Ratchet & Clank: All 4 One

Robot
Ratchet & Clank: All 4 One

Klyschan delad glädje är dubbel glädje har gett co-op ett rejält uppsving det senaste året så när de sköna typerna i Ratchet & Clank-serien gör gemensam sak borde succén vara ett faktum.

#ratchet-clank-all-4-one, #insomniac


Ratchet & Clank: All 4 One

Finfin recension!
Den skall stå här


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Det blev som jag trodde, tyvärr. R&C är ytterligare ett spel som "förstörts" på grund av att man vill få in CO-OP =(

Det är bara och hoppas på ett riktigt spel nästa gång.

Skägg.
10 Chambers

Det är lustigt hur vi för några år sedan skrek efter co-op och nu finns det överallt.


signatur
Medlem

Ja det var innan folk insåg att spel skulle dummas ner och skalas av för att passa i co-op. Kommer att köpa detta spel oavsett vilket betyg det får och hoppas på att det är en enstaka incident och hoppas att de siktar fullt på singelplayer i framtida utgåvor.

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det är lustigt hur vi för några år sedan skrek efter co-op och nu finns det överallt.

Överallt och överallt.. kan jag inte hålla med om.

Men skulle nog hellre villa se att det vore splitscreen. Även om skärmen blir liten så väger ju själva co-op upp det. Men nu blev ju spelet tyvärr såhär.

Ska ta och testa det när jag får tid också, får vi se om det blir kul.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Jozo:

Det blev som jag trodde, tyvärr. R&C är ytterligare ett spel som "förstörts"på grund av att man vill få in CO-OP =(

Det är bara och hoppas på ett riktigt spel nästa gång.

Förstörs? Spelet fick 3/5 i betyg

Det betyder "Bra". Det är ett bra spel. Inte "ok" inte "det bästa/perfekt". Men ett bra spel=)


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Jozo:

Det blev som jag trodde, tyvärr. R&C är ytterligare ett spel som "förstörts"på grund av att man vill få in CO-OP =(

Det är bara och hoppas på ett riktigt spel nästa gång.

Förstörs? Spelet fick 3/5 i betyg

Det betyder "Bra". Det är ett bra spel. Inte "ok" inte "det bästa/perfekt". Men ett bra spel=)

Det var därför jag satte " runt förstörts. Det här är en besvikelse jämfört med de tidigare R&C-spelen. Det är inget dåligt spel, men det är sannerligen inte i samma klass som t.ex "A crack in time" eller "Goin' Commando".
Och den stora anledningen till varför, är att de var tvungna att begränsa saker pga CO-OP.

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Grymt)) Har också en samling, fast Call of Duty serier

Medlem

Gnäll, usch.


signatur

Upset? puhlease youve never seen me very upset.

Medlem

Kommer aldrig bli så bra som trean. Dräglar bara jag tänker på det

Medlem

Bra recension.
Jag håller med om att det är det "sämsta" Ratchet & Clank liret till Ps3.
Någon mer som slogs av att det var extremt kort?
Kändes kortare än "Quest for booty" till och med...

Medlem

kortare än quest for booty? är det möjligt ? pojken önskar sig iaf detta till jul får så får bli inköp. synd att dom verkar ta betalt för onlinespel eller har jag fått det om bakfoten


signatur
Medlem

Pierre: Det medföljde en kod med spelet så du kan lira online.

Medlem

okej tackar


signatur
1
Skriv svar