GTA V bekräftat

Robot
GTA V bekräftat

Rockstar bekräftar den femte delen i bilknyckarserien halva spelvärlden längtar efter.

#nyhetstips, #grand-theft-auto-v, #rockstar-games, #grand-theft-auto-iv, #gta-iii, #grand-theft-auto-london-1969


Medlem
GTA V bekräftat

Woho ! Wii- U ?`not so woho

Medlem
Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem
Medlem

ÄNTLIGEN!!!!!!!


signatur

/Nordis

Medlem

ZOMG"!!!!!!


signatur

Meep!

Medlem

Visade för kollegan, han blev överlycklig!

Medlem

Trevligt!! Hoppas på san andreas miljö

Medlem

Bästa scenariot skulle vara att San Andreas blir omgjort i GTA V, DICE lånar ut Frostbite 2.0 Co-op, sinnesjukt bra multi samt att FIFA lånar ut ANT-motorn. Då snackar vi om ett höjdarlir. Fast har Rockstar någonsin gjort sina fans besvikna?

DET HÄR ÄR FAN HELT OTROLIGT! HEEEELT DJÄVLA FLIPMODE I BIBBLAN!


signatur

Only the dead have seen the end of war - Plato

Medlem

Ett GTA i Paris eller kanske London skulle inte vara helt fel. Vet att det fanns ett GTA London. Kanske Chicago?
Vi som vill spela det på PC lär få vänta 6-12månader som vanligt.

KoP
Medlem

Logon brukar ju ibland kunna hinta lite, men nu vart jag lite ställd. V‘et ser dock ut att vara inspirerad utav en dollarsedel.

Medlem

Av loggan att dömma så verkar det ju vara en lite äldre stil. Så kanske London, Paris, Philadelphia eller Washington eller liknande stad med "äldre charm". Kan ju även vara något finare universitet (de brukar ju ha lite såna loggor) Princeton, Harvard och liknande tänker jag då.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Jag ber till gudarna att det inte blir ett GTA London iaf. Ett San Andreas eller Vice City hade varit awesome!

Medlem
Skrivet av Floyd Forward:

Bästa scenariot skulle vara att San Andreas blir omgjort i GTA V, DICE lånar ut Frostbite 2.0 Co-op, sinnesjukt bra multi samt att FIFA lånar ut ANT-motorn. Då snackar vi om ett höjdarlir. Fast har Rockstar någonsin gjort sina fans besvikna?

DET HÄR ÄR FAN HELT OTROLIGT! HEEEELT DJÄVLA FLIPMODE I BIBBLAN!

Det finns en San Andreas mod till GTA IV. Har bara sett en liten trailer på YT om det så jag vet inte hur buggig etc den är.

http://gtaivsa.com/

Medlem
Skrivet av Floyd Forward:

Bästa scenariot skulle vara att San Andreas blir omgjort i GTA V, DICE lånar ut Frostbite 2.0 Co-op, sinnesjukt bra multi samt att FIFA lånar ut ANT-motorn. Då snackar vi om ett höjdarlir. Fast har Rockstar någonsin gjort sina fans besvikna?

DET HÄR ÄR FAN HELT OTROLIGT! HEEEELT DJÄVLA FLIPMODE I BIBBLAN!

GTA IV till PC, där kan vi snacka besvikelse.

Medlem

Najs, är det enda man kan säga om detta. Väldigt najs.

Medlem

WOHO! är det till Wii U så blir jag fan ARG!

Men annars är jag asglad

Medlem

Ge hit ett GTA där man kan resa i hela världen, Det ska vara byggt exakt som i verkliga världen och uppdateras dagligen genom GPS ^^ Så man kan stalka folk med sin spel gubbe ftw!

Medlem

Men nu får alla företag sluta släppa så många efterlängtade spel, hur ska man ha tid att klara av alla?

Fantastiska nyheter dock, GTA-serien är så fantastiskt bra!!

Medlem

Hoppas de skippar den där översociala skiten som inte lägger till något värdefullt till spelet... "Ska vi lira biljard? Nehe?" *tumme ner*

Medlem

Nytt SA plix..

Saknar min Sandking..
Som fan..

Medlem

Jag får lite känslan av ett GTA Boston sett till logotypen, men samtidigt känns Boston lite för identitetslös för att kunna kretsa kring ett GTA-spel.


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Floyd Forward:

Bästa scenariot skulle vara att San Andreas blir omgjort i GTA V, DICE lånar ut Frostbite 2.0 Co-op, sinnesjukt bra multi samt att FIFA lånar ut ANT-motorn. Då snackar vi om ett höjdarlir. Fast har Rockstar någonsin gjort sina fans besvikna?

DET HÄR ÄR FAN HELT OTROLIGT! HEEEELT DJÄVLA FLIPMODE I BIBBLAN!

GTA IV till PC, där kan vi snacka besvikelse.

Bra att jag lirar på 360 då


signatur

Only the dead have seen the end of war - Plato

Medlem

Oboy, som jag har längtat!
Hoppas de släpper spelet multiplattform på en gång den här gången..


signatur

Game long and prosper

Medlem

Underbart! Förmodligen min näst största favoritspelserie genom tiderna, efter Civilization.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Jag får känslan av "Luck of the irish" när jag ser loggan, så jag tippar på Boston eller Irland. Eller också jäklas R* med oss och loggan har ingenting att göra med själva spelet

Medlem
Skrivet av Floyd Forward:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Floyd Forward:

Bästa scenariot skulle vara att San Andreas blir omgjort i GTA V, DICE lånar ut Frostbite 2.0 Co-op, sinnesjukt bra multi samt att FIFA lånar ut ANT-motorn. Då snackar vi om ett höjdarlir. Fast har Rockstar någonsin gjort sina fans besvikna?

DET HÄR ÄR FAN HELT OTROLIGT! HEEEELT DJÄVLA FLIPMODE I BIBBLAN!

GTA IV till PC, där kan vi snacka besvikelse.

Bra att jag lirar på 360 då

Kul för dig då. Rockstar gjorde många besvikna med den porten.

Medlem

JAJAJJAJAJAJJAJAJ. JA.
GTA <3


signatur

// Bacon <3

Medlem

Min teori är Washingon DC då loggan är inspererad av en 5 dollars sedel. Trycket på 5 dollars sedelns ena sida föreställer Lincoln memorial, som i sin tur ligger i just Washingon DC.


signatur

I want to play a game.

Skriv svar