Actionpackad reklamfilm från Battlefield 3

Robot
Actionpackad reklamfilm från Battlefield 3

Blandar verkliga klipp med spelsekvenser – kan du skilja på vad som är vad?

#battlefield-3


Medlem
Actionpackad reklamfilm från Battlefield 3

Såg den här filmen för två(!) dagar sedan.

Medlem

Snyggt gjort av Dice men man kunde ändå se när det var spel o inte.

Jo, den dök upp i helgen. Men vi publicerar inte lika många nyheter under lördag/söndag och missade helt enkelt filmen i all Blizzcon-yra som rådde.

Medlem

sweet!! men ja, man ser vad som är spel, men det är riktigt fint det med!

Medlem

Fick mig faktiskt snarare att se att grafiken faktiskt kan förbättras bortom BF3... :/

Medlem

"Above and beyond the call"

Medlem

25/10-11 wait what? inte här i EU va?

Skrivet av DraxXus:

25/10-11 wait what? inte här i EU va?

Nix, Nordamerika.

Medlem

Attans, jaja, Bara att bita ihop ett tag till

Skrivet av DraxXus:

Attans, jaja, Bara att bita ihop ett tag till

Jadå, ett par dagar hit eller dit, liksom...

Medlem
Skrivet av KatOne:

Fick mig faktiskt snarare att se att grafiken faktiskt kan förbättras bortom BF3... :/

Hahahaha du tror verkligen att du kan göra en så bra grafik så du inte kan skilja mellan en datagjord grafik och "verklighet" (ingen vet om det är verklighet eller inte bara så människan i tiden har sagt)
Back to topic folks.

Smått sura på USA för att dom får det 2 dagar innan!!

Medlem
Skrivet av Tommy96:
Skrivet av KatOne:

Fick mig faktiskt snarare att se att grafiken faktiskt kan förbättras bortom BF3... :/

Hahahaha du tror verkligen att du kan göra en så bra grafik så du inte kan skilja mellan en datagjord grafik och "verklighet" (ingen vet om det är verklighet eller inte bara så människan i tiden har sagt)
Back to topic folks.

Smått sura på USA för att dom får det 2 dagar innan!!

Wat? Han skrev inget om att han kunde förbättra grafiken men det är väl klart att det går att göra det, hallå eller?

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Jo, den dök upp i helgen. Men vi publicerar inte lika många nyheter under lördag/söndag och missade helt enkelt filmen i all Blizzcon-yra som rådde.

Ni verkar missat nyheten jag tipsade om också under helgen. Också Battlefieldrelaterat.


signatur
Medlem

Det var ingen säljande film det där inte.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

rolig reklam dock så ser man ju direkt om det är spel eller riktigt men its getting there.

Medlem

Ser man inte skillnaden mellan spel och real på det där skall man nog uppsöka en optiker.


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

Förstår mig inte på valet av sekvenser.

Det var väl hela 2 sekunder på ett kikarsikte bakifrån. Det är ju eoner av tid i reklam.

Musiken var trist - inget mellanregister alls. Bara beatgrunkor och bassynth. Lite mäktigt blås behövs för episk känsla. För mycket rap-bakgrund på detta typ.

Så skall allt som såg skarpt ut vara film och resten spel då?
Men rätt bra koncept att intressera i alla fall.

Sparade denna länken igår när jag hörde att Bach(tror jag) sa på nyheterna att BF sålt 40 miljoner:
http://games.ign.com/articles/118/1186485p1.html

Tror nog mer på info i länken där i förhållandet till MW-serien som är 3 ggr så stor.

Men all makt till DICE....

Medlem

Haha "Above and beyond the call". Underbart xD

Medlem

såg klart skillnad men endå snyggt när man ser en real sniper, sen ingame när han skjuter en bil, sen verklig bil som sprängs


signatur

Rwa?

Medlem

Vad är det för fel på ordet prickskytt? Ska vi förlora svenskan i ett virrvarr av svengelska?


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem
Skrivet av Kuci:
Skrivet av Tommy96:
Skrivet av KatOne:

Fick mig faktiskt snarare att se att grafiken faktiskt kan förbättras bortom BF3... :/

Hahahaha du tror verkligen att du kan göra en så bra grafik så du inte kan skilja mellan en datagjord grafik och "verklighet" (ingen vet om det är verklighet eller inte bara så människan i tiden har sagt)
Back to topic folks.

Smått sura på USA för att dom får det 2 dagar innan!!

Read,Learn and talk... bra ordspråk på denna punkt.
Om du nu läser igen vad jag skrev så borde du fatta vinken.....

Wat? Han skrev inget om att han kunde förbättra grafiken men det är väl klart att det går att göra det, hallå eller?

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av DraxXus:

Attans, jaja, Bara att bita ihop ett tag till

Jadå, ett par dagar hit eller dit, liksom...

ETT PAR?!?! GOT DAM"/("#(/R"&¤")T QCANT TAKE IT ANYMOOOOOOOOOOOOOORE!!!!!!!1!!"11!111!1


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

sick. kinda obv när det var spel och riktigt men det fattar nog dice och jag tror inte att det var poängen utan att det inte är så jäkla långt ifrån real-eye-view. Tänk pojkar!

1
Skriv svar