Modern Warfare 3 – släpprullen

Medlem
Skrivet av Undrin:

Vill också säga, med en snabb titt på youtube så ser jag att båda trailers kom samma dag, över en miljon har kollat på battlefield 3 och under 600 tusen har kollat på mw3. Inga har gillat mw3 artiklen och massor har gillat bf3.

Nuff said.

lol, nu använde ju du dig av samma argument som du nyss tyckte var så dåligt?

Medlem

Jag har gjort värnplikten i en spaningspluton inom ett pansarregemente. Vi fick göra väldigt mycket. Vi hade inga laserpekare och enskilda mörkerseende goggles och specialoptik och, ja ni fattar. För sånt är rätt dyrt. I Modern Warfare har alla sånt high tech, det finns inga vanliga soldater. Och allt materiel i form av helikoptrar och andra fordon är senaste modellen hightech cutting edge utrustat. Och sen tar man allt det coola och sofistikerade och bara kastar in i en enda vårdslös explosion eftersom det är coolt när det smäller. Och där har ni Modern Warfare. Fast nu för vilken gång i rad? Och det är världens mest efterlängtade spel.

Jag antar att övriga världen består av människor som är väldigt annorlunda mig.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Över 35% negativ respons på youtube är ganska trist ändå, jag menar det är fortfarande ett spel man ser fram emot :/

Medlem
Skrivet av Frisell:
Skrivet av Yabba:

värt att pirata för SP

Skaffa ett jobb och köp grejjer som alla andra.

OT:
Förbokade bf3 tidigt, har inte bokat mw3 ÄN dåjag ska till thailand i en månad och behöver alla bath jag kan komma över. Passa er 3e dec. bara. Dä är jag hemma.

Tror inte du uppfattade poängen i vad han skrev... Han menar att spelet är så värdelöst, att det inte ens är värt att betala för (notera "värdelöst").

Medlem

Bara jag som tycker BF3 videon var sjukt mycket bättre?

Medlem
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av Frisell:
Skrivet av Yabba:

värt att pirata för SP

Skaffa ett jobb och köp grejjer som alla andra.

OT:
Förbokade bf3 tidigt, har inte bokat mw3 ÄN dåjag ska till thailand i en månad och behöver alla bath jag kan komma över. Passa er 3e dec. bara. Dä är jag hemma.

Tror inte du uppfattade poängen i vad han skrev... Han menar att spelet är så värdelöst, att det inte ens är värt att betala för (notera "värdelöst").

Man ska väl inte pirata ens för SP. Antingen så köper man det och lirar eller så får man vara utan.

IT-café kanske?

Medlem
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av Frisell:
Skrivet av Yabba:

värt att pirata för SP

Skaffa ett jobb och köp grejjer som alla andra.

OT:
Förbokade bf3 tidigt, har inte bokat mw3 ÄN dåjag ska till thailand i en månad och behöver alla bath jag kan komma över. Passa er 3e dec. bara. Dä är jag hemma.

Tror inte du uppfattade poängen i vad han skrev... Han menar att spelet är så värdelöst, att det inte ens är värt att betala för (notera "värdelöst").

Man ska väl inte pirata ens för SP. Antingen så köper man det och lirar eller så får man vara utan.

IT-café kanske?

Medlem
Skrivet av VonSnoe:

Bara jag som tycker BF3 videon var sjukt mycket bättre?

Nej vi är nog ett helt gäng till med den åsikten.

Medlem

Ah, som vanligt. En COD video och åtta första kommentarerna är reklam för BF3.

Gen
Medlem
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av Gen:

Vad fult!

Fult är väl lite att ta i. Åldrat är ett finare ord.

Sant, var lite salongsberusad när jag skrev det

Medlem

0:09 "the most anticipated game in history" wtf?
ser ut som en FEEEET Action film från 90 tålet
p.s. jag e ingen CoD fan ,men älskade CoD 1 och 2 de va riktigt sköna ;)3:an och uppåt.....nääe

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av MasterKJK:

Mw3: Nej
BF3: Nope
Skyrim: GIEEEF NAAAOOO!

Du har nog gått vilse.

Jag hittar lätt ut allafall

Medlem

Man kan säga vad man vill om Cod, men kampanjen kommer bli riktigt fet!
Hoppas bara banorna blir längre än en kvart som de var i Mw2 och Black Ops, då blir jag nog väldigt nöjd


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag har sett trailers på porrfilm som är bra mycket bättre en BÖ. BF3

Medlem
Skrivet av Frisell:
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av Frisell:
Skrivet av Yabba:

värt att pirata för SP

Skaffa ett jobb och köp grejjer som alla andra.

OT:
Förbokade bf3 tidigt, har inte bokat mw3 ÄN dåjag ska till thailand i en månad och behöver alla bath jag kan komma över. Passa er 3e dec. bara. Dä är jag hemma.

Tror inte du uppfattade poängen i vad han skrev... Han menar att spelet är så värdelöst, att det inte ens är värt att betala för (notera "värdelöst").

Man ska väl inte pirata ens för SP. Antingen så köper man det och lirar eller så får man vara utan.

IT-café kanske?

Du fattar fortfarande inte... Jag säger detsamma som han. Spelet är bara värt att pirata, för så mycket tycker jag att det ska kosta att spela skitspelet. 0 kr dvs. Men det betyder inte att jag tänker ladda ner det för det, för det tänker jag inte. Jag har en massa hjärntvättade polare som säkerligen kommer köpa det. Kan "prova" det där hos dom.

Gen
Medlem
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av Frisell:
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av Frisell:
Skrivet av Yabba:

värt att pirata för SP

Skaffa ett jobb och köp grejjer som alla andra.

OT:
Förbokade bf3 tidigt, har inte bokat mw3 ÄN dåjag ska till thailand i en månad och behöver alla bath jag kan komma över. Passa er 3e dec. bara. Dä är jag hemma.

Tror inte du uppfattade poängen i vad han skrev... Han menar att spelet är så värdelöst, att det inte ens är värt att betala för (notera "värdelöst").

Man ska väl inte pirata ens för SP. Antingen så köper man det och lirar eller så får man vara utan.

IT-café kanske?

Du fattar fortfarande inte... Jag säger detsamma som han. Spelet är bara värt att pirata, för så mycket tycker jag att det ska kosta att spela skitspelet. 0 kr dvs. Men det betyder inte att jag tänker ladda ner det för det, för det tänker jag inte. Jag har en massa hjärntvättade polare som säkerligen kommer köpa det. Kan "prova" det där hos dom.

50kr inkl frakt kan det iaf få

Medlem

En (för mig iaf.) märklig detalj i grafiken på de diverse CoD-spelen är att det blänker i material, ytor, som egentligen inte ska blänka.
Uniformstyg t.ex.
Något i hur de valt texturerna kanske.
Det förtar lite av känslan om man säger så.
En småsak, javisst, men det är detaljerna som gör helheten.

Edit: Körde första SP-uppdragen i MW2 igen, kan det vara för mycket "bloom" på en del ställen? Det ser bara märkligt ut. AMD 6950 (omflashad till 6970, men det är ingen skillnad i detta fall).

Inaktiv
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av Frisell:
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av Frisell:
Skrivet av Yabba:

värt att pirata för SP

Skaffa ett jobb och köp grejjer som alla andra.

OT:
Förbokade bf3 tidigt, har inte bokat mw3 ÄN dåjag ska till thailand i en månad och behöver alla bath jag kan komma över. Passa er 3e dec. bara. Dä är jag hemma.

Tror inte du uppfattade poängen i vad han skrev... Han menar att spelet är så värdelöst, att det inte ens är värt att betala för (notera "värdelöst").

Man ska väl inte pirata ens för SP. Antingen så köper man det och lirar eller så får man vara utan.

IT-café kanske?

Du fattar fortfarande inte... Jag säger detsamma som han. Spelet är bara värt att pirata, för så mycket tycker jag att det ska kosta att spela skitspelet. 0 kr dvs. Men det betyder inte att jag tänker ladda ner det för det, för det tänker jag inte. Jag har en massa hjärntvättade polare som säkerligen kommer köpa det. Kan "prova" det där hos dom.

Vänta va? Så du menar man är hjärntvättad om man tänker köpa och ser fram emot mw3? du är minst lika hjärntvättad ifall du ser fram emot och tänker köpa bf3 med. Det är inget fel med mw3 än så länge. Jag ser fram emot det och vet dessutom vad jag får för pengarna. Jag ser mer fram emot mw3 än vad jag gör med bf3. Jag har inget emot bf serien, men jag är mer för mindre banor där striderna är mer fartfyllda och mer intensiva. Tycker det är rogivande att springa med hagel och sedan blåsa ansiktet av dom när dom kommer runt ett hörn. Men nä egentligen ser jag inte fram emot det. Jag är ju bara dum i huvudet och rent av hjärntvättad om man går efter din patetiska åsikt. Gå och lägg dig

Medlem

Jag förstår inte varför de gör det så överdrivet och hysteriskt. Det känns ju som Red Alert-fps, inte alls realistiskt.

Inaktiv
Skrivet av phocuz:

Jag förstår inte varför de gör det så överdrivet och hysteriskt. Det känns ju som Red Alert-fps, inte alls realistiskt.

måste allt vara realistiskt?

Inaktiv

som vanligt snyggt i singleplayer och ser 5 år gammalt ut i mp

Medlem
Skrivet av Hannu:

Herregud...

-vad nice det ser ut

Inaktiv

Tycker synd om folket som gnäller. Håll er till era spel då där grafiken måste se ut som verkliga livet. Ogillar ni mw3 behöver ni fan inte ens läsa eller skriva. För det slutar ändå med att ni dumförklarar oss som ser fram emot det och tycker vi ska acceptera era patetiska åsikter. Men skulle man ställa sig och kasta skit på bf 3 då skulle det ta hus i helvete och ett tredje världskrig skulle träda fram.

Medlem

Kan inte fanboysen till respektive spel hålla sig till sina spel. Börjar bli träligt att mer än hälften av kommentarerna på respektive spel är på just det andra spelet. Båda spelen kommer och har både för och nackdelar och man kanske ska spela just det spelet som passar än. Jag gillar båda spel serierna men på olika sätt då det just är två helt olika spel på både singelplayer och multiplayer.

Håll er till det spelet ni själva gillar och posta kommentarer där inte på det andra spelet.

Medlem

Ovanligt att kommentarerna på en CoD-nyhet domineras av arga Battlefield-barn.

Inaktiv
Skrivet av daver:

Ovanligt att kommentarerna på en CoD-nyhet domineras av arga Battlefield-barn.

Anledningen är väl för att dom vill och tror vi ska känna oss dåliga så vi går över till bf 3 istället. Eller för dom mår så dåligt att många kommer köpa mw3. I vilket fall vad det än gäller så tycker jag otroligt synd om dom att dom inte kan hålla sig till sitt spel och sluta gnälla på sådant andra ser fram emot. För skulle vi gnälla om bf 3 och starta hatiska åsikter om det skulle helvetet bryta ut

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av daver:

Ovanligt att kommentarerna på en CoD-nyhet domineras av arga Battlefield-barn.

Anledningen är väl för att dom vill och tror vi ska känna oss dåliga så vi går över till bf 3 istället. Eller för dom mår så dåligt att många kommer köpa mw3. I vilket fall vad det än gäller så tycker jag otroligt synd om dom att dom inte kan hålla sig till sitt spel och sluta gnälla på sådant andra ser fram emot. För skulle vi gnälla om bf 3 och starta hatiska åsikter om det skulle helvetet bryta ut

+ 1000000000

Medlem

detta var tamt efter att man sett BF3-trailern.. just sayin

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av phocuz:

Jag förstår inte varför de gör det så överdrivet och hysteriskt. Det känns ju som Red Alert-fps, inte alls realistiskt.

måste allt vara realistiskt?

Nej, visst, men jämför med MW2 som var coolt (och exempelvis launch trailern för det spelet) så är det här löjligt. Se bilden ovanför texten i artikeln och till exempel E3-filmen med ubåtsuppdraget.

Jag vet inte varför det ser ut som det gör enligt storyn, men det ser ut som en fartygparad som har spårat ur. Skeppen ligger vansinnigt nära varandra och vad gör ubåtarna där och så sjukt nära botten? Som sagt, jag tycker att det ser mer ut som Red Alert än vad jag hade förväntat mig i en bra serie av spel (jämför gärna: http://www.youtube.com/watch?v=375BcbO8iv8&feature=related). Jag vill inte ha ultrarealism, men det där ser fånigt ut.

Inaktiv
Skrivet av phocuz:
Skrivet av qun0:
Skrivet av phocuz:

Jag förstår inte varför de gör det så överdrivet och hysteriskt. Det känns ju som Red Alert-fps, inte alls realistiskt.

måste allt vara realistiskt?

Nej, visst, men jämför med MW2 som var coolt (och exempelvis launch trailern för det spelet) så är det här löjligt. Se bilden ovanför texten i artikeln och till exempel E3-filmen med ubåtsuppdraget.

Jag vet inte varför det ser ut som det gör enligt storyn, men det ser ut som en fartygparad som har spårat ur. Skeppen ligger vansinnigt nära varandra och vad gör ubåtarna där och så sjukt nära botten? Som sagt, jag tycker att det ser mer ut som Red Alert än vad jag hade förväntat mig i en bra serie av spel (jämför gärna: http://www.youtube.com/watch?v=375BcbO8iv8&feature=related). Jag vill inte ha ultrarealism, men det där ser fånigt ut.

ehm den där trailern sa inte mycket angående ubåtarna. det är ett klipp med alla slagskepp som ja var nära varandra sedan kommer ett klipp under vatten där ubåtarna är den visar ju inte ens hur nära ytan det är. Sen ja det ser löjligt ut om man ska gå och vara detaljerad på saker. JAg tänkte inte ens på den skitsaken. Jag vill ha spelet för single och multiplayer. Inte tänker jag på sådant skit jäkla skit

Skriv svar