Läcker live action-film från Skyrim

Robot
Läcker live action-film från Skyrim

Se när Bethesdas jättelika rollspelsvärld kommer till liv på ett sätt du bara kunnat drömma om!

#nyhetstips, #bethesda


Medlem
Läcker live action-film från Skyrim

Wow.. Visste att det skulle vara snyggt, men detta ser.. Nästan verkligt ut.. Om man bortser från draken..

Ja, visst är det en grym spelfilm?

Medlem

Ingen pik på AssCreed där på slutet av artikeln va? ;p

Medlem

Helt klart.. Grafiken i spelet spelar mindre roll när spelfimens grafik är så grymt snygg..

Skämt åsido Manley, det ser verkligt ut för att det är verkligt! En live action-film (försvenskas ibland till spelfilm, men kan misstolkas här på FZ...) betyder alltså att det är riktiga skådespelare, inte datoranimerat eller konstgjort på något annat sätt. Ja, minus draken då... Den hoppas jag verkligen att den inte är verklig...

Medlem

nice!
drakdödare är alltid badass (för oss nördar vill säga!)


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Skrivet av Steffe@Swec:

Ingen pik på AssCreed där på slutet av artikeln va? ;p

Absoluuuut inteee.........

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Skämt åsido Manley, det ser verkligt ut för att det är verkligt! En live action-film (försvenskas ibland till spelfilm, men kan misstolkas här på FZ...) betyder alltså att det är riktiga skådespelare, inte datoranimerat eller konstgjort på något annat sätt. Ja, minus draken då... Den hoppas jag verkligen att den inte är verklig...

It knows.. Försökte lura ansiktsburkare med den igår..

Edit: Tom frugan säger att jag måste vara tydligare i min ironi..
Iaf mot våra barn..

Skrivet av Manley:
Skrivet av Sebastian Lind:

Skämt åsido Manley, det ser verkligt ut för att det är verkligt! En live action-film (försvenskas ibland till spelfilm, men kan misstolkas här på FZ...) betyder alltså att det är riktiga skådespelare, inte datoranimerat eller konstgjort på något annat sätt. Ja, minus draken då... Den hoppas jag verkligen att den inte är verklig...

It knows.. Försökte lura ansiktsburkare med den igår..

Hehe, okej. Svårt att veta ibland när folk trollar och när de är seriösa!

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Manley:
Skrivet av Sebastian Lind:

Skämt åsido Manley, det ser verkligt ut för att det är verkligt! En live action-film (försvenskas ibland till spelfilm, men kan misstolkas här på FZ...) betyder alltså att det är riktiga skådespelare, inte datoranimerat eller konstgjort på något annat sätt. Ja, minus draken då... Den hoppas jag verkligen att den inte är verklig...

It knows.. Försökte lura ansiktsburkare med den igår..

Hehe, okej. Svårt att veta ibland när folk trollar och när de är seriösa!

Soz.. Suttit och chattat BF3, väntar på BF3 (och Skyrim för den delen). Hade lite tråkigt..

Medlem

Drakar +1
Ingen dubstep -1

Fet film dock=)

Medlem

Inte dumt alls, skulle väll vara det att den framtida drakdräparen inte såg vidare märkvärdig ut, men det kanske var med flit. Jag antar att Conan tiden är långt sedan förbi å andra sidan, kunde väll lika gärna vara en hipster eller en söt androgyn pojke.

Medlem

Ser ju precis ut som *World of Warcraft*

Skrivet av burkmopp:

Inte dumt alls, skulle väll vara det att den framtida drakdräparen inte såg vidare märkvärdig ut, men det kanske var med flit. Jag antar att Conan tiden är långt sedan förbi å andra sidan, kunde väll lika gärna vara en hipster eller en söt androgyn pojke.

THIS JUST IN: Bethesda anställer Tetsuya Nomura som lead designer!

Medlem

Då skulle ju lockpicking försvinna..

Medlem

Meh, live action filmer ska väl inte vara gjorda i frostbite 2?

Inaktiv

håller med om det där i slutet av artikeln. Dubstep suger röv utan dess like... fyfan...


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

JAg hoppas det verkligen blir så att drakar attackerar byar mm!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Verkar ha blivit lite av en trend att använda sig av live filmning för att göra reklam för spelen, klagar verkligen inte tycker det är skönt att se lite anurlunda twist på det hela

Medlem

Sitter fortfarande och väntar på den dagen man kan köra co-op på ett Elderscrolls-spel.
Det vore grejer det..
*Tänker sig själv med 6 IRL's som styr olika delar av världen och går ut och utforskar/dräper drakar*

Synd bara att det aldrig riktigt gått så bra med alla dessa multiplayermoddar..loss of quests osv.

Medlem

Stämningsfull och effektiv reklam... gillar starkt.

Det såg nästan verkligt ut


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det enda som saknades var att nån skulle skrika efter Dovahkiin. =P

Medlem

Hoppas det blir en hel film

Medlem

tänkte att det var en läckt film å inte läcker.. Med tanke på att det mesta brukar va läckt nu för tiden


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Väldigt Ridley Scott...

Medlem

Inte bara live-action, det är tydligen reklamfilmen för spelet också, låter som att den ska köras på TV med.

http://twitter.com/#!/DCDeacon/status/128541897697398784

Skrivet av Sebastian Lind:

THIS JUST IN: Bethesda anställer Tetsuya Nomura som lead designer!

NOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vad gäller filmen, Högt produktionsvärde men hemskt narrativ.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Tjaaa. Bättre än Liveaction brukar vara iallafall

12
Skriv svar