Stronghold 3 ute nu – se lanseringstrailern hos FZ

Robot
Stronghold 3 ute nu – se lanseringstrailern hos FZ

Det krävs en livstid att bygga det perfekta slottet, men bara ett enda slag att förgöra det.

#stronghold-3, #firefly


Medlem
Stronghold 3 ute nu – se lanseringstrailern hos FZ

ser kasst ut¨


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Såg nyss lite gameplay från nån random kille på youtube, trailersen ger verkligen inte detta spelet rättvisa.

Medlem

Jag har läst många kommentarer och tyvärr är det inga positiva saker folk har att säga. Jag som såg fram så mot detta..


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Trailern var inte mycket att hänga i granen. Någon som vet om det kommer något demo man kan testa?

/ LordDaimos

Medlem

Jag som var så sugen på det här. Av vad jag nu har sett så blir det inget köp. Får ladda ner det o prova det via den vägen istället.

Medlem

Tror det är dags att stänga kiosken som man säger... Vet inte ens om detta spelet är värt 100spänn i dess skick

Medlem

Nepp, Stronghold Crusader räcker gott och väl för mig
Trots att grafiken är riktigt gammal så älskar jag den, supermysig faktiskt!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Har testat spelet och det var iallafall ingen höjdare för mig. :/

Var kul i fem minuter ungefär.

Medlem

Jag brukar vara den som tar så mycket tid jag kan till att spela igenom spelen som jag sett fram emot, trots skicket de kommer i. Jag spelade så långt som till tredje banan på Stronghold 3 innan jag gav upp.

Finns så mycket kvar att göra på det där spelet - och de kan inte allvarligt mena att det är färdigt i det skicket som det släpptes. Vi får se om det kommer en patch eller fem först, då kanske det blir lite kvalitet av det. Konceptet är unikt, finns inget annat spel som Stronghold vad jag vet. Tråkigt att de skall förstöra det genom en dålig release.

Nej, om Steam hade en återbetalningsfunktion så hade jag använt mig av den...

Medlem

Haha, det ser ut lite ut som stopmotion när husen faller ihop.

1
Skriv svar