Vita-spelen kan kräva minneskort

Robot
Vita-spelen kan kräva minneskort

Utvecklarna bestämmer om deras Vita-spel ska sparas internt i spelet eller på ett separat minneskort. Du får inte välja själv.

#sony, #uncharted-golden-abyss, #disgaea-3


Medlem
Vita-spelen kan kräva minneskort

Som vanligt kör sonys vita med skumt minneskort som kostar skjortan! Allt för att suga pengar...
Varför inte köra hederliga Micro SD kort!!

Medlem

För att Sony alltid kör på Sony kort och dumma lösningar istället för att göra som alla andra...

Medlem

Dock är det smart att kunna göra backup på sina sparfiler, men molnet är ju att föredra om vita ska vara minsta lilla modern i det avseendet.


signatur

Xd

Medlem

ehh va?
sense there is none


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Minneskort e win... till konsoller iaf (Icke bärbara)


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av MaXMC:

För att Sony alltid kör på Sony kort och dumma lösningar istället för att göra som alla andra...

Blev faktiskt förvånad när min nya Sony-kamera även klarade av SD-kort istället för enbart MS-kort. Hittar ingen information om vilken sorts kort Vita använder, kanske kommer de på ett helt eget system som minneskorten till PlayStation 1 och 2 och inte nöja sig med enbart MS-kort som till PSP.

Medlem

Själv skiter jag i villket bara jag får köpa ett grant psp vita den 22 feb eller tidigare så är jag super nöjd

Medlem
Skrivet av hunden:
Skrivet av MaXMC:

För att Sony alltid kör på Sony kort och dumma lösningar istället för att göra som alla andra...

Blev faktiskt förvånad när min nya Sony-kamera även klarade av SD-kort istället för enbart MS-kort. Hittar ingen information om vilken sorts kort Vita använder, kanske kommer de på ett helt eget system som minneskorten till PlayStation 1 och 2 och inte nöja sig med enbart MS-kort som till PSP.

Joo den har ju 2 minneskortsläsare, en för nåt MS och en för "PS Vita card" där den senare används som spelmedium

Medlem
1
Skriv svar