Doom 4-förseningen endast ett rykte

Robot
Doom 4-förseningen endast ett rykte

Pete Hines på Bethesda klargör att inga titlar som utvecklas av Id har skjutits upp, vare sig permanent eller på något annat sätt.

#id-software, #doom, #doom-4-2, #rage


Medlem
Doom 4-förseningen endast ett rykte

Bara det inte blir lika EPIC FAIL som Rage blev. Det spelet var det sämsta storbudget-spelet i modern tid, utan tvekan.

Users gav spelet 4/10 på Metacritic, och deras Most Helpful Reviews säger allt om skitspelet: http://www.metacritic.com/game/pc/rage/user-reviews

Scrolla igenom länken. Hoppas ID konkar över det här ofattbart misslyckade missfallet till spel.

Medlem

DOOM är DOOM. Kan inte bli fel.


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

känns nästan som att dom gjorde rage för att prova teknologin till doom 4 x)

Medlem

Gör en klassisk Doom (typ Doom 2) men med id tech 5. Ta en del av den hårda musiken från Quake 2 så kommer alla blir sååå glada!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av El Presidente:

DOOM är DOOM. Kan inte bli fel.

Så kan man inte riktigt resonera..

QUAKE är QUAKE, ändå så tyckte jag q4 var helt värdelöst och q3 hur bra som helst.

Medlem

Doom har IDDQD på sin sida så det finns inget att oroa sig för.

Medlem
Skrivet av KatOne:

Bara det inte blir lika EPIC FAIL som Rage blev. Det spelet var det sämsta storbudget-spelet i modern tid, utan tvekan.

Users gav spelet 4/10 på Metacritic, och deras Most Helpful Reviews säger allt om skitspelet: http://www.metacritic.com/game/pc/rage/user-reviews

Scrolla igenom länken. Hoppas ID konkar över det här ofattbart misslyckade missfallet till spel.

Sen ska man ju verkligen lyssna på andra också, NOT
Har du ens lirat Rage själv?

Jag tycker spelet är hur bra som helst.

Medlem
Skrivet av El Presidente:

DOOM är DOOM. Kan inte bli fel.

Kan inte bli annat än fel med ID softwares senaste tilltag, rage.

Oroad bör man vara.

Medlem
Skrivet av Hannu:
Skrivet av El Presidente:

DOOM är DOOM. Kan inte bli fel.

Kan inte bli annat än fel med ID softwares senaste tilltag, rage.

Oroad bör man vara.

Bah, lägg av.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Hannu:
Skrivet av El Presidente:

DOOM är DOOM. Kan inte bli fel.

Kan inte bli annat än fel med ID softwares senaste tilltag, rage.

Oroad bör man vara.

De kanske inte ska göra annat än DOOM/QUAKE. Man ska ju göra det man är bäst på.

PS. DOOM kan inte bli fel.


signatur

Jag vill ha page...

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av El Presidente:

DOOM är DOOM. Kan inte bli fel.

Så kan man inte riktigt resonera..

QUAKE är QUAKE, ändå så tyckte jag q4 var helt värdelöst och q3 hur bra som helst.

Nu skrev jag ju att "DOOM är DOOM" inte att Quke är Quake eller hur? Var Q1 och Q2 också värdelösa? De har ju en del gemensamt med Q4.


signatur

Jag vill ha page...

Inaktiv

hoppas att det kommer vara lika mörkt och svårt att se som i 3:an

Medlem

Tycker Rage är riktigt bra! Har hittills spelat i 19 timmar (enligt Steam) och hela spelet har en underbar atmosfär och roligt spelande. Förstår inte varför alla klankar ner på spelet, kanske kan det bero på många ATI/AMD-användare som har haft problem. Iallfall längtar efter Doom 4, hoppas att det blir mer som en blandning mellan Rage och Doom 1/2. Doom 3 var ju bra det också, men inte som Doom 1/2.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Om doom4 använder sig av id-tech5 och om allting är lite mindre ner skalat så kan spelet se väldigt snyggt ut. Rage var väldigt snyggt men alla dessa öppna ytor gjorde så att det var tvunget att skala ner på vissa grejjer, animationer och geometrin bland annat. ANGÅENDE topicen såå är det väldigt bra att det var ett rykte fööööör annars skulle dom nog fått lite skit. Gör ett nytt doom3 fast med lite mindre upprepningar så kommer det sölja som smmmmmmmmmmmmmör ;D

Medlem
Skrivet av El Presidente:
Skrivet av Hannu:
Skrivet av El Presidente:

DOOM är DOOM. Kan inte bli fel.

Kan inte bli annat än fel med ID softwares senaste tilltag, rage.

Oroad bör man vara.

De kanske inte ska göra annat än DOOM/QUAKE. Man ska ju göra det man är bäst på.

PS. DOOM kan inte bli fel.

Vi får ju hoppas på det bästa.

Medlem
Skrivet av Nudel man:

hoppas att det kommer vara lika mörkt och svårt att se som i 3:an

Riktigt sugen på lira trean igen, men fick aldrig 1920x1080 att fungera hur jag än gjorde :/

Inaktiv
Skrivet av Hannu:
Skrivet av Nudel man:

hoppas att det kommer vara lika mörkt och svårt att se som i 3:an

Riktigt sugen på lira trean igen, men fick aldrig 1920x1080 att fungera hur jag än gjorde :/

det var ju synd vad får du upp istället då? 800x600 eller mer, kommer inte ihåg vad det finns. var så länge sen jag spelade

1
Skriv svar