Ikväll blir det Disney

Flakmonkey
Ikväll blir det Disney

Dags att se en film igen och den hör gången är det dags för lite Disney i form av Tangled eller Trassel som den visst heter i Sverige. Alltid gillat Disney-filmer och förhoppningsvis ska det här inte vara något undantag, den har ju åtminstone fått väldigt bra kritik från både media och folk omkring mig. Nu upptäcker jag ju också att den verkar innehålla lite spontansång också som på den gamla goda tiden. Sweeeeet!

#blogg

Ikväll blir det Disney

Den vackraste Disney filmen någonsin!

Nu när jag retats lite med Sebastian så kan jag allvarligt säga att Trassel är den bästa Disney filmen sen tidigt 90-tal. Du kommer inte ångra valet!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Om den är så bra så måste ju jag också se den! Inte ikväll, men förhoppningsvis snart i alla fall. Disney är bra skit!

Simon, du får återkomma med en liten recension, tycker jag.

Bra ide! Man kan ju säga att stekpannan får ny respekt i filmen


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Glöm inte näsduken, snyft...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Flakmonkey

Sådärja, den var ju riktigt bra! Kändes som lite oldschool disney fast i moderna kläder och det är ju så det ska vara imo

Me likes the horse, den var bäst...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

That reminds me! min vän lämnade idag tillbaka en film hon lånat av mig för nästan över ett år sedan.
Rekomenderas starkt.

Daddys home


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Grymt bra Disneyfilm, tillbaka till som det ska vara!
Så det är bara att ge sig Sebastian, SE DEN!


signatur
1
Skriv svar