Sammandrag från Battlefield 3-chatten

Robot
Sammandrag från Battlefield 3-chatten

Missade du chansen att ställa dina Battlefield 3-frågor igår? Vi ger dig svaret på de fem vanligaste funderingarna.

#battlefield-3, #call-of-duty-modern-warfare-3, #dice


Medlem
Sammandrag från Battlefield 3-chatten

Fick svar på min viktigaste fråga Inga dinosaurier = avboka.... eller inte

Medlem

Chat med DICE.. Kommer bli interessant!

OT: Megastore har gjort sitt och ett vaderat paket med mitt namn på åker postbil genom sverige!

AMD Radeon HD 6980? Finns inte på prisjakt är det nåt special hopkok a´la monsterkort?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

fick inte svar på min fråga "Blev ni/du erotiskt upphetsad någon gång under spelets gång?"

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

AMD Radeon HD 6980? Finns inte på prisjakt är det nåt special hopkok a´la monsterkort?

Antagligen ett HD6990 då dom får 60fps på "max".


signatur

B lup

Skägg.
10 Chambers

Bräken, hm, skriver "serien" istället då


signatur
Medlem

Edit
Sudda sudda bort det andra redan hunnit fråga/konstatera XD.

Medlem

Ärligt! ska man fortfarande stå å trycka på en snubbe, hoppa skjuta å bli allmänt förbannad för att få medic/ammo??? varför inte bara ha skiten som det ska vara....suck

Medlem
Skrivet av Frankiii82:

Ärligt! ska man fortfarande stå å trycka på en snubbe, hoppa skjuta å bli allmänt förbannad för att få medic/ammo??? varför inte bara ha skiten som det ska vara....suck

Vad menar du?


signatur

B lup

Medlem
Skrivet av Eottt:
Skrivet av Frankiii82:

Ärligt! ska man fortfarande stå å trycka på en snubbe, hoppa skjuta å bli allmänt förbannad för att få medic/ammo??? varför inte bara ha skiten som det ska vara....suck

Vad menar du?

Common rose är inte fulländad.. i Bc2 så krävdes en hel del skjutande å tyckande på Q för att få ammo eller medic.. men va vet jag, kanske bara hände mig.

Medlem

Fråga nummer 1s lösning är så dålig!

Anledningen till att man vill ha en ros är så att man ska kunna be om ammunition eller sjukvård även om man inte ser en support eller medic! Så att det blir en ikon över huvudet så att de kan se vem som behöver hjälp, som i bf2...

Nu måste man först hoppas på att det finns någon av de klasserna i närheten, sedan ska man hoppas på att de noterar att man står bredvid och skriker efter dem. Och vad gör man om man inte vet om att det finns en medic precis runt hörnet och man behöver sjukvård?

Medlem
Skrivet av Frankiii82:
Skrivet av Eottt:
Skrivet av Frankiii82:

Ärligt! ska man fortfarande stå å trycka på en snubbe, hoppa skjuta å bli allmänt förbannad för att få medic/ammo??? varför inte bara ha skiten som det ska vara....suck

Vad menar du?

Common rose är inte fulländad.. i Bc2 så krävdes en hel del skjutande å tyckande på Q för att få ammo eller medic.. men va vet jag, kanske bara hände mig.

Ah missade att medic samt ammo inte fanns med, jävligt dumt måste jag säga.


signatur

B lup

Medlem

lite OT men. Man blir ju helt snurrig över antal olika box varianter det finns på BF3.

Battlefield 3 (Nordic) /PC
Battlefield 3 /PC (denna släpps 28e?!?)
Battlefield 3 Limited Edition (Nordic) /PC
Battlefield 3: Limited Edition /PC
Battlefield 3 /DOWNLOAD /PC

Allt ovan taget från spelbutiken.

Medlem

Angående Commo rose så läste jag igår på twitter att den inte är helt klar än och att de håller på att fixa all data, antagligen kommer den på day 1 patch.

Medlem
Skrivet av Eottt:
Skrivet av Frankiii82:
Skrivet av Eottt:
Skrivet av Frankiii82:

Ärligt! ska man fortfarande stå å trycka på en snubbe, hoppa skjuta å bli allmänt förbannad för att få medic/ammo??? varför inte bara ha skiten som det ska vara....suck

Vad menar du?

Common rose är inte fulländad.. i Bc2 så krävdes en hel del skjutande å tyckande på Q för att få ammo eller medic.. men va vet jag, kanske bara hände mig.

Ah missade att medic samt ammo inte fanns med, jävligt dumt måste jag säga.

hehe ja med tanke på att dom utelämnade det viktigaste i common rose ah sjukt.. man blir gråtfärdig... men men det blir nog skoj ändå, hoppas jag.

Skrivet av Ghazkul:

lite OT men. Man blir ju helt snurrig över antal olika box varianter det finns på BF3.

Battlefield 3 (Nordic) /PC
Battlefield 3 /PC (denna släpps 28e?!?)
Battlefield 3 Limited Edition (Nordic) /PC
Battlefield 3: Limited Edition /PC
Battlefield 3 /DOWNLOAD /PC

Allt ovan taget från spelbutiken.

Ojojoj. Skiva eller fil och sen kanske limited edition på det, herregud vilket språk vill jag ha då?! Haha ta inte illa upp men du fick det att låta som en Ben & Jerry glassbar ^^

Medlem

Kan tala om att jag kör spelet på Ultra, med ett GTX 580 utan problem.

PS. Var på semester i Korea igår, så jag passade på att aktivera spelet då.

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Bräken, hm, skriver "serien" istället då

Hehe bra bra


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Lite kasst av recensenten i sina svar dock.
Om jämförelsen i SP-kampanjen.
Seriösa skribenter önskas.


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem
Skrivet av Frankiii82:
Skrivet av Eottt:
Skrivet av Frankiii82:
Skrivet av Eottt:
Skrivet av Frankiii82:

Ärligt! ska man fortfarande stå å trycka på en snubbe, hoppa skjuta å bli allmänt förbannad för att få medic/ammo??? varför inte bara ha skiten som det ska vara....suck

Vad menar du?

Common rose är inte fulländad.. i Bc2 så krävdes en hel del skjutande å tyckande på Q för att få ammo eller medic.. men va vet jag, kanske bara hände mig.

Ah missade att medic samt ammo inte fanns med, jävligt dumt måste jag säga.

hehe ja med tanke på att dom utelämnade det viktigaste i common rose ah sjukt.. man blir gråtfärdig... men men det blir nog skoj ändå, hoppas jag.

Det är ganska självklart att dem bar slängde in commo rosen med dem minst nödvändiga funktionerna för att det ska se ut som om dem bryr sig om PC spelarna.


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av ChosenByGod:

Lite kasst av recensenten i sina svar dock.
Om jämförelsen i SP-kampanjen.
Seriösa skribenter önskas.

Och hur var det oseriöst? Antar att du inte ser sammanhanget eftersom du inte sett filmerna?
Hoppas verkligen de patchar Commorose till BF2, de måste väl ha spelat sina egna spel någon gång?
Att gå fram till en spelare och trycka Q och hoppas på att han ska ge dig det du vill ha funkar i princip 1 gång på 10!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av krqkan:

fick inte svar på min fråga "Blev ni/du erotiskt upphetsad någon gång under spelets gång?"

Alldeles för lite bromance options för det!


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ChosenByGod:

Lite kasst av recensenten i sina svar dock.
Om jämförelsen i SP-kampanjen.
Seriösa skribenter önskas.

Hej, Guds Utvalde.

Varför var den jämförelsen inte seriös, om jag får fråga. Eller är jag för oseriös då?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Bräken, hm, skriver "serien" istället då

Kan du inte bara skriva vad grafikkortet faktiskt heter?


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Jag undrar: Kan man skriva Å, Ä och Ö i chatten?

Var riktigt dåligt i BC2!

Medlem

GTX6890? AMD+NVidia i ett? Antingen är det ett HD6990(AMD!) vilket motsvarar 2 kort av den senare modell-serien i Crossfire, eller så är det ett HD6950 eller HD6970.
http://www.sweclockers.com/recension/13610-amd-radeon-hd-6990...

Jag kan vara helt ute och cyklar med den länken, isåfall är det bara att peta rätt det.

Medlem

Hmm, undra hur länge det dröjer tills dom släpper Back to Karkand. Ska bli ruskigt kul att lira Strike at Karkand i Frostbite 2.

Medlem
Skrivet av carlman:

Jag undrar: Kan man skriva Å, Ä och Ö i chatten?

Var riktigt dåligt i BC2!

Om jag minns rätt så gick det i Betan.

Medlem

Lite jobbigt att WH skeppade min BF3 kopia redan i söndags enligt deras sida, å nu ligger den och mognar på ett postkontor/sortering någonstans. Kan inte den 27/10 varit i lördags ist, har inget sköjj att fördriva tiden med fram tills torsdag.

OT: rullar med ett 6970 och det gick inte superbäst ändå. Men helt ok på high iaf, Ultra får vänta till jul, så kanske det blir 1st sådant godbit kort till från "tomten".

12
Skriv svar