spela BF3 idag(25e)-How to

Medlem
spela BF3 idag(25e)-How to

är inne i spelet atm
följ bara dessa anvisnigar för att låsa upp spelet.

http://battlefieldo.com/forum/threads/how-to-unlock-battlefie...

Medlem

Tror nog jag klarar mig från koreanska servers o annat fram tills 28e

Medlem

vad ska du göra där då?
detta låser upp spelet så du kan köra SP eller MP på de servrar som är uppe i Europa atm.

Medlem

finns det servrar i EU?
är de uppe med EAs tillåtelse?

Medlem

var precis inne på en server o spelade med 26 i ping, ser inte var den ligger men med den pingen måste den vara i Europa och antagligen i Norden.

uppd: jo jag ser tyska, brittiska o franska servrar bl.a.

Medlem

Jag låste upp mitt spel igår... lirade på webhallens / gotlands och andra eu servrar... med min svenska ip

du behöver bara använda VPN service för att låsa upp spelet, sen är det fritt fram att göra vad du vill.

Medlem

oj ser 14 webhallen servrar

Medlem

hittade detta på sweclockers. Mycket enklare. bara göra inställningarna och köra spelet

internet explorer-> options-> connections -> lan settings-> use a proxy-> advanced

Skriv in IP 220.118.19.148 och port 8000 på proxy inställningar.

sen är det väl bara att ta bort inställningarna när det är klart

det är många som använder den proxyn så det går långsamt att surfa och sånt när den är aktiv. Så ta bort den när ni är klara så får både ni och andra som vill använda den det bättre

Medlem

hittade 4 svenska servrar när jag skrev in swe på filtret men dom e tomma

Medlem

obs, verkar som att de som äger proxyn har möjlighet att se lösenord och koder som ni knappar in om proxyn är aktiv. så stäng av så fort som möjligt oavsett vilken metod ni använder

Inaktiv
Skrivet av gorman:

hittade 4 svenska servrar när jag skrev in swe på filtret men dom e tomma

Problemet är att servrarna när dom är tomma kräver att minst 8 är inne för att servern ska dra igång, förstår inte varför dom inte bara låter folk springa runt utan att få poäng tills dom som krävs är inne.

Vi på Swedish Online Team kommer iaf att testa den fram och tillbaka nu i början när väl alla börjar komma in och kan spela så håll koll på den dom närmsta dagarna

Hur funkar det med poäng innan den 27e, kommer allt man gör vara förgäves för att ändå få börja om från noll när vi kan börja spela på riktigt sen? eller funkar ens battlelog när man gör det genom detta? (aningen för lat för att testa)

Medlem

Dom utlovade en stat reset men var det bara för de som fick sin release den 25? Har frågat online men inte stött på några Europeer som fått en reset. Jag har valt Korea som country efter proxyn jag körde.

Blir det en reset i tid för att vi ska få börja lira legalt så är jag okej med det. Vi alla börjar från samma nuffror om igen, och det blir många fler av oss, och inte bara elajta super-lirare som vet hur man kör proxy


signatur

Jag är numera långhårig enbart i sinnet.

Medlem

justja
ni bör också ändra lösen på origin om ni använt vpn för att aktivera tidigare

When you are using a VPN or proxy, you are sending all your data through a third-party server.
If the traffic is un-encrypted, that server might be able to see your username and password.

So if you dont trust the server, change your password after your have finisehd using the proxy/VPN

Medlem

"Game could not login to EA Online backend."

Medlem

Har EA uttryckt sig något om det är 100% tillåtet än? Väntar tills dess då jag fortfarande är lite skeptisk, men jag förnekar inte att det är extremt lockande!

Inaktiv
Skrivet av Mimer:

Har EA uttryckt sig något om det är 100% tillåtet än? Väntar tills dess då jag fortfarande är lite skeptisk, men jag förnekar inte att det är extremt lockande!

Håller med dig speciellt då EA varnat med origin banhammer för dom som inte rättar in sig i ledet.

Medlem

Var väl någon som hade läst igenom avtalet och det stod enligt honom inte någonting om att man inte får köra via proxy/vpn, så jag tvivlar på att någon blir bannad för det.

Medlem
Skrivet av zlax:

Var väl någon som hade läst igenom avtalet och det stod enligt honom inte någonting om att man inte får köra via proxy/vpn, så jag tvivlar på att någon blir bannad för det.

Ja jo jag har sett liknande när jag googlat runt. Men då folk har frågat EA supporten så får dom svaret att helst inte göra det. Nåja, jag avvaktar tills imorgon natt, better safe than sorry!

Ni andra får ha det så kul så länge i väntan på oss andra och så vi håller tummarna för att inget händer era konton!

Medlem

Jag har kommit in i battlelog och låst upp Battlefield 3 nu men väl i battlelog laggar det snoris.
Lyckas inte starta något eller så.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Ska man skriva in Koreansk proxy innan man verifierar spelet i origin?

Medlem
Skrivet av gorman:

oj ser 14 webhallen servrar

14 servrar hostade av Webhallen? Inte illa.

Webhallens BC2 servrar var bland de bättre...

Medlem

Nöjer mig med kampanjen och kör på patchen tills man kan aktivera sitt köpta spel över Origion. Dumheter av EA att man kan ladda ner men inte spela.


signatur

Det var detta...

Medlem

Nja jag väntar nog en dag till istället!

Medlem

Sitter i Tyskland och jobbar till torsdag kväll men har tagit ledigt på fredag för att lira hela dagen!!! ^_^
Blir nog aldrig vuxen.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Inaktiv
Skrivet av Langos:

Sitter i Tyskland och jobbar till torsdag kväll men har tagit ledigt på fredag för att lira hela dagen!!! ^_^
Blir nog aldrig vuxen.

Finns inget icke-vuxet att göra det man gillar. Önskar att jag hade kommit på det också men ska vara ledig för LAN om några veckor så får hålla

1
Skriv svar