj spel hahaha..

1
Skriv svar