Serious Sam-rollspelet ute nu

Robot
Serious Sam-rollspelet ute nu

Retro-flörten Serious Sam: The Random Encounter visar upp en sida av FPS-hjälten som du aldrig sett förut...

#serious-sam-the-random-encounter, #vlambeer


Medlem
Serious Sam-rollspelet ute nu

Gillade inte hela konceptet med att frysa spelet när man bytte vapen etc :/

Men helt ok tidsfördriv en timma kan jag tänka mig..

Medlem

Hm ja, vet ej vad man ska tycka


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Lite dåligt med länkar i artikeln kan jag tycka. Hemsida för spelet är http://www.therandomencounter.com/ och det finns att köpa på Steam för dom som undrar.

/ LordDaimos

"Look ma, i'm a lumberjack!"

Ska ta en liten tit på detta dära


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Köper jag direkt, även om spelet kanske inte lockar mig så mycket men den trailern var så jävla stenhård!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Hehe! Häftigt!

Medlem
Medlem

"In a desperate attempt to take down Mental, Serious Sam is sent to where he will be least expected: The Future!!!"
hahaha så jävla bra!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv

njaa, tveksam, tycker att Serious Sam ska hålla sig till FPS, ser det där mer som ett tidsfördriv på en regnig dag

Medlem

Pokemon?


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Kostade 3,19€ för min del så jag tycker absolut att det är värt 30 spänn. Vad kan gå fel med Serious Sam för dem pengarna liksom?

Medlem

Såg det här på Total Halibut häromdagen. Verkar helt ok för ett sådant billigt spel.

1
Skriv svar