Nvidia släpper nya drivrutiner inför Battlefield 3

Robot
Nvidia släpper nya drivrutiner inför Battlefield 3

Förbättrar prestandan med upp till 11 procent!

#nvidia, #battlefield-3, #rage, #batman-arkham-city


Medlem
Nvidia släpper nya drivrutiner inför Battlefield 3

6fps mer, yay

Medlem

Gäller det 460 oxo ? : )


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Sweet, är precis vad jag har

Medlem

Men mitt skit bra GTX 470 kort då? kanske får 10%! Och sen tidigare uppdatering med 33%! Det är ju 43% för bövelen i prestanda förbättringar!

Bra Nvidia! Bra!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Nvidia suger.

Medlem
Skrivet av cinderella:

Nvidia suger.

Jag har ätit pankaka!


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Nice, ska tankas medan jag installerar spelet, förhoppningsvis får alla Webhallen kunder spelet imorgon eftersom det redan är skickat


signatur

Game long and prosper

Medlem

Roligt för mig som sitter på ett GTX 570 de säger inget i notes att de har gett någon förbättring för det kortet eller har jag uppfattat det är fel?


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem
Skrivet av cinderella:

Nvidia suger.

Aaaawh, något som fortfarande sitter med ett rött kort i datorn? :S

Medlem

Gäller det 560 Ti också, eller bara 560?

Medlem
Skrivet av Javas:

Nice, ska tankas medan jag installerar spelet, förhoppningsvis får alla Webhallen kunder spelet imorgon eftersom det redan är skickat

Jajamensan, dom som beställt från Webhallen lär få sina spel imorgon. Om man inte bor uppe i Kiruna dvs.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

GTX 560 är ju bara ett exempel....ffs


signatur
Medlem

#4 ... japp ...

Medlem
Skrivet av Remus:
Skrivet av Javas:

Nice, ska tankas medan jag installerar spelet, förhoppningsvis får alla Webhallen kunder spelet imorgon eftersom det redan är skickat

Jajamensan, dom som beställt från Webhallen lär få sina spel imorgon. Om man inte bor uppe i Kiruna dvs.

Då blir nog min kompis som faktiskt bor uppe i Kiruna lite besviken xD


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Remus:
Skrivet av Javas:

Nice, ska tankas medan jag installerar spelet, förhoppningsvis får alla Webhallen kunder spelet imorgon eftersom det redan är skickat

Jajamensan, dom som beställt från Webhallen lär få sina spel imorgon. Om man inte bor uppe i Kiruna dvs.

Då blir nog min kompis som faktiskt bor uppe i Kiruna lite besviken xD

Brukar vara så att dom skickar lite tidigare för dom som bor längre bort så det kommer nog samma dag för han med.

Medlem
Skrivet av MMHT:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Remus:
Skrivet av Javas:

Nice, ska tankas medan jag installerar spelet, förhoppningsvis får alla Webhallen kunder spelet imorgon eftersom det redan är skickat

Jajamensan, dom som beställt från Webhallen lär få sina spel imorgon. Om man inte bor uppe i Kiruna dvs.

Är det på riktigt?!
Då blir nog min kompis som faktiskt bor uppe i Kiruna lite besviken xD

Brukar vara så att dom skickar lite tidigare för dom som bor längre bort så det kommer nog samma dag för han med.

Medlem

Yay
Kanske jag kan maxa BF3 med mitt GTX 560.


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Remus:
Skrivet av Javas:

Nice, ska tankas medan jag installerar spelet, förhoppningsvis får alla Webhallen kunder spelet imorgon eftersom det redan är skickat

Jajamensan, dom som beställt från Webhallen lär få sina spel imorgon. Om man inte bor uppe i Kiruna dvs.

Då blir nog min kompis som faktiskt bor uppe i Kiruna lite besviken xD

Man kommer inte kunna spela det förrän på torsdag ändå, så spelar roll egentligen när det dimper ner i postlådan.


signatur
Medlem

lirat bf3 nu typ 4 timmar online, crashar still på 560ti + korten -.-" kan lira typ 20 min med senaste uppdateringarna , testa o clocka ner kortet till 822, funkar bättre då ^^

Medlem
Skrivet av vuze2143:

lirat bf3 nu typ 4 timmar online, crashar still på 560ti + korten -.-" kan lira typ 20 min med senaste uppdateringarna , testa o clocka ner kortet till 822, funkar bättre då ^^

Jaså? Så det går att spela innan den 27:e?

Medlem
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av vuze2143:

lirat bf3 nu typ 4 timmar online, crashar still på 560ti + korten -.-" kan lira typ 20 min med senaste uppdateringarna , testa o clocka ner kortet till 822, funkar bättre då ^^

Jaså? Så det går att spela innan den 27:e?

Jo har spelat nu mest hela kvällen på, bla annat på webhallens servrar, de flyter fin fint för mig och oj vilket ljud!!! skit bra spel, ej bugg frit, men vilket spel är det i dagens industri...

Medlem
Skrivet av QueloR:
Skrivet av cinderella:

Nvidia suger.

Jag har ätit pankaka!

Ha ha ha!


signatur

Jag vill ha page...

Ish
Medlem

AMD or gtfo!


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Medlem

Faan kommer inte kunna maxa spelet förns i december då jag får hem nya data delarna då... får nöja mig med att lira på medium low ifall jag ska slippa framedrops

Medlem

Är det ens lönt att försöka installera dessa? allt jag läst hittills verkar peka på att de bara blir mer problem...jag har för mig att jag har 280.26 just nu, borde man inte kunna köra på dem? (jag har inte kört betan)


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av QueloR:
Skrivet av cinderella:

Nvidia suger.

Jag har ätit pankaka!

Hahaha! Är inte det Månsson från Yrrol som sa så? Blind kille i butik?


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem
Skrivet av Remus:
Skrivet av Javas:

Nice, ska tankas medan jag installerar spelet, förhoppningsvis får alla Webhallen kunder spelet imorgon eftersom det redan är skickat

Jajamensan, dom som beställt från Webhallen lär få sina spel imorgon. Om man inte bor uppe i Kiruna dvs.

Men kan man spela spelet innan det släppts då? man blir inte bannad...eller är jag bara nojjig...?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv
Skrivet av Remus:
Skrivet av Javas:

Nice, ska tankas medan jag installerar spelet, förhoppningsvis får alla Webhallen kunder spelet imorgon eftersom det redan är skickat

Jajamensan, dom som beställt från Webhallen lär få sina spel imorgon. Om man inte bor uppe i Kiruna dvs.

Nope du får det samma dag som alla andra. Med tanke på när jag t.e.x förhandsbokade Duke Nukem Forever från webbhallen så fick jag det på realese dag. Och jag bor i Umeå. Det tar inte precis några dagar extra

12
Skriv svar