Spana in den ultimata Battlefield 3-simulatorn

Robot
Spana in den ultimata Battlefield 3-simulatorn

Missa inte The Gadget Shows helvilda stridssimulator med automatiska paintballkanoner, 360 graders skärm och löpband.

#nyhetstips, #battlefield-3


Medlem
Spana in den ultimata Battlefield 3-simulatorn

Grymt som fan! De borde ha använt Nvidia 3D, dock. Och om paintball-gevären siktat dynamiskt så hade de kunnat lägga in stöd för att man lade sig ner också.

Medlem
Skrivet av KatOne:

Grymt som fan! De borde ha använt Nvidia 3D, dock. Och om paintball-gevären siktat dynamiskt så hade de kunnat lägga in stöd för att man lade sig ner också.

1+

Men sen kanske de fanns en viss begränsad budget också?
Grym simulator annars, videon fick mig att skratta flertal gånger!


signatur

Sim-Racing

Medlem

Najs!

Vad säger dice om detta?
Bra jobbat?


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Sååå japp, jag vill ha en.


signatur

"We Want Fun And We Wanna Get Wasted" - Andrew W.K

Medlem

Coolt hoppas dom sätter upp något sånt där i sverige så man får pröva eller har det som en attraktion typ i liseberg eller grönalund vore awesome ju

Medlem

Simulatorn borde innehålla elstötar i olika grader, ett pistolskott ger en mindre stöt som gör att du rycker till, en salva från från ett automatvapen eller prickskyttegevär får dig att trilla och en granat i närheten utav dig ger dig en så kraftig stöt att du skiter på dig... DET hade varit en grym simulator.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av bent toe:

Simulatorn borde innehålla elstötar i olika grader, ett pistolskott ger en mindre stöt som gör att du rycker till, en salva från från ett automatvapen eller prickskyttegevär får dig att trilla och en granat i närheten utav dig ger dig en så kraftig stöt att du skiter på dig... DET hade varit en grym simulator.

Ja men det hade inte varit roligt att spela.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Går nog att finskjustera system massor, men en väldigt imponerande start.

Medlem

Jösses vilken kick generator!

Medlem

Årets julklapp

Medlem

Vad tror ni det kostar att sätta ihop något sånt där själv?

Medlem

Precis som Airsoft/Paintball/Laserhallar så kanske dom öppnar hallar för sånt här! Fullbokat hela helgerna/dagarna.. Sen kan man ju dra klan-liret till en helt ny level med sånt här..
Det är ju det här som gamers vill ha!. Jag älskar det där med paintball gevären som gör att man absolut inte vill bli skjuten, Tänk er det mot en sniper, FAAAAAN! jädrans sniper
Oh vilken skadeglädje man skulle ha när man får skjuta på motspelare med paintballs ^^
Men det borde finnas en bättre lösning så man slipper sopa upp bollar hela tiden och bollar som fastnar mellan rullisarna man går på.

Jag skulle lätt skaffa en sån här anläggning hem till mig om det fanns en budget variant som inte kostade hur mycket som helst.. Bra träningspass så kan ju vara en bra investering hehe

Medlem

Grymt men det känns som att det kommer att vara en ganska hög delay på allt. Har själv ett Kinect och det är aningen efter faktiskt och med allt de där kan jag tänka mig att det har sina fördröjningar om de inte har någon super dator. Men riktigt häftigt vad man kan göra, skulle vara sjukt kul att ha en sådan hemma!

Medlem

Undra vem som blir först med att sätta up 64 såna och köra en skön infantry map i MP

Medlem
Medlem

Njaaaaa, jag e skeptisk som fan, kolla på spelet då programledaren spelar, då står kameran bara o snurrar upp i himlen typ. Det mesta bildmaterialet verkade vara inklippt från trailersarna.

När en av dom andra snubbarna spelar (som antagligen spenderat åtskilliga timmar där inne så han lärt sig hur man kan göra) så ser det lite bättre ut, men det ser långt ifrån naturligt ut.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av bent toe:

Simulatorn borde innehålla elstötar i olika grader, ett pistolskott ger en mindre stöt som gör att du rycker till, en salva från från ett automatvapen eller prickskyttegevär får dig att trilla och en granat i närheten utav dig ger dig en så kraftig stöt att du skiter på dig... DET hade varit en grym simulator.

Alla automat eller assult vapen gör inte så att du trillar, om du blir träffad i armen eller benet så oftast så trillar du inte om du är väldigt inne i striden på riktigt.
Om du vill ha bekreftelse på det fråga USMC

Medlem

På the gadget shows hemsida så står det att det gick på runt $800,000 USD

http://www.gadgetvenue.com/the-gadget-show-battlefield-3-fps-...

Medlem

Coolt som fan, synd bara att det ska vara så överdrivet när dom snackar.

Medlem

Borde produktifiera grejjen och sälja till typ nöjjesparker osv. Enda som verkade lite shakey var ju just siktandet med vapnet som inte följde helt flytande.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Medlem

En scriptad korridorskjutare med mycket QuickTime event passar bra i en simulator, men Dice, jag färväntade mig mer av kampanjen.


signatur

Det var detta...

1
Skriv svar